August 3, 2016

Moje podwójne życie (post konkursowy)

Moje życie w dużej mierze wygląda jak życie każdego nastolatka uczącego się w Polsce. Można powiedzieć, że nie wyróżniam się specjalnie wśród ludzi mknących na pieszo do szkoły, łapiąc w biegu kanapkę i podręczniki, aby szybko powtórzyć materiał. Mam swoje humorki. Czasami śmieję się z głupich rzeczy, a niekiedy smucę z błahych. Czasem chcę wyglądać olśniewająco, a czasem po prostu mam ochotę założyć starą, rozciągniętą bluzę, leginsy i moje sportowe buty. Taka już jestem. Łatwo stwierdzić, że jestem książkowym przykładem dojrzewającej kobiety, lekko zagubionej w ponurej monotonii szkolnej lub po prostu maratonie życia. Na szczęście mamy wakacje. Zaczyna się rozwijać druga, znacznie inna część mojego życia.

Powrót ze szkoły. Rozpoczęcie wakacji. W mojej głowie pojawia się milion pomysłów na to, jak ciekawie pokazać moje życie na blogu. Moje pomysły, przemyślenia, emocje! Mam ochotę przebrać się, pomalować i wyjść z domu. Chcę robić dużo zdjęć, które później opublikuję tutaj. Fotografia - moja odskocznia. Komunikacja z ludźmi. Kocham robić to, co robię. Przez dłuższy czas mojego życia, wydawało mi się, że nie mam hobby. "Nie mam pasji, która pochłonie drugą część Jessicy" To przyszło z czasem. Moje zainteresowanie zapoczątkowało zdobycie małej cyfrówki, którą ledwo potrafiłam zrobić zdjęcie. Dlaczego akurat ta dziedzina? Fotografowanie pozwala mi widzieć świat w lepszych barwach. Dzięki niej zauważam drobne szczegóły, które nigdy nie miały dla mnie większego znaczenia. Potrafi ona uchwycić emocje, piękne momenty, cudowne wspomnienia. Być może kiedyś stanie się czymś więcej niż zainteresowaniem. Będę robić zdjęcia dzieciom, parom, zwierzętom. Nie mam pojęcia jak będzie. Jednak wiem jedno... Nie porzucę fotografii, bo jest moją odskocznią. Tak samo jak pisanie. Niby to milion pikseli na komputerze, a jednak potrafi dostarczyć takie same emocje jak dobry film. Uważam, że jest to coś, czego każdy z nas od czasu potrzebuje. Zrozumiałam to ponad 3 lata temu, stworzyłam pierwszy post. To właśnie ja: dziewczyna, która nie wyróżnia się na co dzień, ale po powrocie do domu stara się tworzyć swoją własną część internetu i wyrażać zaangażowanie pisząc i fotografując.

Post konkursowy. Zapraszam wszystkich na konkurs organizowany przez DDOB! :) 
konkurs : klik 


31 comments :

  1. Kolejny post, który robi na mnie ogromne wrażenie! Tak trzymaj Jess! <3 Powodzenia w konkursie i nigdy nie rezygnuj z pasji!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mam niemal ideantyczny kombinezon ;) pięknie ci w bieli ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w takich włosach! :)

    ReplyDelete
  4. Super post. Bardzo ładne zdjęcia. Skąd szminka? Miłego dnia ;)
    http://jujcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo się rozpisałaś, jednak miło się to czyta. Cieszę się, że masz swoją małą odskocznię :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  6. Świetny artykuł, uwielbiam sposób w jaki piszesz, więc głosuję i życzę wygranej :)


    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  7. Cudowna sesja, zagłosowałam ♥

    ReplyDelete
  8. Muszę przyznać bardzo piękny wpis, trzymam kciuki ;)

    ReplyDelete
  9. Mam takie same zainteresowania, które próbuję pielęgnować jak najlepiej. Życzę powodzenia w konkursie! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fajnie napisałaś :) Powodzenia w konkursie! Zdjęcia jak zawsze piękne, ślicznie wyglądasz!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Oczywiście zagłosowałam, bo post świetny!
    Powodzenia! :)
    PS. Ślicznie wyglądasz.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. wow ! świetny post i zdjęcia! powodzenia w konkursie! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo lubię czytać Twoje posty i kiedy tylko pojawi się nowy z ciekawością się w niego zagłębiam :)
    Zdjęcia są śliczne!Powodzenia w konkursie!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam twój styl pisania! Życzę powodzenia! :*
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia! Super napisany post, powodzenia - głos oddany! :D
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. tyle pięknych postów konkursowych, że ja nie mogłabym zdecydować się na jeden haha :D
    powodzenia! :*/Karolina

    ReplyDelete
  17. Ale ci pięknie w takiej fryzurze !! ♥

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam sposób w jakim piszesz! Powodzenia w konkursie ;*
    A ja zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    ReplyDelete
  19. Super, że organizowane są takie konkursy. Powodzenia!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  20. Idziesz na pielgrzymkę do Częstochowy?

    ReplyDelete
  21. cudowna stylizacja !super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja również bardzo lubię fotografię, ale myślę, że moim "drugim życiem" mogę nazwać czytanie książek. W dowolnym momencie dnia otwieram ją, patrzę na słowa i czuję się jakbym była tam razem z bohaterami - w ich świecie. Mój ulubiony cytat - ,,kto czyta książki, żyje podwójnie" idealnie do tego pasuje ;)
    Świetnie napisałaś ten artykuł o swoim podwójnym życiu!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.