June 2, 2016

lensflavors.com


Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę z recenzją czegoś zupełnie innego, ciekawszego. Są to soczewki od firmy Lens Flavours! Bardzo się cieszę, że mogłam nawiązać tego typu współpracę :) Zawsze chciałam zobaczyć siebie w innym odcieniu tęczówki. Może dlatego, że nie do końca lubię swoje ciemne oczy. Wybrałam dwie pary: szare G&G A21 Grey oraz niebieskie Geo Bella Blue. Jednak moim zdecydowanym ulubieńcem są szare! Niestety tutaj wam ich nie pokażę, ponieważ nie mam możliwości zrobienia zdjęcia, a w dzień fotografowania miałam na sobie niebieskie :) Dodatkowo dostałam pudełeczka makaroniki oraz rzepy do włosów, żeby nie wpadały mi do oczu w trakcie wkładania soczewek. Paczkę przyniósł kurier i co najlepsze... Szła ona z Chin i zajęło to równą dobę! Ciężko było mi w to uwierzyć i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona :) Wszystko było zapakowane w dwie koperty, w środku w masę foli i pianki. Paczka przyszła zapakowana bezpiecznie, aby nic się nie stało. Ja wybrałam dość neutralne i popularne kolory, ale strona oferuje soczewki np. w stylu kota lub jednokolorowe soczewki na tęczówkę i źrenicę za razem. Myślę, że ta firma jest naprawdę warta uwagi i serdecznie wam ją polecam. Buziaki!

LENSFLAVORS.COM




35 comments :

  1. Ciekawa współpraca! Pierwszy raz o takiej słyszę.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  2. świetne ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zawsze chciałam mieć soczewki :D
    Pasują ci, wydaję mi się, że trochę powiększają oko :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne produkty ;) Kiedyś chciałam takie soczewki jednak zaczęłam zauważać w zielono-szarych oczach :)

    Nowy post u mnie Zapraszam ;) [KLIK]

    ReplyDelete
  5. o, ciekawie!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia! Mnie osobiście nigdy nie ciągnęło do soczewek, ale na innych ludziach serio mi się podobają:)
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wow, dają świetny efekt :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Magiczne *o*
    Już samo opakowanie przyciąga haha :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. są piękne, ale bałabym się je założyć ;o

    mój blog [klik]

    ReplyDelete
  10. Takie soczewki to super sprawa! Myślałam o jakimś kolorze do soczewek korygujących, ale chyba za bardzo lubię swój kolor oczu, żeby zmienić go na miesiąc (soczewki korygujące zazwyczaj na taki czas są kupowane). ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajnie się prezentują, ja jednak nie jestem przekonana co do soczewek. Jakoś mnie to nie pociąga ale u Ciebie bardzo ładnie wyglądają. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  12. Post świetny! :) Sama chcę sobie zamówić soczewki i na pewno uwzględnię ten sklep w wyborze. ^^ Chciałabym tylko zwrócić drobną uwagę na małą literówkę w linku do strony;)
    Pozdrawiam cieplutko! ♥

    http://bitterxtruth.blogspot.com/ (na moim blogu tak naprawdę jeszcze niczego konkretnego nie ma, ale za parę dni jak będziesz miała czas to wpadnij, na pewno coś już się pojawi:))

    ReplyDelete
  13. Kiedyś na pewno wypróbuję kolorowe soczewki, bo na razie trochę przeraża mnie wkładanie czegoś do oka, haha!
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzeba się do tego przyzwyczaić, ale ogólnie nie było tak źle ;)

      Delete
  14. Jeju te soczewki są cudowne!
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Czasem też bym chciała tak poeksperymentować ;)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Też chciałam sobie zamówić takie soczewki,ale w związku z tym,że mam wadę wzroku i noszę korekcyjne,musiałam sobie odpuścić a szkoda :(

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można tam również zamówić korekcyjne, kolorowe :)

      Delete
  17. Łałłł mega efekt. Kompletnie inna twarz

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  18. Ciekawa sprawa z tymi soczewkami, chociaż ja bym chyba oszalała przy zakładaniu ich :D
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  19. ja zawsze chciałam mieć ciemne oczy, trochę boję się wkładać takie coś do oka, ale może dam radę :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładne soczewki. Też zastanawiam się nad kolorowymi i muszę przyznać, że chyba się skuszę :D

    ReplyDelete
  21. Osobiście niedługo przerzucam się na soczewki :) A jako alternatywę dla okularów polecam je moim klientom. Pozdrowienia z Optyk express :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.