April 13, 2016

Time goes so fast



Hej kochani! Dzisiaj przychodzę z trochę inna stylizacją. Z wiosną przyszła u mnie chęć próbowania czegoś nowego. Stąd długa kurtka w kolorze khaki. Ale dzisiaj nie o modzie! Kolejny raz doświadczam różnych stresów. Nie mogę uwierzyć, że do egzaminów zostało tak niewiele czasu. Biegnie on tak szybko... Oczywiście już od około 2-3 tygodni powtarzam materiał z trzech lat, ale mam wrażenie, że im więcej się uczę, tym mniej pamiętam. Najgorsze jest jednak to, że przez ciągły natłok testów, każdego dnia wracam ze szkoły zmęczona. Nie mam chęci na nic, co dopiero na naukę do egzaminu. Przedostatni weekend spędziłam na dniu otwartym w jednym z liceów, do których chcę iść. Szczerze mówiąc, przeraża mnie fakt zmiany otoczenia i tego, że po wakacjach wszyscy będą mówić nam o maturze, a nie egzaminie gimnazjalnym. Mimo wszystko cieszę się, że będę mogła poznać nowych ludzi i nabyć nowe doświadczenia! Na szczęście zdecydowałam już, na jaki profil chcę iść. Co najśmieszniejsze, miałam dylemant pomiędzy dwiema zupełnie różnymi dziedzinami. Na razie mogę wam powiedzieć, że pisząc egzamin, skupię się najbardziej na części przyrodniczej! Jeśli się domyślacie, możecie zgadywać w komentarzu ;) Kompletnie, z bólem serca odrzuciłam humana. Sam blog ukształtował pisanie różnych rozprawek, opisów przeżyć wewnętrznych, jednak czuję, że to nie moja bajka. Być może to ze względu na historię, której... naprawdę nie umiem. Być może ryzykuję idąc na inny profil, jednak mam wrażenie, że odnajdę się na nim lepiej niż na profilu humanistycznym. Co najśmieszniejsze, zdecydowałam się na przedmioty, które lubię już od pierwszej klasy gimnazjum. Być może te najwcześniejsze wybory są najlepsze. Zobaczymy. Jak na razie (gimnazjaliści) życzę wam dobrze wykorzystanego czasu i tego, aby wasze wybory podejmowane były z sercem! Mam nadzieję, że ja dodałam wam trochę otuchy. Jednak teraz wasz ruch! Również bardzo jej potrzebuję, bo jak na razie moja głowa to jeden, wielki kłębek nerwów :( Trzymajcie się kochani. 





Aby wziąć udział w kolejnym przeglądzie blogów, podaj ceny wszystkich produktów :)

37 comments :

  1. Mam nadzieję, że dobrze wybrałaś swój profil na który chcesz iść. W końcu to ważny wybór :D
    Masz cudowne włosy, uwielbiam je! :)
    1.$3.29
    2.$4.01
    3.$3.88
    4.$2.34
    5.$7.33

    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/04/flower-power.html

    ReplyDelete
  2. śliczna stylizacja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja na całe szczęście egzaminy gimnazjalne mam już za sobą! Pamiętam, rok temu stresowałam się tak samo jak Ty. Tak samo miałam wrażenie, że im więcej się uczę, tym mniej umiem. Jak się później okazało, zupełnie niepotrzebnie się stresowałam. Będę trzymać kciuki kochana! <3
    http://shadowowgirl.blogspot.de/

    ReplyDelete
  4. Trzymam kciuki, mnie egzamin czeka z dwa lata :D
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  5. Stylizacja jest świetna !
    Miałam tak samo im się bardziej uczyłam to tym bardziej nic nie pamiętałam. :D
    Dlatego przestałam się uczyć maturę zdałam już prawie dwa lata minęło i jestem zadowolona. :D
    Zobaczysz trochę luzu i wszystko pójdzie jak trzeba ! :D

    http://byanezja.blogspot.ie/#

    ReplyDelete
  6. Śliczna kurtka, powodzenia na egzaminach! ♥
    1. $3.29
    2. $4.01
    3. $3.88
    4. $2.34
    5. $7.33
    Pozdrawiam :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jakie cudowne zdjęcia! Piękna jesteś :*
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2016/04/again.html
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  8. Ja podchodzą jeju już dwa lata temu do egzaminu nie stresowalam się wgl. Poszło na luzie i bardzo dobrze zdany. Nie stresuje się a będzie dobrze :* Grunt to wiara w siebie i że coś potrafisz.
    Śliczna kurteczka i genialny kolor włosów !
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
  9. Rozumiem cię w 100%, niby nie odczuwam jakiegoś większego stresu, ale w gdzieś w głowie siedzi mi taki niepokój związany z egzaminami. Życzę powodzenia! I nie stresuj się wszystko dobrze pójdzie :) Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  10. też w tym roku piszę testy.. jeśli chodzi o profil to myślałam na humanem, ale... sama nie wiem. Umiem w gimnazjum historię i wos, ale po tym uznałam, że nie będę miała "dobrej" pracy. Chciałabym spróbować iść na bio-chem, ale chemia łączy się matmą - a ja jestem z niej fascynująco zła haha. Więc nie wiem jak to będzie.. ehh :(

    mój blog [klik]

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie powodzenia w wyborze :)

      Delete
    2. Poszłam wgl w innym kierunku haha :D (społeczno-językowa, z rozszerzoną geo i wosem ;))

      Delete
  11. Piękne zdjęcia:)
    Mądry post :)

    bystka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja też nie rozumiem historii i coraz bardziej zastanawiam się nad profilem biologiczno chemicznym. Moje szczęście, że jeszcze został mi rok na podjęcie decyzji :)
    Powodzenia na egzaminach :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje i powodzenia w podjęciu tej decyzji za rok :)

      Delete
  13. Kochana! Ja również będę pisała w poniedziałek testy, u mnie w szkole również natłok wszystkich testów. Nie ma czasu nawet na powtórki z trzech lat. Mój wybór to technik organizacji reklamy. Z powodu, iż bardzo interesuje się fotografią i jest to dla mnie duża przyjemność, zdecydowałam się na ten kierunek. Jednak mój drugi wybór jest całkiem odległy od pierwszego, ponieważ wybieram się na bio-chem do liceum. Mam nadzieję, że testy pójdą nam obydwóm super! Trzymam kciuki! ♥ Śliczne zdjęcia! :* Super post. Buziaki, trzymaj się, zapraszam również do mnie.
    widzianeprzezokulary.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również mam nadzieję, dziękuję i powodzenia!

      Delete
  14. Ślicznie wyglądasz, genialne zdjęcia :*
    Powodzenia! Trzymam kciuki :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    ReplyDelete
  15. Ślicznie wyglądasz, genialne zdjęcia! :*
    Powodzenia! Trzymam kciuki :D
    1. $3.29 | 2. $4.01 | 3. $3.88 | 4. $2.34 | 5. $7.33

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    ReplyDelete
  16. Ale ładne zdjęcia :) Pamiętam bardzo dobrze jak rok temu przeżywałam egzaminy, nabór do szkoły itp. W klasie 3 gimnazjum byłam cały czas zestresowana! Teraz widzę jak bardzo było to niepotrzebne. W liceum nauczyłam się, że zamiast denerwować się, że nie mogę zrobić wszystkiego na tip top, muszę skupić się żeby robić to najlepiej jak umiem, mimo tego, że nie zawsze wyjdzie idealnie! Nie mogę wymagać od siebie zbyt wiele, bo tylko sobie szkodzę. Ważna jest wewnętrzna równowaga i właściwe zrozumienie swoich potrzeb i umiejętności. Pomyśl nad tym! Trzymam kciuki za Ciebie :*
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  17. Jeju, nigdy nie mogę się na Ciebie napatrzeć. Jesteś śliczna! A zdjęcia, jak zawsze, wyszły świetnie.
    Witam w klubie, w poniedziałek również stanę przed tym zadaniem. Nie denerwuję się jakoś bardzo, będzie co ma być. Na 90% wybrałam już profil, choć, tak jak i Ty, miałam dylemat nad dwoma różnymi. Padło na humanistyczno-medialny, mam nadzieję, że się w nim odnajdę.
    Czyżbyś wybrała biol-chem? A może mat-fiz? Cóż... Życzę Ci powodzenia! Będę trzymać kciuki za wszystkich gimnazjalistów! :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napewno nie mat-fiz, ale biol-chem trafiony!

      Delete
  18. Chciałabym mieć takie zdjęcia jak ty *.* Cudo <3
    Z przyjemnością obserwuję :D
    Pozdrawiam,
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Cudne zdjęcia :) Powodzenia w nauce :) Kliknęłam: $3,29 $4,01 $3,88 $2,34 $7,33 :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Trzymam kciuki za egzaminy. Ja już na pierwszej lekcji usłyszałam słowo "matura" ;__;
    i słyszę je kilka razy na tydzień :'c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  21. Powodzenia na egzaminach! ;)

    ReplyDelete
  22. Powodzenia Jessica dla ciebie i reszty trzecioklasistów, ja piszę egzamin za rok, a już w tej chwili jak o tym myślę boli mnie brzuch :D

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  23. uwierz mi nie masz sie czego bac :) ja tez sie mega stresowalam a matme napisalam na 93% :) a co do mowienia o maturze to da sie przyzwyczaic :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.