July 10, 2016

White top



Hej kochani! Dzisiaj przychodzę z postem, do którego zdjęcia robiłyśmy w pięknym miejscu, a mianowicie na kamieniołomach. Kiedy piszę ten post, dopakowywuje ostatnie rzeczy na mój wyjazd do Dąbek. Mam nadzieję, że trochę odpocznę i właściwie to bardzo się cieszę, że wyjadę na parę dni. Potem wrócę i praktycznie odrazu wyjeżdżam na Światowe Dni Młodzieży. Myślę, że to pomoże mi bardzo, ponieważ ostatnio mam jakiś wewnętrzny kryzys. No cóż, niestety tak czasem bywa :) Wierzę, że te parę dni przy Papieżu dodadzą mi sił! Liczę też na to, że będę mogła chociaż małą część z was tam spotkać. A teraz wróćmy do aktualnych zdjęć. Uwielbiam stylizacje z jasnymi jeansami i białą koszulą lub bluzką. Jestem przekonana, że będziecie mogli ujrzeć tutaj więcej białych stylizacji. Planuję naprawdę dużo sesji nad morzem. Chcę wykorzystać maksymalnie piękne widoki i nadmorską aurę :) Mam nadzieję, że efekty wam się spodobają. Pamiętajcie, żeby wpadać tutaj i na mojego instagrama i być na bieżąco. Mogę wam jeszcze zdradzić, że szykuję coś dla was z kilkoma bloggerkami, ale szczegóły w innym czasie :) Wpadajcie na najnowszy przegląd blogów i weźcie udział w kolejnym. Trzymajcie się kochani!

top i okulary: SAMMYDRESS.COM
NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

45 comments :

  1. piękne zdjęcia :) życzę udanej pogody! <3

    ReplyDelete
  2. Przepiękne zdjęcia :) Zazdroszczę ŚDM!
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. przeswietne zdjecia!:))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Przepiękne są te zdjęcia! ♥

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz super te rurki jasno niebieskie są mega śliczne :*
    Poklikane oczywiście oraz obs US$ 4.91 US$ 1.85 US$ 2.87
    Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. zdjęcia są prześliczne ;****
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fakt, miejsce prześliczne!
    Zdjęcia również wyszły piękne; kilka dni temu też kupiłam taką bluzkę, ale w kolorze kremowym. Kocham ten fason :D
    Poklikane!
    Kombinezon - 4,91$
    Okulary - 1,85$
    Pędzle - 2,87$
    Komplet - 8,18$
    Bomberka - 19,24$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mega krój :) Śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  9. Mega wyglądasz :) Super zdjęcia!
    Udanego wyjazdu nad morze!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Do kiedy będziesz w Dąbkach? Też tam jadę, ale będę od 18 lipca dopiero ;)
    Ślicznie wygląda na tobie taka stylizacja!
    Zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia i makijaż jak zawsze goals!

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia jak i stylizacja!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  13. Genialne miejsce do zdjęć, a ja ostatnio zachwycam się Twoimi krótkimi włosami. Podjęłaś genialną decyzję, żeby je ściąć. Tak, wiem, że ścięłaś je już dosyć dawno temu, ale ja dopiero teraz zwróciłam na to większą uwagę. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo mi się podobają zdjęcia, stylizacja 10/10, super okulary sama zamówiłam takie :)
    Gdzie dokładnie jest to miejsce gdzie robiłaś zdjęcia? ( jestem z Kielc)

    ReplyDelete
  15. Jakie piękne zdjęcia.. :** Super ta bluzeczka .


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Cudowna jest ta bluzka i rzeczywiście, świetna sceneria do zdjęć.
    Udanego wyjazdu na ŚDM ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. świetny top, genialnie się układa :)

    ReplyDelete
  18. Przepięknie wyglądasz! Też uwielbiam takie połączenie, ale muszę się zaopatrzyć w nowe, jasne jeansy, bo ostatnia para niestety umarła :D

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia naprawdę śliczne! Świetne połączenie! Miłej zabawy nad morzem :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz cudownie!


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełeczko pełne japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. US$ 4.91
    US$ 1.85
    US$ 2.87
    US$ 8.18
    US$ 19.24
    Życzę miłego wyjazdu i czekam na zdjęcia :*

    blog-klik

    ReplyDelete
  22. Śliczna stylizacja.
    Prosta, a jednocześnie dziewczęca i delikatna.
    Bardzo ładnie wyglądasz ;*
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetna stylizacja i tło do zdjęć! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Przepięknie wyglądasz! A zdjęcia też niczego sobie! :)
    1. US$4.91
    2. US$ 1.85
    3. US$ 2,87
    4. US$ 8,18
    5. US$ 19, 24
    Pozdrawiam! :)

    https://different-w.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Zakochałam się w tych zdjęciach!Prześliczne tło i stylizacja :)

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  26. Jejku przepiękne zdjęcia. Super stylizacja. Bardzo mi się podoba twój blog, obserwuje.
    Buziaki x

    ReplyDelete
  27. Przepiękne fotografie! A do tego boski outfit ;*
    Obserwuję ;*
    CENY:
    1. 4.91
    2. 1.85
    3. 2.87
    4. 8.18
    5. 19.24
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. 1 - $4,91
    2 - $1,85
    3 - $2,87
    4 - $8,18
    5 - $19,24
    Cudowne zdjęcia:*
    daffash.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetne miejsce :) jesteś bardzo ładna, zazdroszczę włosów <3

    4,91$ 1,85$ 2,87$ 8,18$ 19,24$

    pozdrawiam :) http://barbaretbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Udanego wyjazdu! Piękne zdjęcia:)

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    ReplyDelete
  31. Piękne zdjęcia!
    1. 4.91 $
    2. 1.85 $
    3. 2.87 $
    4. 8.18 $
    5. 19.24 $

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Cudowne zdjęcia! <3
    Ceny:
    $4.91
    $1.85
    $2.87
    $8.18
    $19.24
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  33. Zdjęcia są prześliczne, szczególnie to z kwadratami!💕
    Miłych wakacji 😊🐚

    ReplyDelete
  34. Niby zwykła stylizacja, ale jest minimalistyczna i ma w sobie to coś! <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.