May 26, 2016

pinky dinky doo


Hej kochani! Bardzo przeraża mnie fakt, że ostatnio zaczęłam wyciągać z szaf i zamawiać różowe rzeczy! Mam nadzieję, że nie przerodzi się to w obsesję, ponieważ kiedy nagle coś zaczyna mi się podobać, po jakimś czasie to zostawiam! Z nadchodzącym latem o wiele więcej mi się chce! Uważam, że te wakacje powinny być bardzo owocne jeśli chodzi o bloga. Jak na razie działam, robię swoje i jestem bardzo zmotywowana! Kiedy robimy to co chcemy, nasza energia się podwaja :) Wszystko idzie lepiej, widać efekty, więc jesteśmy usatysfakcjonowani! Ostatnio wyciągnęłam starą spódniczkę sprzed trzech lat. Wystawiałam ją nawet na wyprzedaż szafy, ale kiedy ją założyłam - zakochałam się na nowo :) Dobrałam do niej zwykłą białą koszulkę z Big Star i moją ulubioną jeansową kurtkę ze Stylemoi. Jednak kluczowym dodatkiem jest tutaj różowa czapka. Idealnie dopełnia stylizację. Dostałam ją z naprawdę fajnego sklepu, który również wam polecam!

kurtka: stylemoi | t-shirt: big star | skirt: bershka | buty: shein | torebka: klik | czapka: klik 

BRA : klik

NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

51 comments :

  1. Ale Ci ładnie w takim połączeniu. :) Spódniczka ma świetny kolor. :)

    ReplyDelete
  2. Również coraz bardziej podobają mi się różowe ubrania... :D
    Ślicznie wyglądasz!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ta spódniczka jest śliczna! Przyznam, że ja też zakochałam się w różnych odcieniach różu.

    ReplyDelete
  4. Chyba jedne z najlepszych zdjęć na Twoim blogu! ♥

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  5. świetne zdjęcia i stylizacja! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zamawiaj więcej różowych rzeczy! :)
    Tak bardzo pasuje ci różowy kolor, że nie mogę napatrzeć się na te zdjęcia! <3

    blog-klik

    ReplyDelete
  7. Cudowna stylizacja <3

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. W mojej szafie ostatnio zawitała pudrowo różowa cienka kurteczka-narzutka, druga różowa rzecz w mojej szafie, więcej takiego koloru nie posiadam. Ale taki lekki róż jest ok i się przekonuję. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. rzeczywiscie slicznie to wszystko razem ze soba wyglada, ja teraz tez koocham rozowe rzeczy :3


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Prześliczna ta spódniczka :3 I w ogóle cała stylizacja ;)

    ReplyDelete
  11. Cudowny outfit<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super zdjęcia, bardzo mi się podobają. Outfit też świetny! Spódniczka najlepsza :)
    zapraszam Imbirkowy blog klik!

    ReplyDelete
  13. stanik US$ 3.90
    case chyba 24.90
    torebka 2.78
    czapka $5.20
    DO PRZEGLĄDU :)
    Imbirkowy blog klik!

    ReplyDelete
  14. bsoki outfit ♥
    obserwuje bloga , jest swietny x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  15. Spódniczka ma śliczny kolor! Ja ostatnio pokochałam szarość. :)
    2,78; 5,20; 3,90

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  16. Ten róż i jeans idealnie do siebie pasują!
    Pięknie wyglądasz! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Twoje zdjęcia to mistrzostwo *.*
    Do twarzy Ci w różowym! :D Pięknie wyglądasz ♥
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. piekne zdjęcia i rzeczy <3 najbardziej podoba mi się spódniczka :)
    biustonosz 3.90$
    torba 2.78$
    czapeczka 5.20$
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Cudowna stylizacja :) Uwielbiam pastelowe kolorki

    ReplyDelete
  20. cześć, ja też nigdy nie chodziłam w jasnych, pastelowych kolorach. zawsze ubrana na czarno lub szaro. ostatnio też mi się zmienia. na lato wybieram jednak jasne ubrania, żeby się nie ugotować :)

    ale może Ty ugotujesz coś z mojego przepisu? polecam https://nyattagotuje.wordpress.com/2016/05/26/krem-z-bialych-szparagow/ re-we-la-cja!

    ReplyDelete
  21. Ale cudowne zdjęcia! Przepięknie wyglądasz ♥
    Pasuje ci różowy :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  22. Super stylizacja :) Różowa spódniczka jest w bardzo fajnym odcieniu :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga :
    www.coconeyla.pl

    ReplyDelete
  23. Świetna stylizacja!
    Kaszkiet - 5.20$
    Biustonosz - 3.90$
    Torebka - 2.78 $

    ReplyDelete
  24. jejku jesteś tak piękna, że nie mogłam oderwać od Ciebie oczu, dziewczyno, jak ja Ci zazdroszczę <3 Oczywiście poklikałam. US$ 3.90, US$ 2.78, $5.20

    http://www.odrobinaciepla.pl/

    ReplyDelete
  25. Cudowny stanik. Ogólnie fajna stylizacja, ale ja jestem bardzo uczulona na wszelakie pogniecenia, dlatego ta spódniczka mi się niezbyt podoba.
    stanik: 3.90$
    torebka: 2.78$
    czapka: 5.20$

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajna stylizacja.Ślicznie wyglądasz w różu!

    Zapraszam [KLIK]

    ReplyDelete
  27. Również uważam, że trzeba ten wakacyjny czas wykorzystać w 100% 😍😘 super ta spódniczka! Stylizacja super, prosta a jednocześnie robi woow 😍💝💕👌 zdjęcia świetne! Zapraszam do mnie 😘 http://widzianeprzezokulary.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  28. Daje to bardzo fajne połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  29. Poznałam Cię na jessmilii i musiałam tu wpaść! Super blog! Zostaję :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  30. Wyglądasz cudownie! Spódniczka i case'y piękne! pozdrawiam i mmiłej soboty;)
    http://marta-martaah.blogspot.com/ serdecznie zapraszam na wczorajszą notke! :)))

    ReplyDelete
  31. Świetne połączenie, a ten kolorek bardzo ci pasuje :)

    http://theparadisecityblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Jeju, ta spódniczka jest prześliczna, świetny kolor *.* Mi ostatnio też coraz częściej podobają się różowe rzeczy, szczególnie w kolorze zgaszonego różu :D Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia!

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Jeejkuu, ta stylizacja jest mega śliczna! I te kolorki... - cudo!

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  34. Zakochałam się w kolorze spódnicy. Ślicznie to razem wygląda!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  35. Ja też ostatnio zakochałam się w różowych rzeczach, śliczne zdjęcia!
    stanik- $3.90 torebka- $2.78 czapka- $5.20
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  36. Ja z różowym mam podobnie! Ale ty wyglądasz w tej spódniczce przepięknie! I jeszcze ta czapka..... Cudnie <3
    stanik- $3.90

    torebka- $2.78

    czapka- $5.20
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. bardzo podoba mi sie ta spódniczka, chyba każdy ma okres w życiu gdy kocha róż :)

    ReplyDelete
  38. Rzeczywiście ta czapka i sam odcień różu dopełnia codzienną stylizację. Wyglądasz świetnie Jess!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  39. Zdjecia sa cudowne ! Wygladasz pieknie <3
    Ceny :
    Czapka $5,20
    Torebka $2,78
    Biustonosz $3,90
    Kaszkiet $5,20
    Moj blog :
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja też uwielbiam różowy! :D Świetne połączenie :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.