August 1, 2016

Be original, don't hide yourself

Nie żałuję w swoim życiu praktycznie niczego. Dzieje się to z prostej przyczyny. Jestem sobą, popełniam lepsze i gorsze wybory. Jednak każdy z tych wyborów ma wpływ na to jaka jestem i na to jak układa się moje życie. Gdybym nie popełniła paru błędów w przeszłości, kto wie jak ułożyłaby się teraźniejszość? Teraz o oryginalności. Zdaję sobie sprawę, że ciężko być kimś naprawdę niepowtarzalnym. Mam wrażenie, że w codziennym świecie gubimy to bycie sobą. Każdy działa według określonego mechanizmu. Każdy działa tak, żeby inni go zaakceptowali. Po co? Jeśli ktoś cię nie akceptuje, nie spędzaj z nim czasu. Nigdy nie miałam chęci podpasowania się. Teraz czeka mnie liceum, nie wiem na jakich ludzi trafię, ale wiem jedno. Nie popełnię błędu podpasowania się tylko po to, żeby nie zostać sama. Wiem, że Kuba będzie mnie wspierał i ta pewność właściwie mi wystarcza. Czasem mam ochotę ubrać się inaczej. Tak, jak nikt teraz nie chodzi. Postanowiłam kupić naprawdę długą koszulkę, rozciętą od bioder. Wydawałoby się, że to jest teraz w modzie, ale szczerze mówiąc nie spotkałam nikogo na ulicy, kto miałby tego typu koszulkę. Prosta rzecz - ubiór. Nie chcę być taka sama jak inni. Zdaje sobie sprawę, że to niezawsze wychodzi, ale staram się jak mogę. Nie mówiąc już o ubiorze. Chcę być sobą, nie wstydzę się siebie i nie mam zamiaru ukrywać tego jak obrzydliwa potrafię być czasami, jakim leniem jestem i tak dalej. Jak widać, ktoś potrafił mnie pokochać, polubić. Po co być kimś innym, skoro dostałeś możliwość zostania kimś niepowtarzalnym? Możliwość zostania sobą. 


43 comments :

  1. masz racje:) nie warto na sile stawac sie kims, za kogo inni chcieliby nas uwazac:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się Twoje podejście do własnej osoby jak i sposób przedstawienia zdjęć. Uwielbiam jak blogi mają i forme i treść. Duży szacunek za duże zdjęcia, niektórym tego brakuje :)

    http://50shadesofworkout.blogspot.com/2016/08/jesli-czegos-bardzo-chcemy.html

    ReplyDelete
  3. Trzeba pamietac aby zawsze byc soba , '' no matter what ! ''
    Super zdjecia xox

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Ja też strasznie nie lubię podpasowywać się do innych. Niestety społeczeństwo jest takie, jakie jest i dla ludzi inny znaczy gorszy. Mam nadzieję, że kiedyś to minie. Super zdjęcia jak zwykle!
    think-poositive.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Masz świetne podejście do siebie i życia. Nie warto być kimś innych, kimś kim być nie chcemy tylko po to, aby się komuś przypodobać! Powodzenia w liceum! :) Śliczna stylizacja, bardzo oryginalna i w świetny kolorach :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia i bardzo ciekawy post! Też często kombinuje z ubiorem i też czeka mnie teraz liceum. Trzymam kciuki za Twoje i życzę Ci sukcesów :)
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja również idę do liceum i mam takie samo podejście, oszukiwanie, że jest się kimś innym na dłuższą metę będzie trudne do utrzymania. Śliczne zdjęcia!
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Często zapominamy o byciu sobą, co jest bardzo ważne. Również nie wstydzę się bycia sobą, swoich głupich nawyków i swojego okropnego lenistwa, również ktoś był w stanie mnie pokochać i polubić, więc cieszę się, że ktoś akceptuje mnie taką jaką jestem, nigdy w życiu nie chcę dopasowywać się do kogoś, by polubił mnie za to kim nie jestem i nigdy nie będę.
    Świetne zdjęcia i super bluzka, oryginalna! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  9. Super blog ;* jesteś śliczna
    Zapraszam do siebie http://smallifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ale fajnie to napisałaś! Ja teraz też mam wiele podobnych myśli, staram się szukać tej prawdziwej wersji siebie :)
    Bardzo fajnie wyglądasz, super zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Masz rację i całkowicie się z tobą zgadzam. Ja dopiero nad tym wszystkim pracuję, ale głęboko wierzę w to, że w końcu odnajdę pośród tylu wersji siebie tę prawdziwą. Mam nadzieję, że rozumiesz :)
    Mam bardzo podobną bluzkę tyle, że nieco krótszą i ja ten jakby przedni wycinek związuję w supeł i moim zdaniem wygląda to rewelacyjnie :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  12. Świetnie to napisałaś a zdjęcia same w sobie to potwierdzają!
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  13. jeszcze tak długiej koszuli nie widziałam ;) twoje robi ogromne wrażenie ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  14. Dobrze napisane ! Znam duzo ludzi przy innych udaja kogos innego a przy przyjaciołach i rodzinie są całkiem inni ;/
    Ja zawsze byłam jestem i będę soba :D
    Genialny post !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wszystko dzieje się z własnego powodu! Cudowne zdjęcia, uwielbiam je!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Dokładnie, nie warto nikogo kopiować

    ReplyDelete
  17. To właśnie na błędach się uczymy, te złe i dobre wybory doprowadziły do tego kim jestem, jak się zachowuję i co robię. Dlatego ja również niczego nie żałuję.

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  18. Czasem odnoszę wrażenie, że oryginalność całkowicie zanika, a gdy już ktoś wyróżnia się od innych to oczywiście musi (!) zostać obrzucony niewiadomo jakimi wyzwyskami...
    Bardzo ładnie wyglądasz w tej długiej koszulce ;)

    slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. bardzo dobre podejscie, przynajmniej nie przypominasz kolejnego klona na ulicy :)/Karolina


    ReplyDelete
  20. śWIETNA CAŁOŚĆ. bARDZO przypadła mi do gustu

    ReplyDelete
  21. Ślicznie wyglądasz! Ja praktycznie codziennie chce sie ubrac trochę inaczej niz wszyscy, ale w moim malym miescie dalej nie jest to w 100% akceptowalne ;/. Mimo wszystko staram się być sobą i być oryginalna :)

    http://www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  22. Trudno niestety być oryginalnym w dzisiejszych czasach...

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  23. Kocham te tuniki! Niestety sama nie mogę ich znaleźć w żadnym sklepie..

    Odpowiadam na każda obserwację

    claudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Zgadzam się z Tobą w 100 procentach. Zawsze trzeba być sobą bez względu na innych. Co do bluzki- bardzo ładna.
    http://jujcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Też chorowałam jakiś czas temu na taką bluzkę, ale po przymierzeniu uznałam, że mam za szerokie biodra. :( Ty wyglądasz w niej super! Ma śliczny kolor i taki fajny sportowy fason.

    ReplyDelete
  26. Osoby poznają nas bliżej cały czas i jeśli zrobimy dobre wrażenie na początku, to później dowiedzą się jacy jesteśmy naprawdę... a błędy uczą nas tego, żeby drugi raz nie wchodzić do tej samej rzeki :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Co mamy z podpasowywania się do innych? Fałszywych przyjaciół? Zanik prawdziwego ja? Ciągłe szlifowanie coraz to nowszych masek? Jaki to ma sens?
    Masz rację. W dzisiejszym świecie coraz to więcej ludzi się gubi. Tracimy siebie na rzecz innych, którzy wcale nie są tego warci. A kiedy orientujemy się co się dzieje często jest już za późno. Zostajemy z niczym, puści. Trudno nam wrócić do swojego prawdziwego JA. O ile jeszcze pamiętamy jak to JA wygląda...
    Bluzka naprawdę jest świetna! Kilka razy chciałam sobie taką kupić, ale raczej źle bym w niej wyglądała. No, ale może za jakiś czas. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ślicznie wyglądasz, świetna stylizacja! :) Masz rację co do bycia oryginalnym. W dzisiejszych czasach mało ludzi postanawia zostać "jedynym, niepowtarzalnym" sobą..
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ale pięknie wyglądasz! Cudowne zdjęcia, masz śliczne włosy :)
    W tych czasach każdy próbuję być oryginalny, więc nie jest to takie łatwe :/

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  30. Podziwiam cię za to jak odnosisz się do tego świata. Myślę że żeby być oryginalnym trzeba być odważdym i pewnym siebie bo inni mogą cię wyśmiać lub zgorszyć. U mnie w gimnazjum nie było "oryginalności" wszyscy od wszystkich "odgapiali" nie ważne czy to zakolanówki czy jakieś fryzury. W technikum i tak byłam wyjątkiem więc bo co wyróżniać się jeszcze bardziej. Zazdroszczę Ci podejścia

    ReplyDelete
  31. Zgadzam się, podpasowywanie się komuś by Cię polubił jest totalnym bez sensem. Skoro ktoś ma Cię lubić, to tylko za to jaka ty jesteś, a nie jaką udajesz. Równie tyczy się ubioru, wszędzie widzi się to samo aż ciężko odróżnić kogokolwiek.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  32. Nic nie dzieje się bez przyczyny :) Najważniejsze - być sobą! Zgadzam się z Twoimi słowami w 100 procentach :)
    Udanych wakacji :*

    [MÓJ BLOG]

    ReplyDelete
  33. Niesamowicie wyglądasz! <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ale ta bluzka jest świetna! Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem podobnej. :)

    ReplyDelete
  35. Czasami takie pokazanie siebie jest trudne, ale o to tez chodzi zeby przełamać te słabości i poznać siebie jeszcze lepiej. Powiem ci ze wygladasz swietnie w tej długiej bluzce :3 moj blog

    ReplyDelete
  36. Zgadzam się z tym, nie powinniśmy bać się być sobą, bo inni mogliby nas nie polubić, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  37. Masz rację, trzeba być sobą, a nie zmieniać się dla kogoś. Ja raz się zmieniłam na określony czas dla pewnej osoby i bardzo tego żałuję, od tamtej pory nikogo nie udaję!
    Wyglądasz cudownie, piękna stylizacja ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Bardzo dobrze robisz kochana!
    Trzeba być sobą i nie bać się opinii innych!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Świetny post ! Uwielbiamy Ciebie!

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.