August 29, 2016

Nowy etap w życiu | B2S ZAFUL


Liceum. Nowy etap w życiu, którym dorośli od dawna straszą. Jak naprawdę jest? Nie mam zielonego pojęcia, ale liczę, że liczba plusów w tej sprawie przeważa :) Trzy lata i matura. Jednak na razie nie myślmy o maturze. Czekają nas kolejne lata edukacji i mam nadzieję, że będzie to fajnie spędzony czas. Kiedyś, jeszcze za moich youtube'owych czasów (które zresztą nie trwały długo...) nagrałam filmik o tym jak odnaleźć się w nowej szkole. Dostałam po nim naprawdę duży odzew, kilkadziesiąt komentarzy z podziękowaniami i dużo łapek w górę. Więc jak to zrobić? Jak się odnaleźć? Pierwsza zasada: "zapoznawaj się z wszystkimi, uśmiechaj się i bądź otwarta!". Nie tylko ty nie znasz nikogo w szkole. Każdy jest trochę speszony, więc kiedy zobaczysz taką osobę, wyciągnij do niej rękę i zagadaj! Napewno chłopak lub dziewczyna, z którą rozmawiasz poczuje ulgę. Drugą zasadą jest napewno to, żeby na wstępie nie podpaść nauczycielowi. Ha! Banał! Pomyślicie sobie, że ta uwaga jest wszystkim znana. Jednak z doświadczenia wiem, że często o niej zapominamy. Nie pyskujcie, zachowujcie się cicho, uczcie się więcej niż zwykle chociaż przez te pierwsze tygodnie. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne! Trzecia, bardzo wazna zasada: nie wywyższaj się! I być może na co dzień tego nie robisz, ale każdemu może się wymsknąć. Jestem pewna, że każdy z was miał chociaż raz w swojej klasie typowego ważniaka. Wiesz wszystko najlepiej i nie dajesz innym prawa głosu? Pragniesz być w centrum? Trochę pokory! No, a jeśli to dla ciebie trudne - odpuść chociaż na te pierwsze tygodnie! :D  P.S: pojawił się już nowy przegląd blogów. Znalazłam naprawdę wiele ciekawych :) Każdy z nich nagrodzę obserwacją. Na dole można zgłaszać się już do następnego przeglądu blogów! 

top: klik / culottes: klik / choker: klik / biała bransoletka: klik

NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

1klik / 2klik / 3klik / 4klik / 5klik / 6klik / 7klik

see zaful blog

46 comments :

  1. Ja obecnie jestem w Technikum, gdy zaczynałam atmosfera w klasie była dość dobijająca, nikt się nie odzywał, cisza, żadnego odezwu ale z czasem jakoś wszystko zgrabnie się ułożyło :)
    Świetne zdjęcia!

    Ceny:
    $16.98
    $36.99
    $27.61
    $29.99
    $21.70
    $36.99
    $33.99
    $36.99
    $1.11
    $1.72
    $27.49
    $10.99

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  2. początki w nowej szkole wcale nie są takie złe. Wystarczy być sobą i będzie dobrze. najgorsze jest to, że na początku wszyscy wydają się świetni,a po kilku miesiącach patrzymy na ich prawdziwą twarz i można się nieźle zawieść, ale mam nadzieję, ze juz jest coraz mniej takich ludzi :)
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Na szczęście w tym roku już nie idę do szkoły, pierwszy raz ! :) Cudowne uczucie :)
    Podaję ceny: Raglan $16.98, Kurtka $36.99, $33.99, Buciki $36.99, Spodnie $21.70 Bluza $29.99 Zestaw: $27.61

    myfantasyandme.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Liceum wcale nie jest takie straszne! Fajna stylizacja :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja zaczynałam liceum 2 lata temu, a pamiętam jakby to było wczoraj. Jestem otwartą osobą, więc początki były super. Uważam, że to chyba jeszcze lepszy okres niż gimnazjum i jest mi naprawdę przykro, że to już ostatni rok :(
    Świetny zestaw, pięknie wyglądasz.
    Top - 10,99$
    Spodnie - 27,49$
    Choker - 1,72$
    Bluzka - 16,98$
    Kurtka - 36,99$
    Bomberka - 33,99$
    Buty - 36,99$
    Spodnie w paski - 21,70$
    Czarny sweter - 29,99$
    Komplet - 27,61$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja także rozpoczynam naukę w liceum i jestem pozytywnie nastawiona! Pewnie to dlatego, że zostaje w mojej starej szkole i nie muszę obawiać się nowego otoczenia. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    Spraw, żeby ten rok szkolny był wyjątkowy! // Moje rady-klik

    ReplyDelete
  7. Również już za parę dni zacznę liceum. Mam lekkie obawy, ale mam też nadzieję, że będzie dobrze. Rady jak najbardziej się przydadzą :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  8. Ja idę do Liceum za rok i szczerze troszkę się boję tego, ale jestem szczęśliwa, że będę miała okazję poznać nowe osoby :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja również zaczynam liceum. Nie lubię zaczynać, bo zanim cię poznają, wszyscy się ogarną, zapamiętają twoje imię... . Ja akurat poznałam się już z kilkoma dziewczynami, z jedną byłam kiedyś na kolonii w pokoju, a z drugą spotkałyśmy się kiedy były oficjalne listy przyjętych.
    Mój blog
    Kanał na YT

    ReplyDelete
  10. Nie wiem, czy dla mnie liceum było takie wyjątkowe, ale na pewno lepsze niż gimnazjum :) powodzenia!
    ❤ blog

    ReplyDelete
  11. Ja dopiero będę się martwić za rok...:)
    $16.98
    $36.99
    $33.99
    $36.99
    $21.70
    $29.99
    $27.61
    Mój blog:)

    ReplyDelete
  12. Pamiętam każdą z tych rad jak szłam do pierwszej klasy gimnazjum, wszystkie zadziałały, dlatego, że każdy się zachowywał jak aniołek, dopiero później nauczyciele dostali od Nas w kość, haha jakkolwiek to nie brzmi ♥ Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja jak zawsze, bardzo elegancka, a w spodniach jestem zakochana!
    Trzymam kciuki za Twoje liceum i powodzenia ♥
    Poklikałam!
    Top ze stylizacji- 10.99$
    Spodnie ze stylizacji- 27.49$
    Naszyjnik ze stylizacji- 1.72$
    Dodatkowe:
    1- 16,98$
    2- 36,99$
    3- 33,99$
    4- 36,99$
    5- 21,70$
    6- 29,99$
    7- 27,61$
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyglądasz, powodzenia w liceum! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja już mam za sobą ten pierwszy rok liceum. Może jestem za mało krytyczna, ale naprawdę lubię moją szkołę. Co do Twoich porad - zgadzam się z nimi i potwierdzam, że działają. U mnie bycie uśmiechniętą i otwartą sprawiło, że wylądowałam w klasowej grupce, do której nie pasowałam - myślano o mnie chyba, że jestem bardziej modna, bogata, wybredna i w ogóle - księżniczka ze mnie. No cóż, pierwsza klasa się skończyła, a ja bardzo się zaprzyjaźniłam z osobami, o których pomyślałam na wstępie, że są nieciekawi, dziecinni... POZORY MYLĄ i nie dajmy się im zwieść, nie pozwólmy też, by pozory dały innym podstawy do oceniania nas ;)

    sowiarenka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia :) Ja teraz idę do 2 technikum, jak przyszłam pierwszego dnia już się czułam bardzo dobrze, bo starsze roczniki "przyjęli" nas z wielka sympatia :)
    I prośba, mogłabyś podać email do zaful? nie mogę go znaleźć na stronie u nich. Niby jest, ale bez e-maila.

    ReplyDelete
  16. Wszyscy tegoroczni pierwszoklasiści-na pewno damy radę :D Ja jestem bardzo ciekawa nowej klasy!
    Prześliczne te zdjęcia na czerwonym tle ;]

    ReplyDelete
  17. Powodzenia w liceum! :) Mnie czekają jeszcze dwa lata w gimnazjum (na szczęście).
    Ceny:
    1. $16.98
    2. $36.99
    3. $33.99
    4. $36.99
    5. $21.70
    6. $+29.99
    7. $27.61

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia! Ciekawy wpis :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Cudowne zdjęcia!
    Pamiętam jak ja się stresowałam jak szłam do liceum - ale będzie dobrze!
    /
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super, że na twoim blogu pojawił się taki post! Teraz idę do gimnazjum i czasami mam chwilę słabości, że się nie odnajdę.
    Top - 10.99
    Culottes - 27.49
    choker - 1.72$
    biała bransoletka (link nie działa) ;/
    Mój blog

    ReplyDelete
  21. Ja mam przed sobą ostatni rok gimnazjum. I przeraża mnie wizja wybierania profilu, już takiego... urządzania sobie przyszłości.
    Świetnie wyglądasz, strasznie podobają mi się takie spodnie, szkoda, że ja wyglądałabym w nich fatalnie...
    Twirling Pages, Ola x

    ReplyDelete
  22. Te sweterki skradły moje serce ♥

    ReplyDelete
  23. Ja również teraz idę do liceum i strasznie się z tego powodu cieszę ;) ta myśl mnie nie przeraża tylko podtrzymuje na duchu :P
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Kolejne genialne zdjęcia! Bardzo dobre rady!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  25. ja własnie skonczyłam liceum. Poczatki były dosyć zakręcone, wszyscy kojarzyli mnie jako tą "co zawsze sie spóznia na każdą lekcje", jakoś nie moglam odnalezc się w mojej wielkiej szkole. Wtedy czułam się głupio, bo wszyscy wydawali się tacy ogarnięci haha :D/Karolina

    ReplyDelete
  26. Rok szkolny moze nie byc tak zly :D super wygladasz!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jak to jest możliwe, że ty zawsze tak ślicznie wyglądasz. :D
    Powodzenia w liceum! Ja już idę do drugiej lo :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  28. +Zapomniałam wypisać cen.
    1. $16.98 | 2. $36.99 | 3. $33.99 | 4. $36.99 | 5. $21.70 | 6. $29.99 | 7. $27.61
    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  29. Na całe szczęście ja do liceum mam jeszcze kilka lat i dopiero zaczynam naukę w gimnazjum ;)
    Cudowne zdjęcia! ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  30. No niby racja, nie podpaść nauczycielowi to ważna sprawa, ponieważ przez kolejne kilka lat można mieć przechlapane :D
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  31. Mnie czeka to za rok... Fantastyczne zdjęcia! Jess, dasz sobie radę, trzymam kciuki za Ciebie!:)
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Oj, ale fajnie wyglądasz!
    Ja bardzo dobrze wspominam moje licem, a i nauki było jakby mniej niż w gimnazjum :)

    1. 16,98
    2. 36,99
    3. 33,99
    4. 36,99
    5. 21,70
    6. 29,99
    7. 27,61
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  33. Świetnie wyglądasz! Stylizacja jak najbardziej udana :)

    SiostryAndrzejewskie

    ReplyDelete
  34. Też ide teraz do liceum i troche się boję, ale będzie dobrze!<3
    Ceny:
    1. 16.98
    2. 36.99
    3. 33.99
    4. 36.99
    5. 21.70
    6. 29.99
    7. 27.61

    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  35. cudowne zdjęcia Jess! Ja też idę do liceum i najbardziej się boje, że nie znajdę przyjaciół:(

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja mam pierwszy rok w liceum już za sobą i co do tych rad, to zdecydowanie popieram :) śliczne zdjęcia!
    top- $10.99 culottes- $27.49 choker- $1.72 link do bransoletki nie działa :/
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  37. Cudowne zdjęcia! :)
    1. $16.98
    2. $36.99
    3. $33.99
    4. $36.99
    5. $21.70
    6. $25.79
    7. $27.61
    nicolenicky01.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Wyglądasz cudownie. Mam takie same spodnie, ale nie pochodzą akurat z Zaful tylko z Bershki. Sama czekam na paczkę od nich i już nie mogę się doczekać.
    Dziękuję bardzo za docenienie mojego bloga na przeglądzie, to bardzo fajna sprawa.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  39. Cudowna stylizacja! <3 Ja również idę do liceum :)
    1- 16.98$
    2- 36.99$
    3- 33.99$
    4- 36.99$
    5- 21.70$
    6- 25.79$
    7- 27.61$
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  40. Witaj w klubie! Ja także zaczynam nowy etap już jutro i niesamowicie się boję. Na szczęście będzie ze mną moja przyjaciółka, co ułatwia sprawę. Wiem, jak to jest z tą opinią. Wystarczy dobrze się pokazać przez te pierwsze 4-6 tygodni, a później już lecisz na opinii. Zawsze tak mam. Mimo mojej nieśmiałości zawsze byłam typowym ważniakiem. Jednak mój plan na jutro: dużo się uśmiechać i do każdego z klasy zagadać. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. ja na szczęście jeszcze miesiąc odpoczynku od szkoły:)

    ReplyDelete
  42. piękne zdjęcia <3 ja już jestem w 2 liceum, więc ten okres mam za sobą :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.