June 20, 2016

SWEETNESS

JAPANCANDYBOX.COM


Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z zupełnie innym postem niż zwykle. Jest to pierwszy post na moim blogu, kiedy recenzuje/testuje jedzenie. Postanowiłam zgodzić się na darmowe pudełko z Japan Candy Box. Odkąd subskrybuję Agnieszkę Grzelak, bardzo polubiłam ciekawostki o Japonii, tamtejszym jedzeniu, kulturze, itp. Dzisiaj powiem wam szczerze, co przypadło mi do gustu, a co nie zrobiło na mnie specjalnego wrażenia. Zapraszam xx 

Zaczniemy dość pozytywnie, bo pokażę wam gumy jabłkowe, które są naprawdę pyszne! Nie potrafię do końca określić ich konsystencji, ponieważ mam wrażenie, że jest to coś pomiędzy gumą do żucia, a gumą typu mamba. Bardzo mi smakowała! 8/10

Następną rzeczą jest ciastko (?). Nie jest to nic specjalnego. Ja osobiście uważam, że smakuje to jak zwykła rurka z czekoladą, którą można kupić chyba w każdym sklepie w Polsce. 4/10

Następną rzeczą są przepyszne cukierki, które przez długi czas są bardzo twarde, a po chwili rozpuszczają się. Są naprawdę bardzo smaczne no i przede wszystkim plus za oryginalne, praktyczne opakowanie! 8/10

Następną rzeczą są chrupki o smaku groszku. Są naprawdę okay, jednak w smaku nie przypominają groszku. Bardziej wyczuwam w nich ziemniaki, co nie jest ich plusem! :D 4/10

Czas na gumy! Ale nie są to zwykłe gumy ponieważ mieszając dwie lub trzy z nich można osiągnąć różne smaki. Jest to napewno smaczne, ale także fajnie zrobione :) Polecam! 7/10

Jedna z najlepszych rzeczy z zestawu... Tak jak wspominałam jestem wielką fanką Agnieszki Grzelak. Szczególnie podoba mi się jej seria "Japana Zjadam", którą oglądam już naprawdę długo! W moim pudełku dostałam zestaw, który wykonywała, a jego robienie przyniosło mi naprawdę dużo frajdy :) 10/10

Czas na watę, która pod wpływem wody zamieniała się w gumę. Można było wyczuć mocny smak sody, jednak wcale mi to nie przeszkadzało. 6/10

Jedna z rzeczy, w której można było wyczuć prawdziwy, orientalny smak. Jest to wafelek z czekoladą z zieloną herbatą. Było to naprawdę pyszne! Jednak nie da się ukryć, że pierwszy raz spróbowałam czegoś, co smakuje właśnie tak. Smak zielonej herbaty był bardzo intensywny, jednak wafelek był cienki jak papier. 6/10

Czas na jedną z ulubionych rzeczy tego pudełka - żelki brzoskwiniowe! Zauważyłam, że każdy ze słodyczy z Japonii ma bardzo intensywny smak, co jest ogromnym plusem. Nie wyczuwam w tym produkcie zbyt dużo chemii, co niestety dawało się we znaki w innych słodyczach. 9/10
Ostatnią już rzeczą są chrupki, które miały być o smaku karmelu. Smakują jednak jak biała Princessa, ale to żaden problem, ponieważ są przepyszne! 8/10

PODSUMOWUJĄC... Bałam się tego testu, jednak japońskie słodycze okazały się czymś naprawdę pysznym! Muszę przyznać, że największą uwagę przykuło do mnie to, że smaki są bardzo intensywne i podobne do prawdziwych (dajmy na to) owoców. Jeśli na opakowaniu jakiegoś produktu jest narysowana truskawka, miejcie pewność, że będzie to idealnie odzwierciedlony smak. Pominę jednak chrupki o smaku groszku! :D Ogółem, spróbowanie japońskich słodyczy było dla mnie naprawdę fajnym doświadczeniem i polecam je wszystkim xx 

38 comments :

  1. Ale cudowności! Najbardziej zaciekawiły mnie chyba te chrupki o smaku groszku :) Albo te gumy o połączonych smakach ;)
    Widzę nową fryzurę - mimo, że jestem zagorzałą miłośniczką długich włosów, bardzo ładnie Ci w takiej zmianie :) Najważniejsze, żebyś Ty się dobrze czuła ;D

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  2. Chciałabym wypróbować kiedyś te smakołyki !
    Masz cuudownego bloga! <3
    *podasz, jaki to szablon dokładnie? (nazwa)
    Pozdrawiam,
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie pamiętam, pobierany z jakiejś strony.

      Delete
  3. Zjadłabym wszystko..Jestem ogromną fanką słodyczy *o*
    Bardzo fajna, dokładna recenzja :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. jeju marzę o przetestowaniu takich wspaniałości! <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Już widziałam jeden post z tymi słodyczami i bardzo mi się spodobał i Twój również mi się podoba :D Z chęcią spróbowałabym takich słodyczy haha! Chyba najbardziej jestem ciekawa tych gum brzoskwiniowych. O jejku ścięłaś włosy! Nie było ci szkoda ścinać tych Twoich pięknych, długich włosów? Ja cały czas zapuszczam :D
    Mogę prosić o kliknięcie w 2 linki u mnie? Z góry dziękuję! Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakoś nie było mi szkoda :) Wydaje mi się, że to był dobry wybór!

      Delete
  6. Sporo tych słodkości :D Zazdrościmy ^^ Też chciałybyśmy je wypróbować :) Super post kochana :* Słodycze wyglądają na prawdę uroczo. Pozdrawiamy i ślemy buziolee ;* :)http://agssymi.blogspot.com/2016/06/tolerancja.html

    ReplyDelete
  7. Nigdy nie myślałam o zamówieniu takich słodyczy, jednak w ostatnim czasie są polecane i są wszędzie więc może kiedys się skuszę :)

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    ReplyDelete
  8. Ale zdjęcia fajnie Ci wyszły! Ogólnie podoba mi się ta recenzja, ciekawy pomysł na post!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Ten box jest świetny! Najbardziej chciałbym spróbować Ramen, lub wafelka z zieloną herbatą :D

    papcinek.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładne zdjęcia i świetna recenzja! Chętnie spróbowałabym tych słodyczy :)

    https://rougeper.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Takie smakołyki wydają się bardzo ciekawe jednak nie jestem pewna czy sama bym się na nie skusiła :/ mój blog

    ReplyDelete
  12. Ciekawie wszystko wygląda. Chciałabym kiedyś spróbować takie ''cuda'' :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  13. W sumie fajne doświadczenie, chętnie spróbowałabym kilku słodkości z listy powyżej :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  14. Wyglada przeslodko <3 tez bym chciala spróbować tych wszystkich slodyczy rowniez obserwuje Age:)
    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  15. tez bym chciala sprobowac takiego jedzenia!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Omniamonmoam zjadałbym. Ogólnie całość w tym boxie sprawuje się wspaniale :)
    pozdrawiam s
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. świetna sprawa z takim boxem ! fajnie skosztować czegoś zupełnie innego niż u nas

    ReplyDelete
  18. Chciałabym mieć kiedyś okazję spróbować takich słodyczy :D Slicznie Ci w nowych włosach!

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Chyba sobie zamówię takie jedno pudełeczko :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  20. O ja cie, ale mega pudełko, coś takiego innego :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Te słodycze są wspaniałe, ale strasznie drogie :/
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  22. Świetna współpraca! Na pewno takie testowanie musiało być bardzo ciekawe i fajne :)
    Chciałabym kiedyś spróbować takich słodyczy. Śliczne zdjęcia :*
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Bardzo ciekawa sprawa z tą przesyłką. Ja akurat często dostaję paczuszki od znajomego z Japonii, ale i tak chętnie spróbowałabym wszystkich słodyczy, jakie tam produkują. :)

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Aż sama zgłodniałam! Próbowanie słodyczy zza granicy musi być bardzo ciekawe, bo w końcu nie dostaniemy ich w Polsce. Najchętniej spróbowałabym chyba tych żelków brzoskwiniowych x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Muszę sobie zamówić takie pudełko:D
    Karolina

    ReplyDelete
  26. Te wszystkie slodycze są zawsze świetnie zapakowane :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  27. O mniaam, zazdroszczę :3

    xx // muflier.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.