May 20, 2016

Wzgórze w centrum miasta


Hej kochani! Przychodzę z meeeega dobrym humorem, ponieważ wreszcie udało nam się zrobić dobre zdjęcia w słońcu! Osobiście jestem fanką dość przygaszonych, "smutniejszych" (?) fotografii. Z racji tego, że wybrałam się z Olą na wiosenny spacer, postanowiłyśmy pokazać wam jedno z lepszych miejsc w Kielcach. Po tym wyjściu potwierdziło się tylko moje zdanie o mieście. Niektórzy mówią, że Kielce to wiocha, miejsce gdzie nie można nic zrobić. Ja bardzo lubię nasze miasto. Ma naprawdę wiele do zaoferowania pod względem ciekawych, ładnych miejsc. Mi szczególnie przypadła do gustu Kadzielnia. Kadzielnia jest to rezerwat przyrody, wzgórze o wysokości około 300 m. Pierwszy raz na samą górę weszłam jakiś rok temu. Bardzo żałuję, że zbierałam się tak długo, ponieważ widok z tamtego miejsca jest naprawdę nieziemski. Na spacer wybrałam bardzo prostą, sportową stylizację. Granatowe spodnie idealnie zgrywają się z białą koszulką i srebrnymi butami w stylu slip on. Dodatkowo mam na sobie pikowaną kamizelkę firmy Zara. 


NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny 6 poniższych rzeczy. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

1klik / 2klik / 3klik / 4klik / 5klik / 6klik



39 comments :

  1. Ale fajne zdjęcia, ślicznie wyglądasz! :) Ja też lubię swoją miejscowość ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Miejsce faktycznie wygląda ciekawie. :)
    Świetnie wyglądasz na tych zdjęciach, prosta, ale bardzo fajna stylizacja! Przedostatni kadr mega
    :)

    ReplyDelete
  3. Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji być w Kielcach. Muszę przyznać, że zdjęcia wyszły Wam super. T-skirt mega mi się podoba :D Ogólnie to cały outfit jest świetny! Kliknełam w linki!

    US$ 3.79 | US$ 5.48 | US$ 5.48 | US$ 5.59 |

    US$ 4.46 | US$ 2.37

    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Swietna stylizacja! Miejsce takze bardzo ladne z tego co widze przez zdjecia :D

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  5. Moim zdaniem każde miasto ma coś do zaoferowania, jeśli nie zabytki, to klimat, jedzenie, czy piękne widoki

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia :3
    1 $3,79
    2 $5,48
    3 $4,91
    4 $5,59
    5 $4,46
    6 $2,37
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne wyglądasz na zdjęciach ;*
    Pozdrawiam!

    <a href="http://sunshine-wika.blogspot.com">sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]</a>

    ReplyDelete
  8. Piękne miejsce!
    1. $3.79
    2. $5.48
    3. $4.91
    4. $5.59
    5. $4.46
    6. $2.37

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ta kamizelka jest trochę bez sensu- może dopełnia stylizację, ale i tak masz krótki rękaw więc nie pomoże Ci jak zrobi się chłodno.
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage

    ReplyDelete
  10. Świetna bluzka! Nigdy nie byłam w Kielcach, ale kto wie, może kiedyś się tam zjawie. Miejsce wygląda naprawdę cudownie:)

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia są super, zwłaszcza te na schodach. Ja rzadko robię w słońcu :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  12. Rzeczywiście, piękne miejsce, a te schody jak z bajki:)

    ReplyDelete
  13. Najładniejsze zdjęcia są na schodach przy tych kwitnących drzewach wyglądasz prze prze przepięknie. Aż żałuję że u mnie takich nie ma ;(

    ReplyDelete
  14. Bardzo lubię wchodzić na twojego bloga, bo zawsze znajduje się tu masa przepięknych zdjęć. Widać, że przykładasz dużą wagę do ich jakości i estetyki. Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  15. Podoba mi się Twoja stylizacja. A jeszcze bardziej miejsce, gdzie robiłyście zdjęcia. Cudownie tam jest. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Nie ma chyba zdjęć na Twoim blogu, które by mi się nie podobały... :)
    nicolenicky01.blogspot.com !!

    ReplyDelete
  17. Nigdy nie byłam w Kielcach, muszę to zmienić :) prześliczne zdjęcia!
    1. $3.79 2. $5.48 3. $4.91 4. $5.59 5. $4.46 6. $2.37
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  18. Też jestem z Kielc i uważam, że jest to bardzo fajne miasto :) super zdjecia <3

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/05/hit-super-trwae-pomadki-pynne-golden.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam podać cen :p
      3.79 5.48 4.91 5.59 4.46 2.37
      Pozdrawiam :)

      Delete
  19. Bajeczne zdjęcia. Piękne miejsce. Stylizacja również jest świetna. Poklikałam troche
    Bardzo miło mi się czytało. Zapraszam do mnie !. nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Rzeczywiście miejsce jest bardzo malownicze i idealne na zdjęcia czy spacer. Już podaję ceny:
    $3.79
    $5.48
    $4.91
    $5.59
    $4.46
    $2.37

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  21. Kielce jest naprawdę świetnym miastem, szczególnie uwielbiam miejsca niedaleko Politechniki :)

    ReplyDelete
  22. Te schody wyglądają jakby były do nieba, co sprawia, że zdjęcie wygląda bardzo ciekawie. Miejsce faktycznie wydaje się piękne. Lubię obcować z przyrodą, więc jak będę w Kielcach to na pewno się tam wybiorę. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Rzeczywiście piękne widoki <3
    Jestem pewna, że na żywo to wygląda jeszcze lepiej. Pięknie wyglądasz :*

    blog-klik

    ReplyDelete
  25. Piekne zdjecia i miejsce! Tez musze sie wybrac w koncu na taki spacer i zycze dalej tak dobrego humoru:)
    Mój blog *klik*

    ReplyDelete
  26. to ostatnie zdjecie jest takie sliczne!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jeju, jakie cudowne zdjęcia <3!
    Kostium z linku też super! :D
    Ceny:
    Kostium - 3,79$
    Bluzka - 5,48$
    Sukienka - 4,91$
    Bomberka - 5,59$
    Sukienka 2 - 4,46$
    Portfel - 2,37$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Niesamowite zdjęcia! Masz naprawdę piękne włosy Jess - kocham Twojego bloga!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Jakie niesamowite miejsce <3

    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. piękne zdjęcia!!! *.*
    zapraszam - http://aagataaasz.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.