July 12, 2016

DĄBKI | Day 1-3

Hej kochani! Te trzy dni nad morzem zleciały mi przede wszystkim bardzo szybko. Z pewnością było to spowodowane tym, że miałam milion różnych zajęć. Niestety z internetem tu bardzo kiepsko. Nie mówiąc już o tym, że cały ten czas korzystam ze swojego, bo zasięg w tutejszym niestety nie pozwala nawet na załadowanie głównej strony bloggera, nie mówiąc już o dodawaniu zdjęć. Dlatego ten post powstawał jakiś dzień. Niestety tak już będzie i wydaje mi się, że następne posty dodam już w domu, chociaż nic takiego nie mówię, bo jeśli tylko będę miała możliwość to napewno zrobię to wcześniej. Pierwszy dzień był słoneczny, jednak bardzo wietrzny, więc nie robiliśmy za dużo. Właściwie wszyscy byli zmęczeni po podróży, więc jednogłośnie postanowiliśmy przespać połowę dnia. Drugi dzień był naprawdę fajny, pomijając burzę, która przępędziła nas z plaży. Jednak osobiście jestem fanką takich śmiesznych, losowych wydarzeń! Robiłam dużo zdjęć, mam już dwie stylizacje, które wkrótce się tu pojawią. Staram się wszystko dokładnie dokumentować. Jestem aktywna również na instagramie (risingsuunx). Ale wracając... tu nad morzem pogoda jest bardzo zmienna. Osobiście przestałam słuchać się prognoz już po pierwszym dniu. O 12:00 może padać grad, a o 13:00 będzie skwar, w którym jedyne co można robić to opalać się i kąpać się w morzu. Drugi dzień spędziliśmy w jakiejś części nad jeziorem, pływając łódkami. Potem poszliśmy na plażę i faktycznie można było się kąpać. Nie mam jakiegoś wielkiego oporu jeśli chodzi o zimną wodę w polskim morzu. Jaka by nie była i tak parę razy do niej wejdę! Dajcie znać jak tam wasze wakacje. Buziaki xx P.S: Na moim instagramie konkurs, do wygrania 3 kartki z Dąbek! xx 


52 comments :

  1. Zdjęcia jak zawsze - cuuudowne ! <3
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia przedstawiające naturę są przepiękne !!!

    ReplyDelete
  3. W jakim programie przerabiasz zdjęcia? :) Świetne są.

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia!Miałam okazję tam być i jest prześlicznie!
    Pozdrawiam :)

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  5. Polskie morze jest zimne, ale i tak ma swój klimat :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zdjecia sa cudowne!! Usmiechaj sie czesciej! Widac ze jestes zadowolona. Mam pytanko jakim aparatem robisz zdjecia? :) Ja tazke jestem nad morzem <3 Jakbys chciala zajrzec to jakis czas temu wpadl post z moimi wakacjami z Łeby :) Zapraszam!
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Narobiłaś mi smaka na gofry haha. Super musiało być:)

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  8. Rzeczywiście jest tam ślicznie, co widać po zdjęciach. A polska pogoda, no niestety bywa kapryśna, ale krótko mówiąc 'Sorry, taki mamy klimat haha

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Z jednej strony dobrze, że internetu nie ma, bo możesz odpocząć od tego wszystkiego, ale z drugiej jak tu blogować? (haha)
    Miłych wakacji.

    Zapraszam -> https://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Cudowne zdjęcie! Przez Ciebie mam wielką ochotę na gofry, haha :D ♥
    Masz czarujący uśmiech, jesteś świetną osobą ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Powiem tak - zdjęcia zapierają dech w piersiach. Cudowne ! ♥
    Jestem nowa, ale dołączam się do obserwatorów.
    Powiedz mi kochana, jakiego aparatu i obiektywu używasz? :D

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia w 10000% oddają ten klimat nad polskim morzem, super! :)

    ///my-life-my-troubles.blogspot.com///

    ReplyDelete
  13. Przez te zdjęcia morza co raz bardziej nie mogę się doczekać mojego wyjazdu nad morze :D!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia są przecudowne ♥♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ale śliczne zdjęcia i ty na każdym wyglądasz pięknie! :)
    Ja już się nie mogę doczekać mojego wyjazdu nad morze , ciekawa jestem pogody :D




    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Nigdy nie byłam w Dąbkach, a to dziwne.. :) przepiękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  18. Tez jestem nad Bałtykiem i parę razy "przejechaliśmy się" na prognozie pogody haha 😂 Szczególnie ostatnie zdjęcia- mega ☺️

    ReplyDelete
  19. Prześliczne te zdjecia ! Zazdroszcze Ci tego odpoczynku ! Od razu spojrzałam gdzie są Dąbki, niestety 400 km ode mnie ! Wrr.. Miłego wypoczynku :*

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Zdjęcia są przepiękne! Aż chce się tam teraz być.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  21. Ale cudowne zdjęcia udało Ci się zrobić! Każde z nich oddaje klimat takiego nadmorskiego spokoju. Miłego wypoczynku!
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowne zdjęcia! Widzę, że świetnie spędziłaś te trzy dni ♥ Zapraszam również do Łeby :) Kochana jak zwykle świetny post! Może napisałabyś kiedyś notkę o fotografii? Zapraszam również do mnie: MÓJ BLOG<---klik

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia ! Kocham morze i w tym roku również się wybieram, ale jeszcze nie zdecydowałam do jakiego miasta.
    Pozdrawiam !

    ba3wa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Super, że miło spędzasz czas ;) Ja wyjeżdżam dopiero w sierpniu, ale już się nie mogę doczekać, aż przygotuję fotorelację do siebie na bloga!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Cudowne zdjęcia, musiało być super!

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  26. Ojej jakie cudowne zdjęcia! Uwielbiam klimat polskich plaż, a fotografie idealnie go oddają. Ja w sobotę wybieram się do Gdańska i już nie mogę się doczekać. :)

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Masz duży talent, jeśli chodzi o fotografię ;) Zdradzisz jakim aparatem robisz zdjęcia i jakiego obiektywu używasz? :)

    ReplyDelete
  28. Ale piękne zdjęcia! Oglądam też te na instagramie i ciągle myślę, że naprawdę zazdroszczę wyjazdu. Kocham Polskie morze i mega się cieszę, że w tym roku miałam okazję tam być na szkolnej wycieczce. Co nie oznacza, że teraz nie chciałabym się tam znaleźć!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  29. cudowne zdjęcia!
    uwielbiam Polskie morze i co roku bardzo za nim tęsknię, w tym roku też mnie już to dopadło :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Nie mogę doczekać się kolejnych postów :)
    Piękne zdjęcia ;)

    blog-klik

    ReplyDelete
  31. W takich miejscach to czas zawsze szybko leci, a szkoda..
    Cudowne zdjęcia <3

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Naprawdę śliczne zdjęcia, miłego wypoczynku! <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Twoje zdjęcia wyglądają tak pięknie, że jedyne co teraz chce to wsiąść w samochód i pojechać tam do Ciebie :3 mój blog

    ReplyDelete
  34. Te zdjęcie z zachodem słońca, aaaaa- przepiękne! ♥ Czekam na jeszcze więcej zdjęć, zwłaszcza tych ze stylizacjami.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. ja mam taka ochote pojechac nad morze:((

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. świetne zdjęcia też miałam jechać nad polskie morze, ale nie ma już miejsc :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  37. My spouse and I stumbled over here different page
    and thought I might as well check things out. I like
    what I see so now i am following you. Look forward to exploring
    your web page yet again.

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.