May 4, 2016

RED

Wreszcie upragniony maj! Zamknęłam temat kwietnia - miesiąca stresów, który w ogóle nie służył mojemu samopoczuciu. Otworzyłam nowy rozdział z masą nowej energii! Każdy ostatni dzień spędzam z wielkim uśmiechem na ustach. Cieszę się z tego, co mam i wreszcie zaczęłam robić to na co mam ochotę. Zajęłam się też trochę blogiem, myślę nad nowym designem, ciągle wychodzę na zdjęcia i piszę notki. Nadrabiam youtube'a, oglądam filmy, gadam godzinami z przyjaciółką i tak naprawdę zaczynam czuć wakacje i zastanawiam się czy moje się już powoli nie zaczynają. Jedyną, gnębiącą mnie myślą jest "czas złożyć papiery do liceum". I szczerze mówiąć, wcale nie chcę o tym myśleć, bo wiem, że teraz przyszedł czas na moje pierwsze, większe wybory. Nie lubię podejmować  trudnych decyzji. Głównie z tego powodu, że ZAWSZE pojawia się u mnie lęk. "Czy napewno mój wybór będzie dobry? Czy nie powinnam postąpić inaczej?" Zawsze serce mówi co innego, rozum mówi co innego. Jeszcze nie wiem, co zrobię, ale wiem jedno. Wierzę w to, że wybiorę jak sądzę, że dla mnie najlepiej. Wiara w tym przypadku jest ważna, bo jeśli nie uwierzysz w siebie - nic nie zdziałasz. W kryzysowych sytuacjach warto powiedzieć sobie, że "damy radę", ponieważ fakt jest taki, że sobie poradzimy i każdy z nas miał już miliony mniejszych i większych wyborów. Tak jak wcześniej wspomniałam, zajęłam się blogiem i tym co sprawia mi największą przyjemność. Postanowiłam zgłosić się do Jessmili ponownie i tak o to po roku się w niej pojawiłam ;) Mój dzień to środy. Pytania możecie zadawać tutaj w komentarzu, na moim instagramie pod najnowszym zdjęciem lub na asku Jessmili z dopiskiem "do Jessicy". Taaaak bardzo się cieszę, że mogę z wami znów być! 

mój instagram: risingsuun / ask Jessmili / snap Jessmili: jessmilia99 / instagram Jessmili: jessmilia_


46 comments :

  1. Ale sie cieszę czytając, że masz ostatnio pozytywna energię i miło spędzasz czas :)
    Jesli chodzi o wybór liceum, ja kierowałam sie sercem i nie żałuje ;) mam nadzieje, że uda ci sie dokonać dobrego wyboru :)
    Super, że jestes w Jessmilii ;)
    Piękne zdjecia :)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz cudownie! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. bede Cie znowu ogladac w jessmilli :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach, aż chce się wracać i patrzeć co nowego dodałaś :)
    http://fashiooonforever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Za rok mnie też to czeka i jak na razie mam pustkę w głowie. Trudno jest przewidzieć co będziemy chcieli robić za kilka lat a wybrać trzeba już teraz :-)

    sunshine-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja i zdjęcia Jessica! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Sliczna! Mega styloweczka ;)

    http://www.patinn.eu

    ReplyDelete
  8. Przez połowę posta zastanawiałam się, o co chodzi z tym czerwonym w tytule, pod koniec się wyjaśniło, haha.
    Mnie też to wszystko czeka, stresuję się, ale staram się przezwyciężyć te lęki i myśleć pozytywnie, że dostanę się do tego liceum, którego chcę.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mega fajnie po roku zobaczyć Cię znów na Jessmiliowym snapie!
    Śliczne zdjęcia :)

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  10. Życzę Ci udanego miesiąca! :) Kwiecień musiał być dla Ciebie bardzo stresujący. Świetne zdjęcia, idealne miejsce!
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Pamiętam moje spoykanie z takimi lękami - masakra! Pewnie za rok znów sie z nimi niestety spotkam kiedy bede musiała zdecydować jakie studia wybrać - juz sie boje, ale kto da radę z nimi wygrać jak nie my?
    Piękne zdjecia!

    P.S. Bardzo cieszę sie, ze jestes teraz w Jessmili, bo to Ciebie sie najlepiej slucha :)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mega się cieszę, że jestes w Jessmilii! Co do liceum- ja akurat nie mam problemu z wyborem bo dosłownie od podstawówki wiem, że chcę iść na biol-chem :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Również czeka mnie wybór szkoły, na początku byłam zdecydowana, a teraz? Co chwile zmieniam zdanie, bo stwierdzam, że jednak będzie mi w innym miejscu niż wybrałam na początku, później znowu pada inny pomysł biorąc po uwagę całkiem inną szkołę i tak w kółko. W każdym razie, jestem zdania, że cokolwiek wybiorę, będzie dobrze, bo wybrałam sama, nie sugerując się tym gdzie idą znajomi itd.
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam <3
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. świetny look! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia!

    Jeśli chodzi o wybór liceum, to nie przejmuj się! We wrześniu dopiero przekonasz się, czy ta szkoła jest tak naprawdę dla Ciebie, a jeśli nie, to zawsze możesz ją zmienić. Mam sporo znajomych, którzy we wrześniu zmieniali szkołę nawet 3 razy!

    Zapraszam do siebie na nowy post
    http://epohmis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja! Uwielbiam czerń, z czerwonym dodatkiem prezentuje się idealnie :)
    grochowska.wordpress.com
    facebook.com/justynagrochowskaphotography

    ReplyDelete
  17. Świetnie, że już jesteś na jessmili i mam też nadzieję, że będzie Cię tu teraz więcej! :) Mój humor ostatnio również robi się coraz lepszy!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Cieszę się, że jesteś w Jessmilii!
    Na pewno dokonasz dobrego wyboru szkoły, nie stresuj się :)
    Świetnie wyglądasz :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  19. Na pewno wybierzesz dobrą szkołę! śliczne zdjęcia, jesteś mega fotogeniczna :*
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. Super jest ta czapka, cudownie wyszłaś :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Cieszę się, że znowu jesteś na Jessmilii! ♥
    Śliczne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    ReplyDelete
  22. Tęskniłam za tobą bardzo w Jessmilii!
    Trzymam kciuki za wybór szkoły :) i śliczne zdjęcia x



    Mega za tobą '""

    ReplyDelete
  23. Pewnie, że dasz radę. Jak to mówią, wiara czyni cuda! Powodzenia w wyborze! :*
    Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Na pewno to musi być ciężki wybór. Ale dasz radę podjąć decyzje! Piękne zdjęcia
    ZAPRASZAM DO MNIE CLICK

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia ! :)
    Zajrzyj, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com

    <<10 sposobów na nudę, ZDROWE SŁODYCZE, czyli co zjeść, gdy najdzie ochota na coś słodkiego

    ReplyDelete
  26. Jejku! Śliczne zdjęcia!
    http://fangirlonblog.blogspot.com/p/about-me-000.html

    ReplyDelete
  27. Pięknie wyglądasz. Super, że jesteś w Jessmili. U mnie kwiecień był podobny :'c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  28. Wow, chodzisz do gimnazjum, a czytając Twoją notkę myślałam, że mówisz o maturze- jesteś naprawdę śliczna :)
    Ja równiez zaczynam nowy etap z nową energią i przez wolne dni byłam na 7 sesjach na bloga (ja niestety mam jeszcze w maju dość sporo sprawdzianów).

    Trzymam kciuki za rozwój bloga, ale i tak szacunek za tyle obserwacji- zaobserwowałam :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Powiem szczerze, przeglądając twojego bloga miałam wrażenie, że jesteś starsza haha Rok temu stanęłam przed tym samym wyborem i podjęłam dobrą decyzje, a przynajmniej tak mi się wydaję i niczego nie żałuję. Wierzę, że ty również podejmiesz tą właściwą i właśnie tego ci życzę!
    Piękne zdjęcia i świetna stylizacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    ReplyDelete
  30. liceum to przyjemny czas i nie ma co się stresować, każdy wybór jest dobry. A jak coś, to zawsze można się przenieść. Fajny wpis, miło się czytało, obserwuję :) / http://goodspatula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. O matko cudowne włosy ! Stylizacje mega💜

    http://lovefashionandphoto.blogspot.com/2016/05/ja-i-moja-miosc.html?m=1

    ReplyDelete
  32. Bardzo podoba mi się stylizacja i zdjęcia, które mają w sobie to "coś" :)
    >foxydiet<

    ReplyDelete
  33. Twój stres już minął a mój się dopiero zaczyna, co prawda matur jeszcze nie pisze, ale testy diagnostyczne się zbliżają :/ Takie koszule w dużą kratę mi się strasznie podobają :3 mój blog

    ReplyDelete
  34. Mnie wybór liceum czeka na szczęście dopiero za rok.
    Cudowne zdjęcia!
    Mega się cieszę, że znowu jesteś na Jessmili, a boyfriend tag był wspaniały :D
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. ladny outfit, to fakt dobrze, ze juz koniec maja <3
    http://patrycja-paulina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładne zdjęcia!
    Jaki to model butów????

    bystka.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. super post i blog :)
    świetna koszula !
    można wiedzieć gdzie ją zakupiłaś ?

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.