July 3, 2016

Lights off, Moon Up


Rok się zakończył. Dopiero teraz mam chwilę, żeby przemyśleć i podsumować całą naukę w gimnazjum. Ogółem będę bardzo mile wspominać te trzy lata. Ostatnie moje stresy tego roku dotyczą liceum, bo wiem, że zanim się obejrzę moim następnym, ważnym egzaminem będzie matura. Nie chcę się tym przejmować, ponieważ wiem, że stresy to jedna z najbardziej BEZNADZIEJNYCH i NIEPOTRZEBNYCH rzeczy w życiu. Z końcem czerwca pojechałam w Pieniny z księdzem Leszkiem i małą ekipą z tamtego roku. Bardzo dobrze wspominam wyjazd, ale post zobaczycie dopiero za jakiś czas! :) Chcę wszystko bardzo dobrze pokazać. Przed wami kolejne zdjęcia zrobionę przez Kubusia. Ostatnio je bardzo chwalicie, dlatego będę go prosić o robienie ich częściej. Zdjęcia zrobione zostały jakiś czas temu, dlatego przepraszam was, że znów mam na sobie jeansowe spodenki. Oczekuję trzech paczek, z którymi zrobię jakieś ciekawe stylizacje! Wszystko będę dokumentować na snapie, który założyłam z Wiktorią Sitarczyk. Jego nazwa: jess_viki Zapraszam was serdecznie! Mam nadzieję, że spodoba wam się to, co tam pokazujemy. :) Jeśli chodzi o  kolejne "newsy" to 9 lipca wyruszam na wakacje do Dąbek. Mam nadzieję, że uda mi się trochę odpocząć, poopalać się na piaszczytej plaży, opalić się na brąz, zjeść lody i oczywiście zrobić wiele pięknych zdjęć! :) Jeśli ktokolwiek z was planuje wakacje właśnie w tej miejscowości w podobnym terminie, niech do mnie pisze! Bardzo chętnie się spotkam :) Nie wstydźcie się, napewno załapiemy wspólny temat i miło spędzimy czas. Na dole kolejna szansa na przegląd blogów! :) 


NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka (5) najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

1 klik / 2 klik / 3 klik / 4 klik / 5 klik / 6 klik

45 comments :

  1. Fajny wpis. W jakim programie przerabiasz zdjęcia i jakiego używasz obiektywu, oraz aparatu?

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia są super!
    Dziękuję za umieszczenie mojego bloga w przeglądzie blogów :)
    1 $ 13 99
    2 $ 16 19
    3 $ 14 99
    4 $ 23 99
    5 $17 99
    6 $ 20 99
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Też skończyłam gimnazjum. Ale nie wiem na razie jak będę je wspominać.
    Mój blog
    FanPage

    ReplyDelete
  4. Ja jeszcze nie skończyłam gimnazjum, zdałam dopiero do drugiej klasy gim. Mam nadzieję, że tak jak i ty będę te lata wspominać z uśmiechem na twarzy. Świetna sceneria i piękne zdjęcia!
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  5. Kubie coraz lepiej idą te zdjęcia, śliczna! <3
    Pamiętam jakbym kończyła gimnazjum, a to było już 2 lata temu..
    Udanych wakacji!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cieszę się, że skończyłam już gimnazjum, ale mam tą obawę przed liceum. Śliczne zdjęcia, jak zawsze!

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  7. Świetny wpis. :* Jestem pierwsza no więc ceny wszystkich rzeczy:
    1.US$13.99 (Sale)
    2.US$16.19(Pre Order)
    3.US$14.99(Sale)
    4.US$23.99(Sale)
    5.US$17.99(Sale)
    6.US$20.99(Sale)
    Też skończyłam właśnie gimnazjum. Chciałabym wziąć udział w tym przeglądzie blogów. Mam nadzieję, ze mój blog ci się kochana spodoba. MÓJ BLOG<---klik

    ReplyDelete
  8. Powaliła mnie jakość Twoich zdjęć, brawo dla fotografa :)

    $13.99 $16,19 $14.99 $23.99 $17.99 $20.99

    ReplyDelete
  9. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  10. Ano i oczywiście poklikałam :)
    Hiszpanka - 13,99$
    Koszula - 16,19$
    Sukienka - 14,99$
    Koszula biała - 23,99$
    Sukienka hiszpanka - 17,99$
    Spodenki - 20,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz! :) Nie mogę się doczekać, zdjęć z wyjazdu w góry
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  12. Jak na razie chodzę do2 gim i za bardzo nie mam ochoty iść do liceum. Mega fotki:*
    http://natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ta torba jest świetna, fajnie pasuje do stylizacji :)

    malowane-roza.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetna sceneria do zdjęć!:)

    ReplyDelete
  15. Eh.. a my dopiero wchodzimy do gimnazjum :/ ŚWIETNA STYLIZACJA <3 Bardzo nam się podobają spodenki ^^ Poklikane : US$13.99 US$16.19 US$14.99 US$23.99 US$17.99 US$20.99 :) WE WSZYSTKO :* Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia! Bardzo podoba mi się bluzka
    Mój blog http://dogarnia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Na co chcesz iść dalej. ? :)
    Sesja zdjęciowa świetna bardzo mi się podoba. Miło mi się czytało czekam na więcej i życzę tobie udanych wakacji.
    Zapraszam serdecznie do mnie na nowy post http://nicole-500.blogspot.com/2016/06/zamowienie-z-wholesalebuying.html

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia, gdzie przerabiasz ?:)
    1-13,99$
    2-16,19$
    3-14,99$
    4-23,99$
    5-17,99$
    6-20,99$
    http://nesssy-blog.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  19. naprawde fajnie wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetny post , a zdjęcia w moim klimacie aż kilka razy zawiesiłam oko .
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Niesamowity wpis, zdjęcia również fenomenalne! Kochana Twoje Snapy na Snapbloggers są cudowne!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetna bluzeczka!:)

    PS Wysłałam e-mail w sprawie przeglądu blogów ;)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  23. Zakochałam się w tej bluzce.
    O to ceny tych ubrań:
    1. 13,99$
    2. 16,19$
    3. 14,99$
    4. 23,99$
    5. 17,99$
    6. 20,99$
    Pozdrawiam,
    https://millie-milllie.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Dodałam na snapie :)
    Udanego wyjazdu życzę :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  25. Cudownie nagrywasz <3 Miłych wakacji i oczywiście cudowne zdjęcia! hihania.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Super miejsce do zdjęć i ogólnie świetnie wyszły!

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Przepiękne zdjęcia!
    www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  28. Absolutnie magiczne zdjęcia <3
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Tak samo jak ty idę do liceum i mimo wszystko jestem podekscytowana, choć już tęsknię za wszystkim haha :(

    ReplyDelete
  30. Śliczna stylizacja! :)

    Ceny rzeczy oznaczonych napisem 'klik':
    1. 55,33 zł
    2. 64,03 zł
    3. 59,28 zł
    4. 94,88 zł
    5. 71,15 zł
    6. 83,01 zł

    bezblednakosmetyka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Cudne zdjęcia! Miłych wakacji :)

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    ReplyDelete
  32. Przepiękne zdjęcia! <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Zdjęcia świetne! Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale bardzo mi się podoba i zostanę na dłużej :)
    ceny: 1. 14.99 usd 2. 16.19 usd 3. 14.99 usd 4. 23.99 usd 5. 17.99 usd 6. 20.99 usd
    Pozdrawiam :3

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Uwielbiam zdjęcia robione przez Twojego chłopaka, zawsze wychodza tak pięknie. Gimnazjum to dla mnie tez był bardzo fajny czas, a o maturze to wole póki co nie myśleć. Miłych wakacji w dąbkach :3 ceny produktów:
    1. 60,37 zł
    2. 65,20 zł
    3. 60,37 zł
    4. 96,62 zł
    5. 72,45 zł
    mój blog

    ReplyDelete
  35. Ale pięknie wyglądasz! Niesamowite zdjęcia ♥
    Ja po wakacjach idę już do 2 klasy liceum :)
    1. $14.99 | 2. $16.19 | 3. $14.99 | 4. $23.99 | 5. $17.99 | 6. $20.99

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  36. Również skończyłam w tym roku gimnazjum i szczerze powiem dosyć dziwnie się czuję wiedząc, że we wrześniu już nie będzie mnie w murach tej szkoły. Super zdjęcia :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  37. Zostałaś nominowana do LBA na mym blogu:http://natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Życzę powodzenia w liceum :)
    BONNIE BLACK- klik

    14,99
    16,19
    14,99
    23,99
    17,99
    20,99

    ReplyDelete
  39. Śliczne zdjęcia, jak zawsze! :D
    Dziękuję za dodanie mnie do przeglądu blogów, buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. piekne zdjecia <3
    bluzeczka niebieska 23.99$
    bluzka niebieska jasna 21.99$
    sukienka biala 14.99$
    biała koszula 23.99$
    niebieska sukienka 17.99$
    białe szorty 20.99$
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.