April 30, 2016

Utrwal wspomnienia - Instabook

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z ogromnym uśmiechem na ustach! Co jest powodem mojego szczęścia? Nowy album, który miałam okazję dostać w ramach współpracy z firmą Printu. Szczerze powiem, że uwielbiam nabywać takie rzeczy, ponieważ są one idealne pod względem zatrzymywania wspomnień. Jak wiecie jestem ogromną fanką fotografii, więc każda ramka, album, polaroid, plakat, sprawia mi wielką radość. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją tej właśnie książeczki/albumu. Jest to rzecz idealna na prezent. Sami ją projektujecie, ustalacie gdzie ma się znaleźć kolejne zdjęcie, napis, itd. Zdjęcia wgrywane są przez was, dlatego możecie spersonalizować taką książkę na jakąś okazję typu: ślub, bierzmowanie, komunia. Sama ucieszyłabym się z tego prezentu. Jeśli posiadacie w swojej rodzinie fanatyków fotografii, prezentów wykonanych (prawie:)) samodzielnie, polecam wam właśnie ten album! Z tego względu, że książeczka była przeznaczona dla mnie, wybrałam moje ulubione wspomnienia, takie jak wyjazdy z moim chłopakiem, spacery, udane sesje zdjęciowe i inne. Od strony technicznej muszę wam zapewnić to, iż instabook jest wykonany naprawdę dobrze. Jest on biały i jest to śnieżna biel, nie żaden żółty odcień. Strony są grube. Zdjęcia idealnie oddane kolorystycznie. Ich jakość jest również bardzo dobra. Nic się nie rozmazuje, wszystko jest tak jak w projekcie. Jestem naprawdę bardzo zadowolona, ponieważ nie spodziewałam się, że ta książka będzie tak "pożądna" :) Zamówiłabym ją poraz kolejny. Uważam, że produkt jest idealny! Polecam wszystkim.


35 comments :

  1. O.. Moja mama szykuje swojej siostrze łańcuch ze zdjęciami na sali, więc może to będzie uzupełnienie, które może wziąć do domu?
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    ReplyDelete
  2. Świetny jest ten Instabook! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetnie ułożyłaś te zdjęcia, pasują do siebie kolorystycznie :)! Genialny album!
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Coś pięknego ;) Można naocznie wracać do wspomnień.

    Jejinspiracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sama niedawno projektowałam taki dla przyjaciółki, uwielbiam tę firmę i wszystkie artykuły z niej:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  6. Chyba w końcu się skuszę na taką książeczkę! Uwielbiam zbierać albumy, wywoływać zdjęcia. To najlepszy sposób na przechowanie wspomnień. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    ReplyDelete
  7. Jaki śliczny instabook ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia też bardzo lubię takie albumy które sama *robisz*

    ReplyDelete
  9. Świetny pomysł na zatrzymanie wspomnień :) Piękna jest ta książeczka :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  10. Taki instabook to cudowna pamiątka. Idealny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego czy też dla nas. Uwielbiam takie formy zdjęć! *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super jest ten instabook! Sama chetnie bym taki zrobiła, jest to super sposób na zatrzymanie wspomnień :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. super taka fotoksiazka :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Extra, chciałabym coś takiego mieć. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo podoba mi się Twój Instabook, chyba najbardziej ze wszystkich które widziałam na blogach. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jaki świetny instabook. Niestety ja tak dużo fotografii nie mam, więc dla mnie by to bylo troszeczke bez sensu ...

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Przepiękne! Chyba nosiłabym to cały czas w torebce <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Planuje zrobić sobie instabook, bo to świetna pamiątka :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  18. cudownie uchwyciłaś go na zdjęciach!♥

    mój blog [klik]

    ReplyDelete
  19. Ale ładnie Ci wyszedł :) A zdjęcia, która zrobiłaś insatbookowi pięknie się prezentują!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  20. Świetne to jest <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Piekny instabook :) ja bede robic taki dla mamy :)
    http://patrycja-paulina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ta książeczka wygląda świetnie, ale to zapewne przez dobór zdjęć i ich jakość oraz kolorystykę. Są naprawdę śliczne. Sama ostatnio zastanawiałam się nad zamówieniem takiej książeczki.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetny instabook! Uwielbiam wszelkiego rodzaju albumy!
    grochowska.wordpress.com

    ReplyDelete
  24. Genialny jest ! :D Fajnie czasem zajrzeć do niego i powspominać :* Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. U innych blogerek już upatrzyłam te właśnie "albumy" z Instagrama. Świetna sprawa.

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  26. Świetne są te instabooki! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo podoba mi się ta książeczka, jest lepsza i ładniejsza, niż zwykły album do zdjęć. Chciałabym dostać taki prezent i myślę, że instabook spełniłby oczekiwania każdego. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  28. Cudowny instabook, ja również mam taką książeczkę :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  29. Wspaniały instabook. Super, że jest taka strona. Na pewno skorzystam przy prezencie dla chłopaka. Myślę, że będzie zadowolony. :)
    Pozdrawiam, charmolcia.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.