July 6, 2016

Pieniny i Zakopane


Cześć! Dzisiaj wpadam z dużą dawką zdjęć! Z końcem czerwca wyjechałam w Pieniny z małą grupką oraz ks. Leszkiem. Te wyjazdy kojarzę zwykle z obdartymi do krwi stopami, ale za to świetnymi wspomnieniami. A dlaczego? Prawie każdego dnia chodzimy po górach jakieś 6-7h, ale zdarzyło nam się iść już jakieś 10h. Przeszliśmy wtedy 22km. Rok temu, po pierwszym naszym wyjściu w góry stwierdziłam, że to praktycznie nie ma sensu, że to nie jest na moje siły. I szczerze mówiąc nadal uważam, że to trochę przekracza moje możliwości, ale to nigdy nie znaczy, że warto z tym skończyć. Zaskakuje mnie to jak wiele energii może wykrzesać z siebie człowiek. Kiedy brakowało mi motywacji zdarzało mi się powiedzieć "nie daje rady". Nigdy tego nie róbcie! Mam wrażenie, że kiedy wypowiecie to negatywne zdanie na głos, jest jeszcze gorzej. Dlatego mimo kompletnego stracenia wiary, że może wam się uda wejść na jakąś górę, mówcie sobie "dam radę, wierzę w siebie". Doskonale zdaje sobie sprawę, że ciężko jest powiedzieć coś takiego w chwilach kryzysu, ale uwierzcie, to naprawdę pomaga. :) Bo przecież, nie wycofasz się pomiędzy jedną górą a drugą, prawda? ;) Koniec końców nie wycofałam się. Dało mi to dumę i ze trzy zrzucone kilogramy! A teraz przejdźmy do tych "lepszych rzeczy"! Jeden dzień wyjazdu z powodu słabej pogody spędziliśmy w Zakopanem. Fajnie jest być tam ponownie po roku. Mieliśmy trochę czasu wolnego, więc przeszliśmy się, pochodziliśmy po sklepach i zjedliśmy oscypki. Czyli to co lubię najbardziej. :) 



41 comments :

  1. Piękne zdjęcia <3
    http://zuzannasworek.blogspot.com/2016/07/r.html
    http://zuzannasworek.blogspot.com/2016/07/r.html

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia, sama pochodziłabym tak w górach ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie fotorelacje z podróży :)
    Masz rację, to wspaniałe, jak wiele możemy. Chodzę na zajęcia taneczne i po wielu ćwiczeniach siłowych jestem pewna, że nie dam rady trenować przez kolejną godzinę, a na koniec zajęć zastanawiam się, jak mi się udało, skąd ta energia :'D
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  4. To musialo byc super:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja będąc na zimowisku harcerskim w zeszłym roku wchodziłam na turbacz przez 9h w śniegu po kolana. Mimo że było ciężko to całą grupą daliśmy radę!

    Śliczne zdjecia!<3

    www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia, ja do Zakopanego jadę w sierpniu i już się doczekać nie mogę :)

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  7. Też uwielbiam oscypki, narobiłaś mi smaka :( Piękne klimatyczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  8. W poniedziałek jadę do Zakopanego, już nie mogę się doczekać :D

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam Zakopane te miejsce ma niesamowity klimat. :)
    Właśnie w Sierpniu tam jadę na wakacje. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Musiało być genialnie! Świetne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Ale tam pieknie ! Kiedys uwielbialam chodzic po gorach, teraz dawno juz nie mialam takiej okazji a szkoda :(

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Musiało być świetnie :) Piękne widoki, uwielbiam góry. Masz rację, słowa "nie dam rady" powodują, że upadamy i działają bardzo negatywnie. Nawet w tych złych momentach, kiedy już się poddajemy, jeśli powiemy sobie "wierzę, że mi się uda" to od razu podnosimy się na duchu. Zdjęcia są przepiękne! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ja jednak preferuję morze :D a w górach byłam podajże pięć razy.Co do zdjęć piękne,a muzyka sprawia że bardzo przyjemnie się je ogląda w wolnej chwili zapraszam do mnie :) julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia. Jakim aparatem wykonujesz i w jakim programie je przerabiasz?
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. w Pieninach jeszcze nie byłam Ale Tatry odwiedzam praktycznie co rok :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Gratuluję wytrwałości, ja, szczerze mówiąc, nie przepadam za wędrówkami w górach, ale za to uwielbiam zwiedzać nowe miejsca. Ostatni raz w odwiedziłam Zakopane, gdy było całe pokryte śniegiem. :)

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia i te widoki! Ooo :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  18. Zdjęcia są przepiękne!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. widać, że to była wspaniała przygoda :)

    ❤️ 💙 💜

    ReplyDelete
  20. W Pieninach byłam tylko raz, na spływie Dunajcem. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Cudowne zdjęcia i miejsca! Ah, aż zatęskniłam za Zakopanem :')

    Zapraszam do mnie :) [KLIK]

    ReplyDelete
  22. Ja nie wiem czemu, ale nie przepadam za oscypkami, a co do zdjęć to są świetne, z resztą jak zawsze :)
    Pozdrawiam,

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. W górach byłam dobre kilka lat temu, na szczęście we wrześniu się to zmieni. Straszne tęsknie za tym niezastąpionym klimatem, zapachem oscypków i pięknymi widokami. Nawiązując do posta to bardzo lubię oglądać na twoim blogu wpisy w formie fotorelacji, zawsze przyjemnie ogląda się zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  24. Super, że masz takie podejście, żeby się nie poddawać, nie mówić, że się nie da rady. I tak jest najlepiej. :)
    A tak w ogóle to nigdy nie jadłam oscypka, jakoś mnie odstraszają. ;)

    ///my-life-my-troubles.blogspot.com///

    ReplyDelete
  25. Byłam kilka razy w Zakopanym i również jestem zakochana w tym rejonie!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  26. Szczerze mówiąc zazdroszczę tak wspaniałej wycieczki. Zakopane to piękne miejsce, a oscypki kocham całym sercem! Świetne zdjęcia, bardzo dobrze oddają klimat :)
    nathvalie

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia! Widać, że masz co wspominać :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Stylizacja z kapeluszem cudowna! <3

    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Miałam dokładnie tak samo. W czerwcu byłam z klasą w górach i przeszliśmy na pieszo 27 km. Myślałam, że wyzionę ducha, ale dałam radę! Przepiękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  30. Zdjęcia są śliczne! Każde ma w sobie coś niezwykłego.
    Uwielbiam góry, mam nadzieję, że uda mi się tam udać na wakacjach.
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Aż się buzia sama cieszy na te zdjęcia!
    Piękne! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Pochodziłabym troszkę po górach, bo jednak stęskniłam się za tym :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Góry to moja miłość! Ja także byłam w Zakopanem. Uwielbiam te męczące, a jednak satysfakcjonujące wycieczki. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.