August 27, 2016

Denley sweatshirts



Hej kochani! Dziś przychodzę do was ze zdjęciami z moim chłopakiem. Może nie są aż tak romantyczne jak poprzednie, ale bardzo mi sie podobają. Wykonaliśmy je w słoneczny dzień, ciesząc się jeszcze ostatnimi dniami wakacji. Ten post nie powstałby bez życzliwości sklepu internetowego Denley.pl Bluzy, które widzicie pochodzą właśnie stamtąd. Szczerze mówiąc widzę w nich same zalety. Teraz są tam ogromne przeceny. Można kupić coś świetnego w niskiej cenie. Przede wszystkim bluzy przyszły do mnie dobę po zamówieniu. Są bardzo dobrze wykonane. Rozmiary się zgadzają. Są wygodne, miłe w dotyku. Nie mam im nic do zarzucenia. Bardzo polecam tą firmę i napewno nie poprzestanę na tych bluzach. Dajcie znać jak podobają wam się zdjęcia :) Buziaki!

DENLEY.PL / mój choker: klik / moje culottes: klik

Zwycięzcą konkursu "Wielkie Rozdanie Blogowe" jest:  k_paulina0@o2.pl 
Proszę o kontakt na email (jessislo@interia.pl) w czasie trzech dni, inaczej wybieramy nowego zwycięzcę :)

50 comments :

  1. Zdjęcia są takie urocze! <3 Twój chłopak to "boyfriend goal", więc lepiej go pilnuj :p
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia są przepiękne, a bluzy wyglądają na świetne!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  3. Są idealne! Aż pozazdrościć. Świetne zdjęcia kochana, jesteś mega fotogeniczna :)
    daffash.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie razem wyglądacie :) Bluzy wydają się OK :)

    ReplyDelete
  5. Czy ja wiem... według mnie są romantyczne. :D Zawsze masz piękne zdjęcia i choć nie zawsze komentuję to czytam i oglądam regularnie. ^^

    Oczy Outsidera blog

    ReplyDelete
  6. Mega urocze zdjęcia :) A bluzy wydają się bardzo dobrze wykonane nawet jak bym miała ocenić je tylko ze zdjęcia :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Te zdjęcia są przeurocze <3 Prześlicznie razem wyglądacie :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  8. Jesteście idealną parą!<3
    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia, a bluzy naprawdę fajnie się prezentują :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  10. Bluzy wydają się fajne, mega zdjęcia, szczególnie to 7. od dołu ♥

    ReplyDelete
  11. Jak Wy cudownie wyglądacie!
    Karolina
    karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Z moim chłopakiem też będziemy musieli zrobić sobie taką seję :) Twoja bluza spodobała mi się ;)

    ReplyDelete
  13. Oj tam Jess, te zdjęcia też są romantyczne! Bardzo ładne bluzy, podobają mi się obie ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia! ♥ Świetne bluzy!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Cudowne zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zdjęcia są urocze <3
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Słodko razem wyglądacie ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Urocze zdjęcia,pięknie razem wyglądacie!
    Mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Urocze zdjęcia,pięknie razem wyglądacie!
    Mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Może nie tak romantyczne ale urocze! Cudowni jesteście, a bluzy też niczego sobie hahaha :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Słodkie zdjęcia! A bluzy wyglądają na solidne. :D

    PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  22. Zdjęcia są cudowne! Bluzy wyglądają bardzo dobrze ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  23. Urocze są te zdjęcia *-*
    Świetne bluzy :))
    olusiek blog - klik 

    ReplyDelete
  24. ale mega zdjęcia! i te bluzy też są świetne! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia! :)
    Buziaki ♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetne są te bluzy, bardzo ładnie w nich razem wyglądacie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Cudownie razem wyglądacie! Bluzy rzeczywiście wydają się porządne, a w zdjęciach sama się zakochałam. Pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Słodkie 😍😍 Śliczna z was para☺
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Jesteście chyba moją ulubioną parą haha! Cudownie razem wyglądacie! <3
    Bluzy są mega.
    No i oczywiście gratulacje dla zwyciężczyni :)

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Jejku, jakie śliczne zdjęcia, tak uroczo ♥
    Wyglądacie razem ślicznie, a te bluzy są mega :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  31. Najbardziej urocza para <3 Bluzy bardzo mi się podobają ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. ładna z was para, życzę dużo miłości

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    ReplyDelete
  33. Piękna z Was para, aż miło popatrzyć! ♥
    Bardzo ładne bluzy. :)

    NASZ BLOG



    ReplyDelete
  34. 0ooo jakie te zdjęcia są słodkie ! <3 *0* pasujecie do siebie w 100% ! :D Nawet podobni jesteście, w sumie jak brat i siostra bliźnięta :'D Super ! Bluzy nas urzekły ^^ Od razu nam humor poprawiliście tymi zdjęciami <3 Buziaki :*

    ReplyDelete
  35. Jaka cudna z was para ! Az sie napatrzec nie da :)

    www.kiercia.blgospot.com-klik!

    ReplyDelete
  36. Świetna z Was para <3 Zdjęcia super!

    ReplyDelete
  37. bluzy wygladaja na solidne i wygodne :D a zdjecia prześliczne! /Karolina


    ReplyDelete
  38. Bardzo fajne stylizacje. Świetnie wyglądacie. Ja też często kupuję w Denley, ale do tej pory wybierałam raczej produkty dla mojego chłopaka. Patrząc na Ciebie zdecydowałam, że czegoś babskiego też poszukam ;)

    ReplyDelete
  39. Pięknie <3 Bardzo lubię Denley i mam nadzieję, że pokażesz jeszcze jakieś stylizacja z wykorzystaniem ubrań właśnie od nich. Namów też Chłopaka - bo przyda mi się popodglądać w co mogę swojego ubrać ;)

    ReplyDelete
  40. zglosila sie zwyciezczyni?

    ReplyDelete
  41. Cudne :) Bluza chłopaka też z Denley? Jak ktoś wspomniał faktycznie wygląda na bardzo solidną. Zresztą Twoja też super się prezentuje ♥

    ReplyDelete
  42. cudne:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Ja też pryzychylam się do opinii, że cudne stylizacje :) Nie wiedziałam, że w Denley takie cuda można znaleźć ;) A do tego mege mega fajna z Was para ;) Więcej wspólnych sesji poproszę :D

    ReplyDelete
  44. Jessica od dawna zajmujesz się modą? Masz ogromne wyczucie. Sama kupuję w Denley.pl i generalnie jestem zadowolona z ich produktów, bo jakość i cena dobra, ale na takie zestawienia jak Twoje nigdy bym nie wpadła ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.