May 13, 2016

8 rzeczy, które okażą się hitem tego lata + promowanie waszych blogów

Hej kochani! Dzisiaj przygotowałam dla was typowo modowy post :) Już kiedyś udało mi się napisać coś tego typu i wykazaliście się naprawdę dużym zainteresowaniem! Tak więc, przedstawiam wam 10 rzeczy (ubrań), które moim skromnym zdaniem, okażą się hitem tego lata!
--------------------------------
NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny 6 poniższych rzeczy. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

Pierwszą rzecz znają już wszyscy! Chodzi tutaj o kultowe "bomber jacket", które najlepiej sprzedawały się w kolorach khaki i pudrowy róż. W ostatnim czasie sieciówki postanowiły pomyśleć nad czymś nowym, innym tj. kurtki z naszywanymi kwiatami, ptakami. Osobiście uważam, że jest to coś odważnego, ale mimo wszystko poważnie zastanawiam się nad zakupem tej kurtki, ponieważ wygląda ona naprawdę fajnie i oryginalnie. Nie jest to już zwykła kurtka, którą mają wszyscy! 
klik / klik

 
Kolejny hit! Wszystko co długie, zaczynając od topów na ramiączkach, przechodząc do sukienek o różnych printach, z rozcięciami i głębokim dekoltem. Trendy, którymi kierują nas sieciówki potwierdzają to, że to lato powinno charakteryzować się przede wszystkim totalną dowolnością. Długa sukienka i sandałki lub adidasy? Czemu nie!
klik / klik 


To co liczy się w lato to napewno wygoda! Dlatego boyfriendy idealnie nadadzą się na letni wieczór lub grilla. Uważam, że to jedne z najwygodniejszych spodni (pomijając dresy, haha). Jeśli chodzi o mnie, zdecydowałam się na kolor biały, jednak mam nadzieję, że wkrótce sprawię sobie również jeansowe :)
klik / klik 


 Paski królują w modzie chyba od zawsze. Są momenty, w których są bardziej lub mniej popularne, ale mimo wszystko zawsze można zrobić z nimi świetną stylizację. Jeśli chodzi o lato, jestem na tak!

klik / klik


 Modę na zamszowe ubrania rozpoczęła swoimi sukienkami Kylie Jenner. Bardzo dużo znanych osób pojawiło się w tych cudeńkach na znanym nam wszystkim festiwalu Coachella. Osobiście uważam, że takie ubrania robią za nas całą stylizację!

klik / klik 


Po prostu frędzle!
klik / klik


Osobiście uważam, że opadające na ramiona topy tworzą naprawdę fajny, dziewczęcy look :)
klik/ klik
W ostatnim czasie bardzo przypadły mi do gustu ubrania ombre. Koszulki idealnie łączą się z boyfriendami lub szortami!


35 comments :

  1. Świetne ubrania
    Paski: $18.99 $19.99
    Długie sukienki: $11.99 $25.30
    "Zamszowe" ubrania : $9.90 $19.99
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wszystkie najnowsze trendy przypadły mi do gustu (to chyba cud!). Najbardziej podoba mi się off shoulders! Pięknie to wygląda :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam bomberki i bluzki opadające na ramiona, muszę sobie takie sprawić :)
    czarna bomberka- $39.99 bomberka z różowymi rękawami- $36.99 sukienka w paski- $11.99 biała sukienka- $25.30 kimono- $12.99 bluzka z frędzlami- $12.99
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  4. O tak! Ja również uwielbiam boyfriendy, ale na razie mam tylko takie z przetarciami, bo moja mama zawsze mówi "w takich dziurawych będziesz chodzić?" haha :D No ale może uda mi się ją jakoś namówić, bo to mój ulubiony typ spodni, a z dziurami wyglądają jeszcze bardziej efektownie!

    1-US$39.99
    2-US$36.99
    3-US$11.99
    4-US$25.30
    5-US$14.99
    6-US$19.99

    think-poositive.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oprócz zamszowych ubrań i bluzek z odkrytymi ramionami mam tak naprawdę wszystko. Naprawdę świetne zestawienie! Jak dla mnie boyfriendy i bomberki to goal:)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  6. Świetny post. :-) Najbardziej podobają się ubrania ombre. :-) Poklikałam. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    ReplyDelete
  7. masz w sumie racje co do tych wszystkich modowych zajawek:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetny wpis, bardzo podobają mi się te rzeczy!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. bardzo ładne rzeczy :)
    ceny kolejno zaczynając od pierwszego produktu: 39,99$, 36,99$, 11,99$, 25,30$, 14,99$, 19,99$ :)

    ReplyDelete
  10. Post bardzo mi się podoba, szczególnie grafika :) Kliknęłam we wszystkie linki, aczkolwiek poniżej podaję ceny 6 rzeczy :)

    Bomber jacket 1 - US$39.99(Sale)
    Bomber jacket 2 - US$36.99(Sale)
    Sukienka 1 - US$11.99(Sale)
    Sukienka 2 - US$25.30(Sale)
    Boyfriend 1 - US$14.99(Sale)
    Boyfriend 2 - US$19.99(Sale)

    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wszystkie ubrania ( o dziwo) idealnie wpasowały się  w mój gust :) Bardzo chcę Ci pomóc, więc poklikałam we wszystkie linki, a oto dowód :) Pozdrawiam ciepło!

    1. US$39.99 2.US$36.99 3. US$11.99 4. US$25.30 5.US$14.99 6. US$19.99 7. US$18.99 8.US$19.99 9. US$9.90 10. US$19.99 11. US$12.99 12. US$12.99 13. US$13.99 14. US$14.99 15. US$11.99 16. US$14.99

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Swoją bomberkę już posiadam i jestem z niej mega zadowolona! Uwielbiam rzeczy w paski, więc to jak najbardziej 'hit' dla mnie. W sumie w tym roku jestem na tak, jeśli chodzi o trendy, choć zazwyczaj się z nimi nie zgadzałam. No, ale chyba w końcu trafili w mój gust! :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. No to lecimy! US$39.99, US$11.99, US$14.99, US$18.99, US$9.90, US$12.99.
    Ja osobiście w okresie letnim mam delikatnie mówiąc niechęć do spodni z dziurami, bo z doświadczenia wiem, że potem możemy mieć nierównomiernie opalone, łaciate nogi :D Także to opcja dla odważnych! A co do frędzli - uwielbiam. Pozdrawiam!
    THE PRETTY FRECKLES

    ReplyDelete
  14. Poklikałam w większość, widać że się naprawdę postarałaś

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  15. Poklikałam, świetne rzeczy ;)
    1. $39.99
    2. $36.99
    3. $11.99
    4. $25.30
    5. $14.99
    6. $19.99
    7. $18.99
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Tegoroczne trendy są super :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. wiem że mówiłaś tylko o sześciu ale nudziło mi się i nie obrazisz się za wszystkie :P
    bomber jacket 1 - 39.99$
    bomber jacket 2 - 36.99$
    sukienka 1 - 11.99$
    sukienka 2 - 25.30$
    boyfriend jeans 1 - 14.99$
    boyfriend jeans 2 - 14.99$
    paskowa koszulka - 18.99$
    paskowy kombinezon - 19.99$
    zamszowa spódniczka - 9.99$
    zamszowa narzutka - 19.99$
    narzutka z frędzlami - 12.99$
    koszulka z frędzlami - 12.99$
    top1 - 13.99$
    top2 - 14.99$
    koszulka ombre 1 - 11.99$
    koszulka ombre 2 - 14.99$
    Zajrzałam we wszystkie linki xd jak widać :P świetny post!! Oglądam na jessmili :**
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. pokazalaś fajne rzeczy, poklikałam <3 ale nie zapominajmy tez o obowiazkowych czapkach wpierdolkach haha wszyscy je teraz nosza
    patrycja-paulina.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  19. Oj, chętnie zaopatrzyłabym się w te rzeczy! Przygotowałaś fajne grafiki :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  20. Ja w tym roku poluję na jakieś cudne boyfriendy, bo strasznie mi się podobają. Buziaki kochana!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  21. Mega post dopracowany w każdym szczególe!

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Off shoulders tops na pewno! :D
    Super przygotowałaś ten post :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  23. Świetnie się przeglądało ten post. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Super post! Masz świetnego bloga :)
    Chciałabym zgłosić się do następnego przeglądu blogowego
    Rzeczy które najbardziej mi się spodobały z całego posta to:
    (cena normalna i po obniżce)

    Długa sukienka w paski - 18.99$ do 11.99$ (piękna jest!!!)
    Boyfriendy (2) 30.99$ do 19.99$
    Kombinezonik w paski - 30.98$ do 19.99$
    Tassel scarf - 39.98$ do 19.99$
    Biały top z frędzelkami - 19.99$ do 12.99$
    Biały top opadajacy na ramiona - 29.99$ do 13.99$
    Koszulki ombre (nie mogłam zdecydować która fajniejsza)
    (1) 18.99$ do 11.99$
    (2) 23.99$ do 14.99$

    Pozdrawiam serdecznie! <3
    zapraszam:
    http://noeese.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Bardzo przyjemna notka. Skuszę się chyba na te boyfriendy w końcu :)
    Zapraszam do mnie poulciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Jestem tego samego zdania, że to będą "hity" tego lata! :)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Długie sukienki najlepsze:)

    ReplyDelete
  28. bomber jacket nr. 1 - 39.99$
    bomber jacket nr. 2 - 36.99$
    sukienka nr. 1 - 11.99$
    sukienka nr. 2 - 25.30$
    boyfriend nr. 1 - 14.99$
    boyfriend nr. 2 - 14.99$
    kombinezon w paski - 19.99$
    Poklikałam <3
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Tegoroczna moda letnia bardzo przypadła mi do gustu :D
    1-39,99$
    2-36,99$
    3-11,99$
    4-25,30$
    5-14,99$
    6-19,99$
    ubrania dałam w kolejności w jakiej podawałaś :D
    nesssy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.