June 5, 2016

Poznań

Hej kochani! Przychodzę do was ponownie z postem, który pokazuje jakieś miasto! Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Tym razem będąc na wycieczce szkolnej, odwiedziałam Gniezno i Poznań. Gniezno było okay, ale oczywiście gdybym miała wybierać, wybrałabym Poznań! Byłam tam pierwszy raz i naprawdę nie sądziłam, że aż tak przypadnie mi do gustu. Odwiedziliśmy Palmiarnię, która naprawdę zrobiła na mnie wrażenie. 3-metrowe bananowce, palmy i to co kocham - kaktusy! Potem wybraliśmy się do centrum, zwiedziliśmy rynek, zjedliśmy tzw. śmieciowe jedzenie. Przez cały czas robiłam dla was zdjęcia, żeby jak najbardziej trafnie ukazać klimat tego miasta! Zapraszam na fotorelację!

45 comments :

  1. Ale śliczne zdjęcia! Chociaż nigdy nie byłam w Poznaniu, to myślę, że udało Ci się oddać klimat tego miejsca:)
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bez dwóch zdań moje ulubione miasto !!!! <3

    http://thesmallveggie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie byłam w Poznaniu, ale widzę, że to piękne miasto z klimatem! :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam Poznań, mam nadzieję, że za rok dostanę się tam na studia. Zdjęcia wyszły ci idealne, jakim obiektywem robisz?

    ReplyDelete
  5. Piękne miasto! Mogłabyś zdradzić, jakim aparatem robisz zdjęcia? Świetna jakość! A może to Ty tak świetnie je obrabiasz? :) W każdym razie masz talent do fotografowania :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia! Też ostatnio byłam na wycieczce tylko, że nad morzem :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  7. Byłas tak blisko mnie! <3 Do Gniezna jeżdze praktycznie przynajmniej raz w tygodniu i mieszkam przy nim. To rodzinne miasto mojego taty <3 Cudowne zdjęcie :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia to rewelacja! W Poznaniu byłam tylko raz, ale chciałabym do niego niebawem powrócić!
    Kocham Twojego bloga, jesteś cudooowna Jess!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nigdy nie byłam w Poznaniu. Pięknie tam!<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia, wycieczka pewnie musiała być udana, sama chętnie wybrałabym się do palmiarni! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Pierwszy raz w życiu byłam w Poznaniu 4 miesiące temu i od razu się zakochałam, cudowne miasto! <3
    Piękne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Idealne zdjęcia! Nie byłam nigdy w Poznaniu ale wydaje się piekny :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  14. Poznań jest pięknym miastem, co szczególnie widać na Twoich zdjęciach!
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  15. W Poznaniu byłam podajże dwa razy i szerze mówiąc niezbyt mi się tam spodobało.Śliczne zdjęcia julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia! Ja w Poznaniu byłam wieki temu i koniecznie muszę się znowu wybrać :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  17. Widoki kuszą, ahh kuszą. Poznań dołącza oficjalnie do miast, które muszę odwiedzić przed pięćdziesiątką.
    999 obserwacji, gdybym nie obserwowała to bym to zrobiła! Gratuluję! ;))

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetna fotorelacja. Fajnie, że nawet na wycieczce szkolnej pamiętałaś o blogu :)
    Zdjęcia są swietnej jakości i bardzo mi się podobają.
    Chciałabym odwiedzić Poznań na wakacjach, zobaczymy czy mi się uda.
    Zaobserwowałam bloga, więc będę wpadać częściej.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. O kurcze, świetne zdjecia! Bez dwóch zdań udało Ci się ukazać klimat tego miasta, zauroczyłam się :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Piękne zdjęcia! Nigdy nie byłam w Poznaniu, ale teraz mam większą ochotę się tam wybrać :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia! W Poznaniu byłam tylko przejazdem i mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę jeszcze to miasto:)

    Zapraszam! nowy post u mnie - [KLIK]

    ReplyDelete
  22. no ladnie, ladnie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Śliczne jest to miejsce! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. W zeszłe wakacje byłam w Poznaniu i się zakochałam, szkoda, że nie mieszka bardzo daleko od tego miasta, bo chciałabym tam spędzać każdy weekend, na szczęście mam blisko do Krakowa :3 mój blog

    ReplyDelete
  25. nigdy jeszcze nie byłam w Poznaniu :) mam nadzieję, że Ci się podobało <3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. A ja przy zwiedzaniu polecam takie rozwiązanie jak wypożyczalnia samochodów. Poznań to piękne miasto, załatwiłem sobie sprawy służbowe i zostały aż dwa dni na zwiedzanie ;) polecam

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.