August 17, 2016

Baby blue - spotkaj się ze mną!



Hej! Dzisiaj przychodzę z bardzo ciekawym postem. Przynajmniej tak mi się wydaję :) Kocham wszelkiego rodzaju współpracę między bloggerkami! Ostatnio spotkałam się z Emilią bardzo spontanicznie. Postanowiłyśmy troszkę pofocić :) Wybrałyśmy restaurację o pięknym wyglądzie wnętrz. Zapraszamy do Kilo Mąki! I dzięki uprzejmości pracowników, wykonałyśmy tam zdjęcia. Pracowało się nam naprawdę bardzo miło. Spędziłyśmy tam dobre trzy godziny, bo rozmawiałyśmy o naszych blogach, początkach i doświadczeniach. To było świetne! Mamy z Emilką jeszcze dużo pomysłów na sesje, więc czekajcie. Z pewnością będzie ciekawie. Dzisiaj przychodzę z taką delikatną stylizacją. Ostatnio wyczaiłam na Shein świetną koszulę. Co ciekawsze, prawie identyczną widziałam w Zarze, więc odrazu ją wybrałam! Jest w kolorze błękitnym i o dziwo naprawdę dobrze się w niej czuję. Jak wspominałam już tysiąc razy, moje postanowienie o noszeniu kolorowych rzeczy dobrze się ma. Jestem z tego powodu niezmiernie zadowolona! Jak zwykle Shein mnie nie zawiodło. A tak, wracając do tematu mojego spotkania z Emilką. Stu procentowo popieram takie wyjścia! Dlatego jeśli mieszkacie w Kielcacach lub okolicach i chcecie ze mną powspółpracować, pofocić, pogadać lub nawet pójść na kawę - odzywajcie się! Jeśli potrzebujesz zdjęć - daj znać! Jestem otwarta na wszyściutkie propozycje ;) Buziaki! P.S: wpadajcie na kolejny przegląd blogów i bierzcie udział w następnym na dole!

BLOUSE: CLICK

NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

1klik / 2klik / 3klik / 4klik / 5klik / 6klik / 7klik


50 comments :

  1. 1.US$19.99 2.US$17.99 3.US$11.99 4.US$7.99 5.US$12.99 6.US$24.99 7.US$25.99

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. 1. 19.99
    2. 17.99
    3. 11.99
    4. 7.99
    5. 12.99
    6. 24.99
    7. 25.99
    Twoje zdjęcia mają piękne kolory. :)

    NASZ BLOG



    ReplyDelete
  3. To trzecie zdjęcie jest niezwykłe *0* Takie naturalne i ten Twój piękny uśmiech <3 Szkoda, że mieszkam tak daleko :( Bo chętnie bym się spotkała ;)

    ReplyDelete
  4. Też chcę zacząć nosić więcej kolorowych rzeczy! Świetna koszula :) Ten kolor jest prześliczny.
    Zdjęcia wyszły świetnie! Dziękuję za dodanie mojego bloga do przeglądu :)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Niestety mieszkam w Katowicach... Daj znać, jak kiedyś będziesz, bardzo chciałabym się z Tobą spotkać :)

    1 - 19,99$
    2 - 17,99$
    3 - 11,99$
    4 - 7,99$
    5 - 12,99$
    6 - 24,99$
    7 - 25,99$

    Ten sweterek z wiązaniem jest piękny! Chyba go sobie zamówię :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  6. US$19.99
    $17.99
    US$11.99
    http://daruciaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Twój blog jest chyba moim ulubionym, piszesz tak prosto i od serca <3 Zazdroszczę Ci wspaniałych zdjęć, każda sesja zupełnie inna, a ty nie tracisz pomysłów! Szkoda, że Wrocław jest tak daleko od Kielc ;c , bo naprawdę baaardzo chciałabym Cię poznać.
    Jeśli będziesz miała chwilkę to wpadaj na mojego bloga: http://dembinska-pozytywnie.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Poklikałam, tu ceny produktów: 1. 19,99 $, 2.17,99 $, 3. 11,99 $, 4.7,99 $, 5. 12,99$, 6. 24,99$, 7. 25,99$

    ReplyDelete
  8. To w takim razie obsługa naprawde cudowna :) śliczne zdjecia xx

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Śliczna stylizacja! Czasem bywam w Kielcach i bardzo chętnie bym wybrała sie z tobą na zdjecia 😊
    Buziaki ❤️
    rikaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. 1klik: US$19.99
    2klik: US$17.99
    3klik: US$11.99
    4klik: US$7.99
    5klik: US$12.99
    6klik: US$24.99
    7klik: US$25.99
    treamicii.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładna ta koszula i kawiarnia też ;)

    ReplyDelete
  12. Ale śliczne miejsce! Cudowne zdjęcia :*
    Chciałabym się kiedyś spotkać z jakąś bloggerką, bo jeszcze nigdy nie spotkałam się z nikim takim, niestety :)
    1. $19.99 | 2. $17.99 | 3. $11.99 | 4. $7.99 | 5. $12.99 | 6. $24.99 | 7. $25.99

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  13. świetna koszula ♥
    CA$26.32

    CA$23.69
    CA$15.79
    CA$10.54
    CA$17.11
    CA$34.22
    CA$32.91
    wszystko

    ReplyDelete
  14. Cudowne zdjęcia!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam takie zdjęcia! Cudowne!

    1.US$19.99
    2.US$17.99
    3.US$11.99
    4.US$7.99
    5.US$12.99
    6.US$24.99
    7.US$25.99

    Pozdrwiam,
    www.osiaosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Miejsce wygląda naprawdę bardzo ładnie, wnętrze powiedziałabym tumblerowe, haha! Ja nie umiem zrobić takiego postanowienia co do noszenia kolorowych ubrań, ta czerń i biel to u mnie klasyka, więc nie umiem z nich zrezygnować ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super stylizacja, Masz piękny uśmiech! I wystrój restauracji również świetny ;)

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia! Poklikałam :) Jak wpadniesz do warszawy to może uda się umówić na jakieś foty :D


    Pozdrawiam cieplutko
    julita-krystosiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piekne zdjecia ! Ale masz urocze doleczki :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Cudowna stylizacja i cudowne wnętrze!! Krzesła są genialne:))
    <3
    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  21. Prześlicznie wyglądasz i piękne miejsce, takie klimatyczne. Musisz mnie tam kiedyś zabrać ! haha :D
    Oto ceny :
    1. 19.99
    2. 17.99
    3. 11.99
    4. 7.99
    5. 12.99
    6. 24.99
    7. 25.99

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. ajjjjj ja mam daleko:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Rzeczywiście piękne miejsce :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  24. no niestety mam za dalekoo :(/Karolina

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia, no ale niestety na spotkanie z tobą mam zadaleko

    pamalowanemarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetna bluzka, choć trochę nie w moim stylu, to kolor ma śliczny :) Na spotkanie niestety mam za daleko :(

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  27. Jestem zachwycona wystrojem tej restauracji. Jest tak minimalistycznie, ale bardzo ciekawie :. Co do stylizacji to nie jest ona w moim stylu, ale Tobie bardzo pasuje :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Restauracje o takim uroczym i ciekawym wnętrzu zawsze przyciągają wzrok i powodują ze od razu chce się wyciągnąć aparat i porobić zdjecia. Niestety ja do Kielc mam kawałek długiej drogi, ale licze ze mimo to kiedys będe miała szanse Cię spotkac :3 Rozmowy z ludźmi którzy rownież maja bloga czasami mogą trwać godzinami, ale to jest fajne ze mozna z kimś rozmawiać o swojej pasji bez żadnego skrępowania, i tego ze moze Cię np wyśmiać. Kolor tej koszuli jest nieziemski, jej fason tez mi sie bardzo podoba prezentuje się świetne :3 moj blog

    ReplyDelete
  29. Macie gust. Restauracja naprawdę przykuwa uwagę. Zdjęcia wyszły świetnie! Szkoda, że do Kielc mam trochę dużo kilometrów, ale mam nadzieję, że i tak kiedyś będę miała okazję się z Tobą spotkać. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Cudowne zdjęcia! lifeoftwinss.blogspot.com<---klik
    US$19.99, US$17.99, US$11.99, US$7.99, US$12.99, US$24.99, US$25.99

    ReplyDelete
  31. śliczna bluzeczka ! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Szkoda, że mieszkam daleko..Ale uwielbiam Cię, może kiedyś wpadnę na jeden dzień <3
    Cudne miejsce, te obrazki mają tam cudowne :D
    A koszula piękna.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. A i jeszcze oczywiście poklikałam, więc ceny :)
    1 - 16,99$ (Twoja koszula)
    2 - 19,99$ (szara bluza)
    3 - 17,99$ (biały t-shirt)
    4 - 11,99$ (szare spodnie)
    5 - 7,99$ (t-shirt)
    6 - 12,99$ (szara bluza crop)
    7 - 24,99$ (bomberka)
    8 - 25,99$ (różowa bluza)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia a bluzeczka super !! :)
    (poklikałąm w link i i licze na to samo u Siebie ;) )
    http://feather92.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajne zdjęcia! Koszula jest świetna :) Uwielbiam takie klimatyczne i kreatywnie urządzone miejsca - czas spędza się tam dwa razy lepiej! :D Fajnie, że udało Wam się spotkać i zrobić coś pożytecznego i miłego zarazem. Internet daje możliwości poznania wielu wartościowych osób i warto wykorzystać to w pozytywny sposób!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  36. Wow, jakie piękne zdjęcia! Wyglądasz perfekcyjnie:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  37. Ja mieszkam w Kielcach i fajnie byłoby się z Tobą spotkać :) Świetne miejsce i zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. Niesamowity wystrój! Piękne i urocze zdjęcia <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego bloga ;)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. 1. $19.99
    2. $17.99
    3. $11.99
    4. $7.99
    5. $12.99
    6. $24.99
    7. $25.99

    https://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. prześliczny jest ten kolor, jak tylko będę w Kielcach to napisze! :)

    mój blog [klik]❣

    ReplyDelete
  43. Śliczniutka bluzeczka. Nie dawno wpadłam na Twojego bloga, a szukam ostatnio swojego stylu i dużo eksperymentuje i szukam inspiracji wśród celebrytów jak i blogerek i tak sobie przeglądam Twojego bloga i styl masz wręcz genialny :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Super zdjęcia : ) Podoba mi się : )
    Poklikałam.
    http://myfantasyandme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Super koszula <3 i zdjęcia faktycznie wybraliście super miejscówkę :3

    Mój blog klik!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.