June 8, 2016

1000♛



Kocham długie spacery z moim chłopakiem. Przy niektórych osobach odczuwam coś bardzo dziwnego, ale za to tak pozytywnego, że daje mi to poczucie szczęścia. To zdanie było naprawdę niezrozumiałe jednak jestem pewna, że wiecie o co mi chodzi! Mianowicie przy moich bliskich ogarnia mnie uczucie doceniania wszystkich, małych, często niezauważalnych lub traktowanych jako powszechne detali. Kocham spacery, zachodzące słońce, ciepły wiatr. I tak właśnie było wtedy, kiedy robiliśmy te zdjęcia. Cieszy mnie fakt, że Kuba przekonuje się do robienia mi zdjęć, a ja przekonuje się do pozowania kiedy on jest po drugiej stronie aparatu. Obrabiając zdjęcia starałam się uchwycić i nie zepsuć klimatu, który panował tamtego wieczoru. Aparat wzięłam ze sobą bardzo spontanicznie, ale będę robić tak częściej, ponieważ zawsze znajdzie się coś, co można uchwycić na fotografiach. Mam zamiar dodawać posty częściej. Być może już to zauważyliście. Będę też coraz więcej pisać to, co u mnie słychać. Mam nadzieję, że taka mała zmiana wam się spodoba. Dajcie znać jak podobają wam się zdjęcia i pochwalcie Kubę! xx Dziękuję za tysiąc obserwatorów! :)

38 comments :

  1. Znam to uczucie , gdy pechowy dzień staje się szczęśliwy, po rozmowie, kilku uśmieszkach z przyjaciółmi/chłopakiem. Zdjęcia śliczne!

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wow, zdjęcia są mega! Gratuluję 1000 obserwatorów :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tobie i Kubie mogę pogratulować, zdjęcia wyszły śliczne xx Oby kolejnego tysiąca obserwatorów!
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia! Ja również przy niektórych osobach mam takie uczucie haha:)

    Zapraszam, nowy post u mnie - [KLIK]

    ReplyDelete
  5. Możecie być z siebie zadowoleni, ponieważ wyszło pięknie :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  6. Śliczny klimat zdjęć i same zdjęcia! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia, bardzo ładna z Ciebie dziewczyna! Lubię takie proste stylizacje no i oczywiście spacery uwielbiam! :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    ReplyDelete
  8. Gratulację dla Kuby! :D i dla Ciebie z okazji 1000 obserwatorów ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  9. Ma chłopak talent ale jego modelka też niczego sobie. Wszystko na wielki plus, nie dziwię się że masz aż tylu obserwatorów :)

    ReplyDelete
  10. Piękne są te zdjęcia, pozdrawiam świetnego fotografa :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz. :)
    pozdrawiam http://poola143.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Niesamowite zdjęcia!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ostatnio tak jak ty postanowiłam sobie zabierać częściej aparat i udało się. Mam wiele fotek z przyjaciółkami, a nawet namówiłam rodziców, żeby zabrać lustrzankę na wycieczkę zagraniczną. Dzięki temu, że mam aparat ciągle pod ręką, zdjęć jest o wiele więcej! Fajnie, że też się na to zdecydowałaś ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  14. Ślicznie :*
    zdjęcia genialne
    zapraszam do siebie
    http://trueprincessfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jeju Kuba ma naprawdę talent do zdjęć! Mega mi się podobają!
    xx czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Też uwielbiam spacery ze swoim chłopakiem... A, zaraz, ja nie mam chłopaka, hahaha. Tak na wesoło. :)
    Świetne zdjęcia, jest w nich ten urok i klimat. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Gratulacje! I bardzo się cieszę, że będziesz częściej pisać, bardzo lubię czytać Twoje posty. A zdjęcia wyszły super!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Zdjecia super! Post tez ok ;) obserwuje ;)

    ReplyDelete
  19. Brawo Kuba, zdjęcia coraz lepsze! :D
    Śliczna jesteś! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Cieszę się, że chcesz pisać więcej postów, ponieważ uwielbiam twoje notki! Śliczne, mega klimatyczne zdjęcia :) Torba jest świetna! Gratuluję 1000 obserwatorów i życzę kolejnego tysiąca :) Pozdrawiam, świetny design :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie pogardziłabym kolejnym :) Dziękuję.

      Delete
  21. Spontany są najlepsze, fajnie, że chłopak robi Ci zdjęcia:) Moją ostatnią planowaną sesje zakończył deszcz :(

    ReplyDelete
  22. Zdjęcia są śliczne, zdecydowanie Twój chłopak może być częściej Twoim fotografem :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia są cudowne, czuć ten klimat, gratuluje tylu obserwatorów :3 mój blog

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.