June 18, 2016

B&W


Wyniki z egzaminu już dostępne, papiery do liceum w trakcie składania. Nadal nie wiem, gdzie chcę do końca pójść i szczerze mówiąc, nie należę do osobowości, które są zbyt pewne siebie. Ile dni w roku, tyle różnych przemyśleń o moim "wymarzonym" liceum. Bliscy pytają mnie o różne decyzje życiowe, a ja stałe odpowiadam po prostu "nie wiem" :D Uważam, że wybieranie już teraz, tego co chcemy robić w przyszłości jest totalną głupotą. Moje upodobania co do kierunków profili zmieniają się średnio co miesiąc, więc ciężko tu mówić o wyborze rozszerzeń z określonych przedmiotów, kiedy matura za trzy lata. To wszystko przerażało mnie do czasu. Mianowicie do momentu, kiedy powiedziałam sobie dość. Dość stresów, rozpatrywania błędów przeszłości i głębokiego patrzenia w przyszłość. Ostatnio pytam się Boga, czy serio chciał, żebym aż tak zawaliła tę historię? :D Coraz bardziej patrzę na to z uśmiechem i myślę sobie "kurczę Jessica, może ty po prostu nigdy nie nadawałaś się na humana!" Być może :) Może stoi przede mną kariera chirurga, a może zostanę po prostu fotografem i postaram się z tego utrzymywać? Kto wie! Wiem jedno. Jestem osobą, w której zachodzi teraz wiele zmian. Patrzę już inaczej na to wszystko. Nie warto płakać nad rozlanym mlekiem. Miałam słaby wynik z historii, ale za to polski napisałam prawie maksymalnie. Każdy ma jakiś dar, a moim napewno nie jest historia :) Dlatego jeśli nie poszło wam tak, jak oczekiwaliście (nawet nie mówiąc tylko o egzaminach) nie przejmujcie się! To nie koniec świata. Cieszę się bardzo, że to zrozumiałam, bo teraz jestem wolna od niezbędnych złych emocji. Wszystko przyjmuję na spokojnie i czekam na zmiany otoczenia, nowych znajomych i nowe doświadczenia. Swoją drogą ostatnio, moja wiara przechodzi mały kryzys. Jeśli jest tutaj ktoś, kto ufa Panu Bogu (a z pewnością jest was trochę) prosiłabym o modlitwę i słowa wsparcia. Trzymajcie się i do następnego xx 

SPODENKI - KLIK (będę wdzięczna)


45 comments :

  1. Znam to uczucie ;D Musisz się zastanowić kim chcesz być. Polecam wybrać kierunek, który ma przyszłość, bo np. ostatnio jest wiele humanistów, a po skończeniu tego kierunku nie ma dużej gamy wyboru.
    A, i zajrzyj do mnie :)

    efeel.wordpress.com
    <<CO ZJEŚĆ PODCZAS MECZU? Zdrowe przekąski, ZNANE BATONY W WERSJI FIT

    ReplyDelete
  2. Super zdjęcia.Ja też nie wiem do końca co mam robić w przyszłości .Ja już idę do 3 liceum więc matura mnie czeka a potem się zobaczy .Wiem , na pewno , że chce dalej prowadzić bloga a co dalej ...samo przyjdzie ;)

    merblu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. jesteś śliczna, a stylizacja to już w ogóle! <3
    http://style4you-mt.blogspot.com/2016/06/the-plan-is-motivation.html

    ReplyDelete
  4. ja nie lubię nosić czapek z daszkiem :)
    kochana link kliknięty! możesz mi również pomóc z klikami? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/06/dresslink-wishlist-na-co-czekam-tym.html
    byłabym bardzo wdzięczna! :*

    ReplyDelete
  5. ja rok temu nie miałam jakichś super wyników, ale było mi to dość obojętne, przejmować dopiero będę się maturą!;/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Czuję wielką dumę czytając ten post, to jest właśnie podejście, które bardzo popieram! :D
    Nie zapomnę o Tobie w modlitwie, podobno Bóg działa najbardziej wtedy, gdy jest najmniej odczuwalny ;)

    PS: "Moje życie nie toczy się tak, jak zaplanowałem, ale toczy się dokładnie tak, jak to zaplanował Bóg" - Arkadiusz Łodziewski
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo. Takie komentarze wiele dla mnie znaczą :)

      Delete
  7. I właśnie chodzi o to, aby zawsze być sobą. Powodzenia Ci życzę! <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Haha, mam tak samo jak Ty jeżeli chodzi o dalszą szkołę :)
    Cudowne zdjęcia xx

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  9. Mam nadzieję, że uda Ci się wybrać wymarzony kierunek z którego będziesz zadowolona. Dla mnie też wybieranie w 3 gimnazjum tego co będziemy robić w przyszłości jest głupotą! :3
    Piękne zdjęcia i cudowna stylizacja! Masz cudowne włosy *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ufaj Panu, a wszystko się ułoży :) Każdy czasem na trudny czas. Sama miewam ostatnio małe kryzysy. Trzeba trwać. Pamiętaj jesteśmy księżniczkami bo naszym Ojcem jest Król wszechświata <3 Niech Cię Pan błogosławi i strzeże! Pamiętam w modlitwie o Tobie + :) Trzymaj się!

    ReplyDelete
  11. Ja już mam zaplanowana całą swoją przyszłość, haha!
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  12. Ja napisałam matmę na 29 %, a osoby które uczą się gorzej ode mnie napisały lepiej. Polski 91%(a liczyłam 95 ;( ), ale historię napisałam na 72.
    Śliczne zdjęcia.
    Mój blog
    FanPage
    Grupa na FB

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasem niestety tak jest, że stres nas zjada i robimy coś gorzej niż zwykle :)

      Delete
  13. Fakt, wybieranie w tym wieku tego co chcemy robić jest bez sensu. Sama rok temu zastanawiałam się jakie liceum wybrać, jaki profil. Kiedy złożyłam papiery do swojej prawie wymarzonej szkoły byłam szczęśliwa. Po pierwszym tygodniu w szkole stwierdziłam, że to nie to. Klasa mi nie odpowiadała, więc stwierdziłam, że się przeniosę do starej szkoły, gdzie chodziłam do gimnazjum... Uważam to za jedną z gorszy, a może najgorszą decyzje w moim życiu. Zdecydowanie liceum mundurowe, chodzenie w mundurze (szczególnie w tych ciężkich butach) nie jest dla mnie. Myślałam nad kolejną zmianą, ale to już bez sensu. Trudno, będę musiała przetrwać jakoś te 2 lata. Wystarczyło tylko żebym rok temu złożyła papiery do jednego z najlepszych liceów w mieście i byłaby szczęśliwa ;_;. Świetne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jak zwykle piękne zdjęcia! Mimo, że jestem umysłem ścisłym to polski napisałam na 100% :)
    http://agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Głupim pomysłem jest zmuszać nas teraz, po egzaminach gimnazjalnych do decydowania o naszym przyszłym życiu. Nigdy nie zrozumiem systemu, bo to chyba logiczne, że nie wiemy czego chcemy i zmienimy zdanie z milion razy.
    Świetny post, a zdjęcia i stylizacją powalają na kolana!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    andszei.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. A mi właśnie historia na egz poszła dobrze a nawet bardzo! O dziwo ! Po egzaminach zdalam sobie sprawe ze jestem raczej humanem. Słabo poszło z matematyki bo az wstyd sie przyznac mialam ponizej polowy haha Reszta calkiem spoko. nawet przyrodnicze poszly mi okey ale i tak sie w nich nie czuje :) Sliczne zdjecia!Zdradzisz jak je przerabiasz? :)
    Aaaa i polecalabym ci jak wstawiasz piosenke do posta zmienic rozmiar na 420x30 :)
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogłębiam, przyciemniam zdjęcie, dodaję swoją krzywą i właściwie tyle :)

      Delete
  17. Dokładnie, nie warto płakać przez coś co już się wydarzyło. Ja na razie wybrałam to co chce robić w przyszłości bo po prostu w tym momencie jestem tego pewna. Może jeszcze coś się zmieni, zobaczymy. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    ReplyDelete
  18. Wybieranie w tym wieku co chcemy robić w zyciu jest naprawdę straszne…ja od września idę do trzeciej klasy liceum…wtedy dopiero zacznie się poważne decydowanie :/

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Genialna stylizacja :) Bardzo podobają nam się spodenki ^^ Masz rację w 100%. Post bardzo fajny i mądrze napisany. Teraz wkraczasz w taki okres podejmowania decyzji, mamy nadzieje, że sobie poradzisz ;) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    ReplyDelete
  20. Jestem pewna, że wkrótce znajdziesz 'swoją drogę' i odnajdziesz swój wymarzony zawód :)
    Śliczne zdjęcia + świetnie wyglądasz w nieco krótszych włosach :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  21. Mi na szczęście został rok do wyboru szkoły :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  22. Ja też napisałam polski prawie na maksa, straciłam tylko jeden punkt (głupie zadanie 17!). Matematykę totalnie zawaliłam (32%), historia także najlepiej mi nie poszła. Przyrodnicze poszły mi dobrze, zaniżyłam sobie strasznie wynik chemią, która też mi nie idzie. Mogło być lepiej i przez to obawiam się, że do szkoły pierwszego wyboru się nie dostanę... Ale oby ktoś nade mną czuwał i stało się inaczej.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oby ktoś nad nami czuwał :) Będzie dobrze!

      Delete
  23. Mnie teraz czeka 3 klasa liceum :( Trochę sie boje i tobie zazdroszczę :D Świetne zdjęcia :*



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Wiem, że to wydaje się w tym momencie być życiową decyzją, ale serio... Po wakacjach idę do klasy maturalnej, a większość moich rówieśników nie wie co zrobić ze sobą po maturze. Wszystko dlatego, że w rozumach młodych ludzi, tworzy się błędne przekonanie, jakoby wybór szkoły czy nawet studiów był nieodwracalny, a przede wszystkim, miał nam ukształtować całe życie. Prawda jest taka, że liczy się nasz charakter. Oceny są jedynie tłem. Nie ważne czy dostaniesz się na prawo, ukończysz akademię medyczną czy po prostu postanowisz zostać mechanikiem. Jeżeli nie jesteś zaradny, i tak nie masz szans na osiągnięcie sukcesu. Szkołę można zmienić, studia też. Skupmy się raczej na rozwoju osobistym, bo tylko my sami jesteśmy w naszym życiu stali. Cała reszta jest zmienna i nieprzewidywalna. Także pozostań pozytywna, ufaj Bogu i staraj się być dobrym człowiekiem. Reszta przyjdzie. Miej jednak oczy stale szeroko otwarte, by nie przeoczyć okazji.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Być może masz rację, ale jednak strach jest :(

      Delete
  25. Ale piękne zdjęcia! Świetnie Ci w tych włosach :) Bardzo mądrze to napisałaś - możliwe, że ta historia nie poszła Ci za dobrze z jakiegoś konkretnego powodu :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  26. Ślicznie wyglądasz! Mnie egzaminy czekają dopiero za rok, a tobie życzę powodzenia i cierpliwości w wyborze nowej szkoły x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Za wcześnie jest wybierać co robić w życiu, kiedy tak na prawdę nie wiemy czego chcemy. Teraz pałam wielką miłością do humana, ale nie wiem, czy to odpowiedni kierunek. Czas pokaże. Z wyników egzaminu po części jestem zadowolona, po części nie, ale zawsze mogło być lepiej.
    Śliczne zdjęcia, uwielbiam te czapki z daszkiem! :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  28. Faktycznie, jak szłam do liceum 2 lata temu też miałam takie myśli. To jeszcze bardzo młody wiek i ciężko się zdecydować. Dobrze, że w sumie jeszcze 1 klasa liceum w większości wygląda tak samo, wiec można się przepisać, co dużo osób robi. Powodzenia w wyborze więc! :*
    Cudowny outfit, idealnie pasuje Ci ta czapka i przede wszystkim te włosy - piękne!
    Pomodlę się <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetna, luźna stylizacja! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. To, że historia ci poszła źle to od razu nie przekreśla twoich możliwości humanistycznych zamiast pójść np. na pol-hist to możesz iść na pol-wos, ja akurat jestem na hist-wos i powiem ci, że jestem bardo zadowolona, poszłam na ten kierunek mimo to że historia też nie wypadła mi świetnie. Wybierz po prostu to co chcesz kierowanie się wynikiem egzaminów to może być jedna z najgorszych decyzji, bo możesz skończyć np. na biol-chem i możesz się strasznie męczyć bo nie będziesz się uczyć tego co ci się podoba. Masz rację podejmowanie tak ważnych decyzji w tak wczesnych momencie życia jest okropne, dlatego wierzę w ciebie i dasz radę :3 mój blog

    ReplyDelete
  31. Ja tez uwazam ze wybueranie teraz swojej przyszlosci to glupota no ale coz nic nie mozemy na to poradzic:(( bedzie dobrze
    Piekne zdjecia i stylizacja <3
    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  32. Też idę teraz do liceum i choć wybrałam już profil, złożyłam papiery to nie jestem w 100% pewna czy wybrałam dobrze. Bardzo irytuje mnie to, że już w tym momencie muszę podjąć wybór, który w jakiś sposób będzie związany z moją przyszłością, a ja tak naprawdę jeszcze jestem głową w chmurach i nie mam pojęcia czym miałabym się kiedyś zajmować :/
    Myślę pozytywnie, mam nadzieję, że będzie dobrze i Tobie też tego życzę :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Jestem dokładnie na tym samym etapie co ty. Mam wybrane licea, ale na tym etapie już wstępnie musimy wyboierać co chcemy robić w życiu. Masz racje, że to zdecydowanie za szybko, a to wywołuje w nas niepotrzebny stres. Mam nadzieję, że uda Ci się dobrze wybrać i będziesz zadowolona ze swojego kierunku. Super są te spodenki! Bardzo lubię twoje zdjęcia, masz fajny styl ubierania i pięknie na nich wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! :)

    >>>MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM<<<

    ReplyDelete
  34. Nasz Ojciec jest Panem rzeczy niemożliwych, wyciąga z grobu nędzarza. Ufaj, Alleluja i do przodu!

    ReplyDelete
  35. Ja niezbyt kieruję się wynikami egzaminów. Od dawna zakładałam, że pójdę na humana i nie mam zamiaru z tego zrezygnować. Polski napisałam na 94% i chyba tylko z niego jestem zadowolona. No, ale wyniki i tak o niczym nie świadczą.
    Moim zdaniem absurdem jest to, żebyśmy decydowali o życiu za młodu, kiedy, nie oszukujmy się, jesteśmy jeszcze głupi. Mam ten problem, że lubię równie mocno matematykę jak i polski, więc najlepszym profilem byłby mat-pol, ale niestety takiego (chyba) nie ma. Muszę się cieszyć tym co mam.

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.