June 23, 2016

All about the gray


Hej kochani! Wpadłam szybciutko, żeby pokazać wam parę nowości z ostatnich tygodni! Nie jest tego za dużo, bo nie chciałabym, żeby to był typowy haul. Na niego będzie jeszcze czas. Z góry przepraszam za ramiączko, które mi się wgniotło! Nawet tego nie czułam, a robiłam zdjęcia w biegu przed wyjściem. Mimo wszystko muszę przyznać, że wygląda to komicznie, hahaha. Ostatnio pokochałam szare i białe topy, koszulki, bluzy. Kiedyś byłam wręcz uzależniona od białych rzeczy, ale miałam małą przerwę. Jak widać moje upodobania powracają. Dzisiaj chciałabym wam pokazać top, który ma bardzo ciekawą aplikację jaką są paseczki. Jakiś czas temu instagramem zawojowały staniki z takim właśnie dodatkiem, jednak ja takiego idealnego stanika dla siebie nie znalazłam. Tak więc, taki top jest dla mnie bardzo wygodną opcją :) Pochodzi on ze strony SHEIN.COM, skąd mam również spodenki. Obie rzeczy są bardzo dobrze wykonane i właściwie nie mam im nic do zarzucenia. Ostatnio przekonuję się również do kolczyków. Te, które mam na sobie kupiłam na przecenie w New Look'u. Dokonując kolejnych zakupów, zamówiłam szarą narzutkę oraz ozdobę na głowę. I tutaj odwrotnie... Nie jestem zadowolona z żadnej rzeczy. Kompletnie nie odpowiada mi krój narzutki. Być może ładnie prezentuje się na zdjęciach, ale właściwie to wszystko. Ma okropny materiał, który nadałby się chyba na zasłonę lub ścierkę do podłogi. Ozdoba do włosów jest wykonana dobrze, jednak na głowie wygląda bardzo kiepsko. Nie trafiła w mój gust, ale nie oznacza to, że jest zła. Zostaje mi tylko poprosić was o opinię w komentarzu i poklikanie w linki (nie zmuszam. Chcesz pomóc? Zrób to!) Trzymajcie się xx

TOP: KLIK / SPODENKI: KLIK / OZDOBA: KLIK / NARZUTKA: KLIK


35 comments :

  1. Świetna stylizacja! ;3 GENIALNA domowa sesja. Gratulujemy współpracy :)) Mamy nadzieję, że się opłaci <3 Miłych i udanych wakacji życzą Agssymi <3

    ReplyDelete
  2. Ciekawy top, a ty ślicznie w nim wyglądasz :) Szczerze poklikałam!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  3. Bluzka jest świetna!Od dawna rozglądam się za taką :)]
    Pozdrawiam i udanych wakacji!

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  4. Cudowne rzeczy!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super spodenki i ozdoba do włosów, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. Cudowna ta bluzka, szorty też śliczne :D
    Super zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  7. naprawde ladne rzeczy:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super rzeczy! Szorty są cudowne!

    Zapraszam do mnie - [KLIK]

    ReplyDelete
  9. Śliczny ten top! Uwielbiam szare ubrania <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Gdybyś nie napisała o tym ramiączku, to zapewne bym go nie zauważyła.. :) Super zdjęcia, masz ładny makijaż :)

    ReplyDelete
  11. Przepięknie wyglądasz!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ale genialny ten top!! :)
    O wiele lepiej CI w takiej długości włosów :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Pięknie wyglądasz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Topik jest świetny, zarówno jak spodenki. Totalnie w moim stylu, natomiast narzutka, jak sama napisałaś, i również w mój gust nie trafia. Poklikałam ;) Bardzo estetyczny blog, zacznę częściej tutaj zaglądać. :) Pozdrawiam cieplo!

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo podobają mi się te koszulki z paseczkami, sama muszę sobie jakąś sprawić :D
    http://nesssy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia i cudowny makijaż. :) Jeżeli to nie jest typowy haul to czekam na taki "prawdziwy"! :)
    Ubrania są śliczne, uwielbiam kolor szary :) Bluzeczka jest cudowna! :)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ale jesteś piękna! Top i kolczyki mega mi się podobają :) Strasznie się cieszę, że zaczęłaś pisać częściej, uwielbiam tu wpadać!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Śliczny top :), bardzo ładny makijaż. Ostatnio sama dopracowuję wygląd swoich kresek, mam nadzieję, że kiedyś będą takie ładne jak twoje, bez użycia taśmy :P.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    ReplyDelete
  19. Piękny jest ten top i bardzo podoba mi się twój makijaż :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  20. Top jest prześliczny, poszukiwałam czegoś tak delikatnego:)!

    Pierwszy post na nowym blogu, zapraszam :) x
    LAJFBYLEN.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  21. Cudowny ten top :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    ReplyDelete
  22. Ten szary top mi się najbardziej podoba jest cudny :3 mój blog

    ReplyDelete
  23. nie musisz kupować stanika z takimi ramiączkami :p możesz kupić same ramiączka i je doczepic :) na stronie promees takie znajdziesz :D
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. na tych zdjęiach z kucykiem wyglądasz przepięknie, możesz dodać jeszcze odrobinę rozświetlacza i bronzera bądź różu, żeby nadać więcej koloru :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.