August 20, 2016

Cold Water




Nieprzespane noce, oglądanie American Horror Story, sesje i setki zdjęć do obrabiania. Tak właśnie wyglądały moje ostatnie 4 doby. Miałam wrażenie, że chociaż na te cztery doby wszystkie moje problemu chociaż na chwilę zniknęły. No, ale jak wszyscy wiemy z tymi naszymi kobiecymi humorkami bywa również. Jedyne czego nie mogę przeboleć to to, że mimo wykorzystania mojego czasu w wakacje, kończą się one w zawrotnym tempie. Nie chcę powrotu. Przywykłam do późnego wstawania i do tego, że właściwie z wszystkim się wyrabiałam. Boję się jak to będzie z blogiem, bo dodawanie postów co trzy dni całkiem mi odpowiadało :) Mimo wszystko cieszę się, że to co chciałam, zostało zrealizowane. Do tych moich małych sukcesów zaliczam także pierwszą z sesji z Karoliną. Nie chce się rozpisywać, bo chcę aby to zdjęcia skradły ten post. Ja jestem naprawdę maksymalnie z nich zadowolona. Jestem zmotywowana do prowadzenia bloga i robienia postępów. No nic, zostawiam was z pięknymi fotografiami i czekam na opinię. Wpadnijcie również do Karoliny - mojego osobistego fotografa!

NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

1klik / 2klik / 3klik / 4klik / 5klik / 6klik / 7klik

45 comments :

  1. Zdjęcia są rzeczywiście przepiękne!<3
    www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  2. cudowne sa te zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia są wprost prześliczne! Na pewno dasz radę dodawać posty regularnie nawet w roku szkolnym! :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    ReplyDelete
  4. Ja też jestem bardzo z nich zadowolona haha, piękne wyszły :)
    Też nie wierzę w to, że wakacje się już kończą...Kiedy..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jeju, zdjęcia są rzeczywiście cudowne! Co do wakacji to sama nie mogę uwierzyć w to, jak szybko się kończą:( pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jejku ty i Karolina to takie friendship goals haha 💕
    Piękne zdjęcia! Miłej koncówki wakacji xx

    ReplyDelete
  7. To fakt zdjęcia wyszły cudownie! Masz przepiękne włosy! :)

    Pozdrawiam,
    Zapraszam do siebie www.itsvividnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Blog Karoliny uwielbiam i z chęcią go przeglądam :) Śliczniutkie zdjęcia i bardzo mi się podoba outfit, jest po prostu idealny :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kompletnie nie czuję tego, że trzeba iść do szkoły. Życzę udanej końcówki wakacji ♥
    Zdjęcia są piękne :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia! Ślicznie Ci w takich podkręconych włosach ;)

    ReplyDelete
  11. Piękne są te zdjęcia <3
    Zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia wyszły świetnie. Ładnie wyglądasz w takich lokach. ;)
    Masz rację, te wakacje minęły nam za szybko. Nie chcę wracać. W sumie to się boję. No, ale nic... Nie mam wyboru.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Naprawdę ślicznie wyglądasz! ❤️
    Buziaki!
    rikaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne są te zdjęcia! Wow!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  15. Te zdjęcia są genialne, stylizacja świetna, a włosy tak pięknie ułożone! Mega mi się wszystko podoba!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  16. Racja, fotki cudowne ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia faktycznie skradły ten post w stu procentach, jestem nimi zachwycona! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  18. świetne zdjęcia :) mega stylówka <3
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zdjęcia są cudne ale jak ma się taką modelkę jak ty to chyba nie jest trudno zrobić dobre zdjęcie? Bluzeczka urocza

    ReplyDelete
  21. Genialna sesja, jestem zachwycona Twoim blogiem idę obejrzeć starsze posty i oczywiście obserwuję :-)

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia! Widać, że Karolina się postarała! :)

    PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  23. Zapraszam do mnie :3 zdjęcia są cudowne! roxa05.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Cudowna stylizacja i piękne zdjęcia! ♥

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  25. Jakie piękne zdjęcia! <3 Twoj nowy design to cudo.
    Skąd ten plecak i czy jest on do szkoły? :)
    Czekam na odpowiedź,
    Moj blog

    ReplyDelete
  26. Jakie piękne zdjęcia! <3 Twoj nowy design to cudo.
    Skąd ten plecak i czy jest on do szkoły? :)
    Czekam na odpowiedź,
    Moj blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plecak Karoliny. Nie mam pojęcia skąd :)

      Delete
    2. A czy jest on do szkoły? Chodzi o pojemność? :D

      Delete
    3. Plecak jest z Zary i według mnie nie nadaję się do szkoły - pojemność mniejsza niż A4.

      Delete
  27. Przepiękne sa te zdjęcia! Tez nie mam ochoty wracac do szkoły, jednak nie zmienie tego więc trzeba znależć powód by się tym cieszyć!

    ReplyDelete
  28. Te zdjęcia są chyba moimi ulubionymi! Cudownie na nich wyglądasz :)
    Też przywykłam do późnego wstawania i nie mam ochoty na powrót do szkoły :/

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  29. Najlepsze element tej stylizacji to te portki! Są genialne haha :D
    zapraszam do siebie KLIK

    ReplyDelete
  30. Tak bardzo nie chcę wracać, nawet nie chcę o tym myśleć :(
    Świetne kuloty, jeszcze takich nie widziałam!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  31. Wow, zdjęcia wyszły naprawdę świetnie! :)
    Śliczna stylizacja ❤

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  32. Genialna stylizacja! Spodnie są rewelacyjne :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Super zdjecia i sesja wyszłaś przepięknie <3

    Mój blog klik!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.