July 1, 2016

Jeans


Dzisiaj zapraszam was na post, w którym znajdziecie dużo naszych wspólnych zdjęć. Muszę przyznać, że te posty należą do moich ulubionych, bo nie dość, że fajnie pozuje się z kimś do zdjęć, to efekty są dwa razy bardziej satysfakcjonujące. Wybraliśmy się na parking w centrum miasta. Początkowo myślałam nad zrobieniem zdjęć tylko Kubie, ale już dawno nie robiliśmy wspólnych, więc jednogłośnie zdecydowaliśmy się na pozowanie razem. Pierwszy raz Kuba zyskał na współpracach z mojego bloga, więc postanowiliśmy pokazać zamówioną rzecz na nim :) Jest to jeansowa koszula, która w niektórych miejscach wygląda na wyblakłą. Nie do końca potrafię wytłumaczyć o co mi chodzi, aczkolwiek jej motyw widać dokładnie na zdjęciach. Jest naprawdę bardzo fajnie wykonana. Pochodzi z polskiej firmy i powiem wam, że przyszła zapakowana bardzo dobrze, precyzyjnie, nic się nie rozleciało. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i muszę powiedzieć, że ta firma przebija wszystkie inne z jakimi kiedykolwiek współpracowałam. Dajcie znać jak wam się podoba i czy chcecie tutaj więcej moich zdjęć z Kubą :) Trzymajcie się!

Link do koszuli: klik /  DENLEY.PL


50 comments :

  1. Śliczne zdjęcia!Świetnie razem wyglądacie :3
    Pozdrawiam!

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  2. Niesamowita sesja. Bardzo do siebie pasujecie, wyglądacie razem na bardzo szczęśliwych. Jak najwięcej takich zdjęć!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  3. Jeju, slodko razem wyygladacie!:*

    http://oliwiagajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie razem wyglądacie, a to czarno białe zdjęcie mistrzowskie. Chłopak - model :D
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Koszula wygląda super :) A zdjęcia są piękne! Wyszły świetnie! Jeśli takie sesje sprawiają Ci radość, to pewnie, że rób je częściej, będę z chęcią oglądała!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. cudnie razem wygladacie :3


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kochani :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jejku jesteście słodcy!! Twój chłopak jest całkiem niezły haha Róbcie więcej takich sesji :)
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Przepiękne zdjęcia i takie ładne ujęcia :D
    Pozdrowienia!♥

    ReplyDelete
  10. Świetnie razem wyglądacie :D I koszula mega

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  11. Koszula świetna, a zdjęcia jeszcze lepsze! Więcej zdjęć razem poproszę :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  12. Świetna koszula :D Zdjęcia są cudowne ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Cudownie wyglądacie! <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetnie razem wyglądacie, ta koszula prezentuje się super, sama bym sobie chyba taką kupiła hahaha Twoje spodenki też mi się bardzo podobają :3 Liczę na więcej takich postów :) mój blog

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    ReplyDelete
  16. Cudownie razem wyglądacie! Nie można oczu oderwać! :*


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Oj jak mi się marzy taka sesja z moim chłopakiem <3 Przepięknie razem wyglądacie! :)

    ReplyDelete
  18. Zdjęcia są tak cudowne, że po prostu nie mogę przestać ich oglądać!<3
    http://www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  19. Jak cudownie razem wyglądacie!! ♥♥ !Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki :)

    ReplyDelete
  20. Ahh, uwielbiam patrzeć na tak słodko zakochane pary, a na Was to już w ogóle! Przekochani jesteście! <3

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Najsłodsza sesja jaką w życiu widziałam *-*
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  22. Cudownie razem wyglądacie, szczęścia! :)
    Tak samo cudowna sesja, buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Patrząc na te zdjęcia, aż uśmiech pojawia się na twarzy! Są prześliczne :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  24. Jak patrzę na wasze zdjęcia to uśmiecham się do ekranu :p ślicznie Razem wyglądacie !
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Chcemy więcej waszych zdjęć, jesteście przecudowną parą! <3
    Ty śliczna, Kuba przystojny - pasujecie hahah :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ślicznie razem wygladacie :)

    ---
    Zapraszam na mojego bloga, w końcu na niego wracam :)
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Pięknie razem wyglądacie. Zdjęcia są prześliczne! *.*
    Bardzo ładne stylizacje macie oboje! Kuba ma śliczną koszulę :) Czekam na więcej Waszych wspólnych zdjęć!
    Szczęścia kochani :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Piękni, młodzi, zakochani! <3 A jeansowa koszula marmurkowa z Denley.pl prezentuje się świetnie :)

    ReplyDelete
  29. Piękna z was para ! :*
    Śliczny blog <3

    ReplyDelete
  30. Cudnie razem wyglądacie! A koszula bardzo ładna :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  31. Rany, mam taki szeroki uśmiech teraz na twarzy- wyglądacie cudownie razem, zdjęcia mega mega mega aaaaaa

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.