July 21, 2016

Beach outfit


Hej kochani! Jedną, naprawdę ogromną zaletą morza jest to, że możesz chodzić ubrany bardzo luźno i właściwie tak jak ci się podoba. W gorące dni, nie mam ochoty na chodzenie w krótkich spodenkach, które przylegają do mojego ciała, a potem po prostu ciężko je ściągnąć! :D Zdecydowałam się na zamówienie czegoś luźnego, oryginalnego i typowo wakacyjnego. Ostatnio do internetowych sklepów weszły ubrania, które sprzedawane są zazwyczaj pod nazwą "two pieces outfit". Uważam, że jest to coś niesamowicie fajnego, a przede wszystkim wygodnego. Ja, na przykład średnio przepadam za kombinezonami. Oczywiście są przepiękne, ale niestety dłużej w nich nie pochodzę. Dajcie znać co sądzicie o tym nowym trendzie! Ja daję temu pomysłowi wielkiego plusa! :) 

My two-pieces outfit: ZAFUL


50 comments :

  1. naprawdę bardzo fajnie wyglądasz, białe ubrania świetnie komponują się z opalenizną :D ja uwielbiam kombinezony i moglabym w nich chodzić bez przerwy /Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  2. Świetny komplecik w sam raz na upalne dni ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz bardzo świeżo i lekko w tym kompleciku :D
    Świetne zdjęcia, wakacyjne klimaty.
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękny kombinezon i ty jak pięknie opalona :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  5. Mi też się bardzo podoba ;) Bardziej praktyczne od kombinezonu, a również świetnie wygląda, a u Ciebie to już wogóle niesamowicie się prezentuje haha :3

    http://lifestylegirl88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cudna stylizacja!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo podobają mi się takie ubrania, piękne zdjęcia!

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny kombinezon, który na pewno w te upalne dni jest idealny.


    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  9. Kombinezony są świetne :) Biel cudownie pasuje do opalonego ciała :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz cudownie! komplecik mega mi się spodobał ;**
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam takie typowo plażowe outfity :)
    Luz, wygoda i chłód przede wszystkim, haha.
    Białe rzeczy idealnie pasują do opalenizny, która u Ciebie jest już przepiękna :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz przepięknie! W lato uwielbiam chodzić w bieli :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  13. Stylizacja jest świetna, idealna na plażę. Wszystko bardzo fajnie się prezentuje, a ty wyglądasz pięknie.
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ale cudny komplecik ♥
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. My jak do tej pory nosiłyśmy kombinezony, a tu takie rozwiązanie ^^ Na pewno skorzystamy z twojej opcji :) Super to na tobie wygląda ;3 Świetne zdjęcia :) REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    ReplyDelete
  16. Cudowne ubranie i śliczne zdjęcia! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Podoba mi się :) Szczególnie top

    ReplyDelete
  18. Ciekawy pomysł, super to na Tobie wygląda! I te zdjęcia cudowne :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  19. Śliczny ten komplet!<3
    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  20. Ślicznie to wyglada, bardzo mi się podoba tez to ze mozna to zawsze ubrać oddzielnie, przez co wychodzi na to ze zamawiamy wiecej rzeczy, ale z tego co patrzyłam na stronach to nie sa one takie drogie :3 moj blog

    ReplyDelete
  21. Taak, uwielbiam ten plażowy luz i dowolność ubioru! Co do stroju to bardzo mi się podoba. Wygląda na zwiewny i przede wszystkim wygodny. Pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. dosc fajny:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Też bardzo lubię morze właśnie za to, że można chodzić lekko ubranym, wiatr powiewa we włosy! Cudowna stylizacja, piękne zdjęcia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Słyszałam o tym, to fajna sprawa. :) Widać, że Twój strój jest przewiewny, a dzięki bieli też letni i podkreśla opaleniznę, a ten kolor także odbija promienie słoneczne. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. O kurczę, strasznie podoba mi się ten komplecik! Jest cudowny *.*
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ja ostatnio oszalałam na punkcie asortymentu sklepu Zaful. Oglądam dniami i nocami wszystkie kombinezony, stroje kąpielowe.

    Zapraszam -> https://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Kombinezon jest cudowny! Wyglądasz w nim przepięknie! Sama szukałam czegoś podobnego, jednak w sieciówkach nie znalazłam nic co by mnie zadowoliło...

    Pozdrawiam i zapraszam
    dandiess.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Look jest świetny i ta czapka ogrywa według mnie najlepszą i najważniejszą rolę ,bo dopełnia do całości stylizację - jest prześliczna. Świetnie wyglądasz ! Pozdrawiam :)

    ba3wa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Piękny kombinezon, totalnie w moim stylu :D
    Silent Habits

    ReplyDelete
  30. Świetny komplecik <3

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Przepiękne zdjęcia! Śliczny ten dwuczęściowy kombinezon :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  32. Bardzo podoba mi się ten zestaw, jest prześliczny!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  33. śliczne zdjęcia :) kombinezon mi się bardzo podoba <3
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Czasem takie zestawy są naprawdę świetne, a twój prezentuje się cudownie! Bardzo ładne zdjęcia;)

    Zapraszam na nowy post:) [KLIK]

    ReplyDelete
  35. Cudowne zdjęcia ;*

    zapraszam do mnie- http://wrysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia :) Kombinezon jest śliczny, idealny na plażę. Jeżeli jest biały to świetnie podkreśla opaleniznę! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Wygląda świetnie, a na dodatek wygodnie! Kombinezony są fajne na chwilę, ale tak jak mówisz, dłużej w tym nie pochodzisz. Więc chyba już wiem na co się przerzucę! ;)

    ReplyDelete
  38. super kombinezon <3 taki przwiewny i uwielbiam te kuleczki które są doszyte na samym dole :3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Śliczny komplecik, naprawdę mi się spodobał :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.