April 21, 2016

Mamy roczek

Hej kochani! Z racji tego, że dzielę się tutaj praktycznie wszystkim, chciałam przygotować oddzielnego posta z naszymi nowymi zdjęciami. Jak zdjęć nie było tak nie ma dalej. Taki nasz słomiany zapał i brak zoorganizowania. Mimo wszystko, cieszę się, że wyszło tak jak wyszło, bo czasem warto napisać coś spontanicznie i pokazać wam coś od trochę innej, prywatnej i mniej oficjalnej strony. Dokładnie 21 kwietnia 2015 roku, zaczęliśmy być z Kubą razem. Nie chciałabym tutaj mówić o wszystkim. Chciałabym podziękować za to, co przeżyłam dotychczas. Najbardziej w swoim życiu, kocham tworzyć nowe wspomnienia. Przez ten rok udało nam się nazbierać ich całkiem dużo. Oprócz wspomnień powstały różne śmieszne tradycje, o których wiemy tylko my. Mam nadzieję, że kiedyś uda się nam nagrać coś razem, dlatego nie zdradzam tutaj wszystkich faktów teraz. Chciałabym przede wszystkim podziękować. Uwierzcie mi, że naprawdę dobrze jest mieć swoją "bezpieczną przystań". Każdy z nas kocha i chce być kochanym. Od roku naprawdę się zmieniłam. Pozbyłam się wielu kompleksów i złych nawyków. Udowodniło mi to tylko, że miłość zmienia coś w życiu człowieka. Dobrze jest wiedzieć, że ktoś się o ciebie troszczy i po prostu jest dla ciebie. Dziękuję za wspólne wyjazdy, wieczory, w których miałam ochotę tylko na płacz, dziękuję za wsparcie i za to, że jesteś. Dziękuję za ten rok, mam nadzieję, że takich postów będzie tutaj więcej :) Kocham Cię xx

29 comments :

  1. Jakie śliczne zdjęcia! Masz rację - spontanicznie posty są najlepsze. Życzę dużo szczęścia i miłości w związku :*

    Pozdrawiam gorąco :)
    ---> www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. dużo miłości, my rok obchodziliśmy dokładnie miesiąc temu, mamy już termin ślubu wspólne mieszkanie i plany na życie <3
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  3. Ale jesteście cudowni, miło się na Was patrzy! :)
    Oby tak dalej, jeszcze więcej szczęścia i wytrwałości! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Gratuluję Wam z całego serca i życzę wszystkiego, co najlepsze! <3

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dużo szczęścia kochani! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Pięknie razem wyglądacie ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jejku, pasujecie do siebie! Szczęścia! <3
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia cudowne, wy też!
    Świetna notka <3

    MAYUM -click-

    ReplyDelete
  9. Super! Oby tak dalej, dużo miłości życzę!! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. aa śliczna z was para! nie sadzilam, ze juz rok haha :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Gratulacje! Przesłodkie zdjęcia :)


    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Wyglądacie tak cudownie na tych zdjęciach, widać, że jesteście razem szczęśliwi. Życzę wam wytrwałości w związku i więcej wspólnych zdjęć (które pokażesz na blogu) ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  13. Ale pięknie napisane! Zdjęcia są urocze :) Życzę Wam wspólnej wieczności! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Przesłodko razem wyglądacie, mam nadzieję, że spędzicie razem jeszcze wiele takich wspaniałych, pełnych wspomnień roczków ;)
    Jestem jak najbardziej za tym, żebyście coś wspólnie nagrali :)

    / www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com / ♥

    ReplyDelete
  15. Słodko razem wyglądacie. Psujecie do siebie. Oby więcej takich rocznic.
    Pozdrawiam http://poola143.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.