June 11, 2016

Różowe rolki


Hej! Ciężko mi uwierzyć jak szybko zleciał mi ten rok. Już od dłuższego czasu pogoda daje nam znak, że lato już bardzo blisko. Da się to również odczuć :) W ostatnią sobotę wybrałam się z Kubą na rolki. Stwierdziłam, że to fajna okazja, żeby zrobić parę zdjęć. Jest to coś czego jeszcze tutaj nie było! Parę osób pytało się co stało się z moimi włosami. Zaszła pewna zmiana, ale na tych zdjęciach jeszcze jej nie widać. Mam nadzieję, że wam się spodoba, bo ja uważam, że była to dobra decyzja i z pewnością jej nie żałuję. W ostatnim czasie moja milość do secondhandów się odnowiła. Na zdjęciach możecie zobaczyć jedne z najbardziej wygodnych spodenek na świecie, które kupiłam właśnie tam, za grosze. Chciałabym kiedyś zrobić total look z secondhandów. Na tą chwilę to dość duże wyzwanie, ale nad tym pomyślę :) Czy chcielibyście zobaczyć tutaj post o secondhandach i aktualizację moich kosmetycznych ulubieńców? Dajcie znać, bo szukam inspiracji na nowe posty! Na dole mam dla was mały konkursik. Stęskniliście się za przeglądem blogów? W następnym możecie pojawić się właśnie wy! Buziaki xx




NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka (5) najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Dodam także trzy linki do posta! Co oznacza, że wygrywa aż 8 osób :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

48 comments :

  1. Kocham jeździć na rolkach, ale dawno juz tego nie robiłam, dzięki Tobie znów nabrałam ochoty. Trudno uwierzyć, że te spodenki są z lumpeksu, śliczne są!

    Zapraszam->http://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nie mogłam! Ale da się :) Jak widać xx

      Delete
  2. Ale ladne te zdjecia!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ostatnio jestem zakochana w rolkach, trafiłaś w dziesiątkę! :D
    Piękne zdjęcia!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja za każdym razem gdy trafiam do secondhandu nigdy nic nie znajduję. Haha jestem takie zdania, że u mnie w secondhandach nie ma nic ciekawego. Jednak Twoje spodenki podobają mi się :D Pomysł na takie look'i wydaje się być bardzo fajny :D US$ 1.99 | US$ 7.05 | US$ 8.46 | US$ 7.33 (1 i 6 link u mnie niestety nie działają)
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  5. Ja kiedyś jeździłam na rolkach, jednak już przestałam.
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam rolki, chyba też muszę się wybrać, żeby pojeździć:)
    A spodenki są super, chętnie zobaczę taki haul z secoondhandu, bo sama ostatnio często tam bywam:)
    treamicii.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja, kocham jazdę na rolkach:) A w secondhandach zawsze można znaleźć fajne rzeczy :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetna stylizacja ;)

    nataliavblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Spodenki cudne !! <3
    Ceny :
    1. US$ 7.84
    2. US$ 1.99
    3. US$ 7.05
    4. US$ 8.46
    5. US$ 7.33
    6. jak naciskam, wyświetla się blogger
    Zapraszam na mojego bloga : http://alex-alexxis.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cudne zdjęcia! Zakochałam się w tym czarno-białym <3
    Ceny:
    1. nie jest dostępny na stronie
    2. $1.99
    3. $7.05
    4. $8.46
    5. $7.33
    6. Link do blogger.com (wkradł Ci się błąd)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Też mamy rolki ! :) Super frajdę dają ;* Zdjęcia przepiękne i przeurocze ^^ Rolki mamy troszkę podobne do twoich. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    ReplyDelete
  12. Szczęściara z Ciebie, spodenki są super :D I do tego mega zdjęcia, bardzo mi się podobają :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam jeździć na rolkach !Śliczne zdjęcia :)
    Pozostawiam

    Mój blog - zapraszam

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia! Bardzo chętnie przeczytałabym post o secondhandach i może jakieś summer must have? :D

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    ReplyDelete
  15. W ostatnim czasie pokochałam jazdę na rolkach, ale moje rolki są już dość długo ze mną i po wczorajszej jeździe muszę poszukać nowych kółek albo od razu zainwestować w nowsze rolki. ;) Co do spodenek- jestem w szoku, że w lumpeksach można znaleźć takie cudeńka! :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM
    W pierwszym "kliku" nie ma ceny :); 1.99; 7.05; 8.46; 7.33.

    ReplyDelete
  16. Jazda na rolkach to moje ulubione zajęcie w wolnym czasie :3 Z chęcią przeczytam posty o secondhandach i kosmetykach :) mój blog

    ReplyDelete
  17. Też ostatnio zaczęłam jeździć, świetna sprawa, jeszcze większa frajda niż rower czy co innego :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zakochałam się w tym czarno-białym zdjęciu! *O*
    Kocham rolki, Twoje są przeurocze!
    Paleta - 1,99$
    Hiszpanka - 7,05$
    Czarna hiszpanka - 8,46$
    W pierwszym linku nie jest napisana cena :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com
    Biała sukienka - 7,33$

    ReplyDelete
  19. Kuba w roli fotografa sprawdza się coraz lepiej! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  20. http://dogarnia.blogspot.com/

    masz cudne włosy i bloga! Ja na rolkach jeździć nie umiem, dla mnie nawet ich założenie to istna katorga !!!

    ReplyDelete
  21. Ale mega zdjęcia! Ślicznie wyglądasz :*
    Mega się cieszę, że już tak blisko do wakacji :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  22. Ja zaczęłam ostatnio jeździć na fiszce :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  23. Też lubię rolki, ale nigdy nikogo nie mogę na nie wyciągnąć, a samemu tak słabo. I nie ma też za bardzo gdzie, bo co to za frajda tam i z powrotem po wewnętrznej ulicy. :C

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Swietnie wygladasz!Jak ja dawno na rolkach nie jezdzilam!

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  25. Przepiękne zdjęcia! Naprawdę :) A rolki też fajne, też bym chciała ale nie mam gdzie jeździć. Ahh te góry :(

    ReplyDelete
  26. Kiedy to ja ostatnio jeździłam na rolkach, chyba w podstawówce, zazdroszczę Ci jak nie wiem co, bo nawet nie posiadam rolek :C

    ReplyDelete
  27. Ale ładne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się jak się ubrałaś!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  28. Śliczne włosy :O Wspaniały post C: I.. Świetne rolki :)
    Pozdrawiam
    http://trueprincessfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ale śliczne zdjęcia! Ja już dawno nie jeździłam na rolkach, teraz przerzuciłam się na rower x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Kocham twoje zdjęcia :) Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę twoją nową fryzurę :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  31. Świetne, pomysłowe zdjęcia! :)
    Poklikałam:
    1. $7.84
    2. $1.99
    3. $7.05
    4. $8.46
    5. $7.33
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Nigdy wychodząc na rolki nie myślałam w co się ubrać. Po prostu stawiałam na wygodę.
    Zdjęcia są prześliczne,a twoja stylizacja świetna
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. zachęciłaś mnie do wyjęcia swoich starych rolek :)
    super zdjęcia!
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Piękną masz figurę <3, udanej jazdy na rolkach, mam nadzieję, że też niebawem znajdę chwilę i pośmigam na moich białych.... :D
    pozdrawiam, Malwa
    PS. Poniżej wysyłam ceny
    1. US$ 7.84
    2. US$ 1.99
    3. US$ 7.05
    4. US$ 8.46
    5. US$ 7.33

    ReplyDelete
  35. Też mam różowe rolki i uwielbiam na nich jeździć. Śliczne zdjęcia *.* Czarno-białe zdjęcia - sztoss <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.