May 11, 2016

Hello Bydgoszcz! | Spotkanie z Jessiką Chińczą


Hej kochani! Bardzo się cieszę, że wreszcie mogę napisać dla was ten post. Ostatni weekend spędziłam w Bydgoszczy u rodziny. Jeden dzień udało mi się jednak poświęcić na spotkanie z Jessiką, za co bardzo jej dziękuję! Odezwałam się do niej naprawdę spontanicznie i przyjęła moją propozycję, dlatego stała się moim przewodnikiem po Bydgoszczy, haha! Dzień spędziłyśmy naprawdę sympatycznie, krzątając się po uliczkach, robiąc zdjęcia. Rozmawiałyśmy o wszystkim. Dosłownie! Poruszałyśmy tematy blogosfery, ale także naszych zwykłych problemów, z którymi borykamy się na co dzień. Ten weekend pozwolił mi na odpoczynek od monotonii i bardzo chciałabym mieć możliwość na częstsze wyjazdy. Bydgoszcz sama w sobie jest naprawdę piękna. Mało co pamiętałam z moich poprzednich pobytów tutaj, ponieważ ostatni raz byłam tam dawno temu. Mimo wszystko, dobrze było sobie przypomnieć jak bardzo podoba mi się to miasto, jego architektura i klimatyczne miejsca. Skąd pomysł na spotkanie z Jessiką? Od początku roku 2016 wspominam tutaj o tym, że chcę robić więcej rzeczy dla siebie, bardziej chcę się skupić na tym co lubię robić. Już nie boję się wychodzić z propozycjami spotkań z "ludźmi z branży", ponieważ nigdy się nie zawiodłam! Blogerzy to naprawdę najmilsze istoty chodzące po ziemi, haha :) Dlatego nie bójcie się poznawać nowych ludzi. Życzę wam powodzenia! Zapraszam również na obejrzenie zdjęć. Mam nadzieję, że oddają urok całego dnia xx Buziaki kochani!

moje spodnie - klik

53 comments :

  1. Ja zawsze się boję, że na takich spotkaniach zapanuje ta niezręczna cisza i po prostu nie będę wiedziała o czym gadać. Jestem z natury cicha i w dodatku obserwatorem, więc zazwyczaj wolę słuchać niż mówić, temu mam taki stres przed rozmową z osobami, których nie znam, bądź nie znam zbyt dobrze. A zdjęcia cudowne jak zawsze. :) Świetna kolorystyka. Przerabiasz jakoś czy aparat taki dobry? :D

    Mój blog, zapraszam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przerabiam, ale uważam, że aparat też robi swoje :)
      Canon 60D

      Delete
  2. Świetne zdjęcia, super klimat! Nigdy jeszcze nie miałam okazji odwiedzić Bydgoszczy, może kiedyś mi się uda... :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawa fotorelacja :)

    ReplyDelete
  4. Super, że udało się Wam spotkać i że fajnie spędziłyście czas, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Super, że razem spędziłyście czas! Ja nigdy nie byłam w Bydgoszczy :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetnie, ze w końcu mogłaś sobie odpocząć od monotonii (czasami się przydaje)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  7. Nigdy nie byłam w Bydgoszczy, ale tam ślicznie! :)
    Cudowne zdjęcia, zazdroszczę spotkania z Jessiką! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ale super, ze spotkalas sie z Jess! :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcia widzę że spotkanie się udało <3
    http://patrycja-paulina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super, że spotkałaś się z Jessiką! Ślicznie wyglądasz, przepiękne zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  11. Mega zdjecia! slicznie wygladasz ;)

    http://www.patinn.eu

    ReplyDelete
  12. Bardzo klimatyczne zdjęcia, są wspaniałe!

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zapraszam też do Lublina Jessica :)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak zapraszasz to napewno wpadnę haha :D

      Delete
  14. Hahaha piekne to moje zdjecie ❤️ Dziekuje Ci za fantastyczne godziny spędzone razem. Mam nadzieje, ze do zobaczenia! 😘

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuje :)

    http://fashiooonforever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Super, że się spotkałyście! Mam nadzieję, że również kiedyś będę miała okazję cię spotkać :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  17. To super, że udało ci się spotkać z Jessiką! 💖 👑 Bydgoszcz jest piękny❤

    ReplyDelete
  18. Masz rację, takie spotkania z 'ludźmi z branży' są świetne! Zdjęcia wyszły pięknie, wow!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  19. Nigdy tam nie byłam, ale chętnie się kiedyś wybiorę. Świetne zdjęcia!!

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia! Gdzie przerabiasz bo są megga!

    Pozdrawiam kochana, Weronika (weronikasblog)
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  21. Bardzo zazdroszczę i szczerzę Ci gratuluję, że dzięki swojej pracy nad blogiem masz możliwość rozwoju i poznania ludzi :) ja swoją przygodę z blogowaniem dopiero zaczynam...
    http://unicornbloodaz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo dziękuję! Życzę Ci powodzenia na twojej "blogerskiej" drodze :)

      Delete
  22. Jess, jesteś moją inspiracją! Ogromnie się cieszę, że jesteś w majowej Jessmili, ponieważ w ten sposób się o Tobie dowiedziałam. Jesteś bardzo pozytywna!
    Zdjęcia na blogu, tak jak i jego treść są genialne!
    Oczywiście obserwuję Twojego bloga, ponieważ jest naprawdę bardzo inspirujący!
    Pozdrawiam Cię ciepło Kochana!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wooooow bardzo dziękuję! Jesteś naprawdę kochana :) Buziaki xx

      Delete
  23. Już chyba na Facebook'u Ci o tym pisałam, że bardzo żałuję, że nie mogłam Was spotkać. Mieszkam w Bydgoszczy i przepuściłam taką okazję. :(
    Jestem ze snapa Jessmilii, ale Ciebie znam oczywiście z bloga już dłużej i chcę Cię zapewnić, że zdjęcia są mega! Świetny kontrast, głębia ostrości... Długo by wymieniać.
    Jeżeli będziesz miała ochotę zapraszam Cię do mnie, chętnie poznam Twoją opinię i bardzo chciałabym, żebyś coś u mnie przeczytała. Właśnie dodałam nowego posta! :D atramka.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Następnym razem widzimy się w Bydgoszczy :)

      Delete
  24. Super, że miałyście okazję się spotkać :) piękne zdjęcia! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  25. Czekam do wakacji żeby też spotkać się ze swoimi internetowymi znajomymi, masz przecudowne zdjęcia!!
    Jestem ze snapa Jessmilii i zapraszam do siebie, haha!
    http://pleasantliar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Rzeczywiście, architektura jest cudna! Zazdroszczę, nigdy nie byłam w Budgoszczy, muszę się kiedyś tam wybrać. Dobre postanowienie, mam podobne i też zaczynam je spełniać :)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Fantastyczna fotorelacja. Podziwiam, że wychodzisz z inicjatywą spotkań. Jeśli się czegoś pragnie, trzeba po to sięgnąć ;D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Dwie najlepsze bloggerki razem! :D Śliczne zdjęcia!

    http://dninoce.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  29. Trafiłam tu przez Jessmilię i naprawdę się z tego cieszę, bo jesteś mega pozytywną i inspirującą osobą. :)
    Podoba mi się kolorystyka zdjęć, prosta i nieprzesadzona, czyli najlepsza przy kadrach miejskich. Na części zdjęć przepięknie uchwyciłaś światło! c:
    marlenapyszczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. 2 Jessici :D Ja nigdy nie byłam w Bydgoszczy, a po zdjęciach widać że warto się tam pojawić. Ślicznie ujęłaś to na fotografiach *.*
    by-paolka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Jeszcze nigdy nie byłam w Bydgoszczy a szkoda bo na zdjęciach prezentuje się przepięknie :3 moj blog

    ReplyDelete
  32. Jesteś przepiękna i bardzo sympatyczna :* Poznałam Cię na snapchacie Jessmilii i uwielbiam twoje snapy! :D

    http://julandpi.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Piękne zdjęcia :) Świetna fotorelacja:)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jejku co ty się pytasz o zdjecia. One są perfekcyjne! Mega i jeszcze raz Mega! PS byłabym wdzięczna gdybys napisała mi na maila co mam zmienić w blogu 💖 Tyburskajuliablog.blogspot.com
    Mail- sparklestar336@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Trafiłam na Twój blog przez snapa Jessmilii. Od razu wydawałaś się mega sympatyczna i pozytywna. Śliczne zdjęcia, super, że miałyście okazję się spotkać :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  36. Bydgoszcz to moje ulubione miasto.Świetne zdjęcia miło się je ogląda jak i czyta wpis :)
    fashion-style-inspire.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ja chyba nie zdecydowałabym się na takie spotkanie. Jestem raczej nieśmiałą osobą i zawsze się boję o tą niezręczną ciszę, której nie lubię. Chciałabym być jednak bardziej śmiała i pewna siebie. No, cóż... Wszystko w swoim czasie. Zawsze urzekają mnie Twoje zdjęcia. Są świetne!

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Piękne zdjęcia :)
    Życzę Ci więcej takich spotkań :)

    bystka.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Jessikę kojarzę od dawna i wydaje się być przesympatyczna :D
    Śliczne zdjęcia, uwielbiam kiedy dodajesz ich tyle *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.