June 14, 2016

Huge Twinkledeals Haul



Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z luźniejszym postem jakim jest haul ze strony Twinkledeals.com :) Bardzo mi zależało, żeby pokazać wszystko tutaj na blogu, ponieważ miałam dużo pytań o rzeczy właśnie z tego sklepu. 

BIKINI: KLIK / CZAPKA: KLIK / CIENIE: KLIK / TOP (którego tu nie pokazałam): KLIK / NASZYJNIK: KLIK / CHOKER: KLIK / FAKE SEPTUM: KLIK


Chyba najbardziej przypadły mi do gustu akcesoria, które zakupiłam. Każde z nich, moim zdaniem prezentuje się świetnie. Co innego twierdzi jednak Kuba, ale to chyba znak, że jednak septum mi nie pasuje :D Wykonanie jest bardzo dobre. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona!

Kolejną rzeczą jest czapka. Wybrałam różową i odkąd ją założyłam, poczułam ogromną miłość do koloru różowego! :) Kompletnie się tego nie spodziewałam, ale ta czapka zawładnęła moim sercem, haha. 

Czas na strój kąpielowy! Niestety góra od bikini wydaje mi się troszkę za mała. Mimo wszystko strój jest fajnie wykonany i zasługuje na dobrą ocenę. Identyczny jak na zdjęciu. 

Teraz cienie. 82 kolory. Kiedy je dostałam byłam wniebowzięta. Pigmentacja nie zachwyca, ale nie jest też najgorsza. Uważam, że paleta zdobyłaby o wiele lepszą ocenę, gdyby łatwiej się ją otwierało. W porannym pędzie bardzo ciężko się nią posługiwać. 
Ogółem sklep twinkledeals oceniam bardzo dobrze. Bałam się, że to będzie kolejny sklep chiński z beznadziejnymi rzeczami, ale zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona :) Dajcie znać co podoba wam się najbardziej!

NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka (5) najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Dodam także trzy linki do posta! Co oznacza, że wygrywa aż 8 osób :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

46 comments :

  1. Czapka i naszyjniki są cudne!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. urzekła mnie ta super słodka czapka :) Paleta cieni marzenie, choć szkoda, że pigmentacja nie jest jakaś super.


    https://kardamonusmak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Najbardziej podobają mi się cienie do powiek. Tak dużo pięknych kolorków :) Piękne zdjęcia! Mogłabyś powiedzieć, jakiego obiektywu używasz?

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  4. Ostatnio zamówiłam tą paletę na cndirect, mam nadzieję, że mimo że pigmentacja nie jest jakaś świetna to będzie mi odpowiadać :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. czapka i strój najlepsze :) A na cienie nie wiem czy bym się zdecydowała, jednak wole mieć ich mniej w palecie a lepszej jakości :P

    ReplyDelete
  6. Zawsze chciałam mieć septum, takie fake to świetna sprawa :)
    Ceny:
    Bikini niestety nie wiem, które, bo nie podlinowałaś dokładnie
    $5 20
    $ 10 04
    $ 6 87
    $ 2 69
    $ 3 16
    Spetum również nie dokładnie podlinkowane
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia! Dusik mi się mega podoba!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/but-tomorrow-well-be-shining-brighter.html

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia! Dusik jest mega!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/but-tomorrow-well-be-shining-brighter.html

    ReplyDelete
  9. Zakochałam się w tym kostiumie i czapce! Ale mega! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. śliczne bikini :D a paletka ma naprawdę ładne kolory !
    Baseball Hat For Women $5.20
    Professional Cosmetic $10.04
    Stylish Loose-Fitting $6.87
    Charming Solid Color $2.69
    Trendy Rhinestone Rivet $3.16'
    bikini i fake septum sie nie wyswietlaja :(
    http://blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Czapka i bikini są cudowne<3
    Plus za jakość zdjęć- mega!<3

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  12. naprawde fajne rzeczy ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetna paczka! <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bikini i czapka bardzo fajnie się prezentują!:)
    Zapraszam do siebie http://style4you-mt.blogspot.com/2016/06/about-me.html

    ReplyDelete
  15. Czapka i biżuteria są cudne!

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    ReplyDelete
  16. Strój jest bardzo ładny :) Fajne zamówienie.
    Pozdrawiam!

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  17. Jejku *0* Ile tu genialnych rzeczy ;3 Paletka - NIEZIEMSKA *0* To bikini takie mmm ;) Uwielbiamy choker'y. Poklikane :) Możemy liczyć na t samo u nas ? ;) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    ReplyDelete
  18. Łaaa, tyle kolorów! <3 Kostium ma świetny wzorek i ładnie wygląda. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Cudowne rzeczy! Urzekło mnie bikini i czapka ;)

    nataliavblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ale piękne rzeczy! Cudowny strój, czapka i ta paleta! ♥
    Bikini: link jest do ogólnej strony ze strojami | Czapka: $5.20 | Paleta: $10.04 | Top: $7.39 | Naszyjnik: $2.69 | Choker: $3.23 | Fake septum: link jest do ogólnej strony z biżuterią :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  21. Świetne rzeczy! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Na taką czapkę tylko w czarnym kolorze poluje już od pewnego czasu, a ta paleta cieni- 82 kolory wow :3 mój blog

    ReplyDelete
  23. Prześliczny strój! Mega fajna czapka! A top wymarzony ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    ReplyDelete
  24. Strój kąpielowy jest przecudowny, ale ja wolę zmierzyć i kupić stacjonarnie, nie online :) Paletkę też kiedyś kupiłam, chciałam ją na urodziny no i... dostałam. Teraz myślę komu ją oddać do zabawy, bo do czegoś innego jakoś się za dobrze nie nadaje. Do tego podrażnia mi oczy. Stracone pieniądze, ale cóż zrobić :) Pozdrawiam!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi akurat oczy nie podrażniała, ale racja nie zachwyca.

      Delete
  25. Czapka i choker moim zdaniem wymiatają!
    czapka: $5.20 paletka: $10.04 top: $7.39 naszyjnik: $2.69 choker: $3.23 i niestety bikini i septum nie potrafiłam znaleźć.

    magdalens-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjecia. Powiesz jak zrobiłas miniaturki postow? (te lecace odrazu jak sie wchodzi na bloga) haha Mam nadzieje ze rozumiesz.
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedy wgrałam szablon, miniaturki już były :)

      Delete
  27. choker i strój są przepiękne :)


    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  28. Strój piękny! a ile tych cieni- marzenie haha! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  29. Top: 7,39$
    naszyjnik: 2,69$
    czapka: 5,20$
    choker: 3,23$
    paleta: 10.04$
    Świetne rzeczy sobie wybrałaś, a tej palety do cieni strasznie Ci zazdroszczę!:)
    Pozdrawiam.
    https://millie-milllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetne rzeczy, strój i czapka najlepsza! :)

    Czapka: $3.95
    Paletka: $10.04
    Top: $7.39
    Naszyjnik: $2.69
    Choker: $3.23
    Bikini i septum niestety się nie wyświetlają.

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  31. Super rzeczy Zapraszam http://fashionstyledominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. http://fashionstyledominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Jak długo czekałaś na zamówienie? Bo ja kupiłam sukienkę u nich ponad miesiąc temu i nie mam jeszcze. Zastanawiam się, czy to normalne, czy mam się martwić.

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.