April 2, 2016

Forest reflections

Hej kochani! Dzisiaj chciałabym się z wami podzielić czymś osobistym. Nie bez przczyny zdjęcia zrobione są w pewnym miejscu, które już pewnie rozpoznaliście. Mianowicie... kocham las. Kocham każde miejsce związane z naturą, oddalone od ludzi. O dziwo na blogu nie możecie tego odczuć. Z jakiego powodu? Mieszkam w centrum miasta, zwykle wszystkie zdjęcia robione są "na biega", przy kamieniczkach, parkingach, itp. Zazwyczaj po prostu nie mam czasu na jeżdżenie gdzieś dalej. Jednak ostatnio trafiła się okazja i chęć. Mimo, że te zdjęcia przyczyniły się do rozwoju zapalenia mojego ucha, chyba i tak jestem z nich dumna! :D Jest to coś innego na moim blogu. Nie myślałam na zbyt ułożonym, dobrym outfitem. Wszystko zrobiło za mnie tło oraz poranne światło. Dlaczego las? Uważam, że jest piękny w każdą porę roku oraz dobry na każdy humor. Od zawsze lubiłam go za zapach, klimat, ciszę, którą przerywają co jakiś czas ptaki. Oprócz tych wszystkich cech kocham go za wspomnienia. To właśnie tam zaczęliśmy być razem z Kubą i w wiosnę/lato spędzaliśmy tam naprawdę dużo czasu. Dlatego nie mogę się doczekać, kiedy po egzaminach tj. 21 kwietnia, będziemy mogli odwiedzić to miejsce ponownie i powspominać wydarzenie sprzed roku :) Chcę już wiosnę pełną parą, te długie, spontaniczne spacery. Ludzie w odludnionych miejscach funkcjonują inaczej. Panuje w nich spokój, są bardziej wyciszeni, zrelaksowani. Nie myślą o następnym, zapewne stresującym dniu. 


Hej! Postanowiłam zorganizować kolejny przegląd najciekawszych blogów! Niestety w poprzednich postach zgłosiła się dość mała liczba osób dlatego robimy powtórkę :) Jeśli chcesz, żeby twój blog miał szansę znaleźć się w "przeglądzie blogów", podaj ceny do wszystkich poniższych produktów!

t-shirt: 1klik
szary crop top: 2klik
biały crop top: 3klik
białe buty: 4klik
szare slip on: 5klik

47 comments :

  1. Też uwielbiam las :) Mieszkanie 20 metrów niektórych mogłoby znudzić, ale mnie nie :)
    Fantastyczne zdjęcia <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Również uwielbiam las. Ostatnio byłam tam w lutym, kiedy było okropnie zimno, ale teraz kiedy pogoda jest słoneczna, to idealny czas, aby wyruszyć na leśny spacerek wśród wysokich drzew, gdzie panuje spokój i cisza. Zdjęcia są przepiękne, są inne i to czyni je, że są wyjątkowe. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  3. Ja też uwielbiam las, ale mam trochę inaczej niż Ty. Odkąd przeprowadziłam się z miasta tutaj trochę mi brakuje sesji na bloga właśnie w jakimś mieście, przy kamieniczkach itp. a tak samo jak Ty, nie zawsze mam czas jeździć haha :D Czyli na odwrót.
    Śliczne zdjęcia i outfit <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Naprawdę cudne zdjęcia! Ja też uwielbiam las, tylko tam mam szansę się wyciszyć i nie myśleć o moich problemach.. Ach.. też chcę już wiosnę! :)
    1. 9.99$
    2. 9.89$
    3. 12.99$
    4. 53.99$
    5. 30.99
    Mój blog: http://wikaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja mieszkam na wsi. Lasy mam wszędzie jednak rzadko do nich chodzę :)
    Piękne zdjęcia :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  6. Miejsce ze wspomnieniami... To najpiękniejsze :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  7. Ja mieszkam w górach,i tu są miliony lasów :D Powiem Ci, że każde z nich to bardzo magiczne miejsce :) Masz cudowną twarz i tylko pozazdrościć włosów!

    ReplyDelete
  8. Ja tez bardzo lubię chodzić do lasu, ale teraz boję się już kleszczy :/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Cudowne zdjęcia <3
    t-shirt: US$9.99
    szary crop top: US$9.89
    biały crop top: US$12.99
    białe buty: US$53.99
    szare slip on: US$30.99

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia rewelacja! Też uwielbiam las, choć wolę go w porze letniej i zimowej - żadnej innej :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja mieszkam pod samym lasem, ale niestety mam lęk od dziecka przed nim.

    ReplyDelete
  12. Jest coś magicznego w takich miejscach, jak las:)

    ReplyDelete
  13. Również uwielbiam zapach lasu! Choć będąc mała (kiedy miałam jeszcze taką możliwość) bardzo bałam się do niego chodzić, a robiliśmy to zawsze z siostrami i braćmi będąc u dziadków na wsi, to teraz myślę, że chętniej i odważniej bym tam chodziła. Teraz w zasadzie widzę las wyglądając przez okno i chyba zacznę go doceniać, także dzięki za zachętę! Chociaż dla mnie takim sentymentalnym miejscem jest morze, szczególnie wieczornymi porami, to las jest jak najbardziej równie sentymentalny i przyjemny.
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ah i zapomniałam, ceny: t-shirt- $9.99, szary crop top-$9.89, biały crop top $12.99, białe buty-$53.99, szare buty-$30.99

    ReplyDelete
  15. Tez bardzo lubię las; jego zapach, klimat, to, ze moza pooddychać, odetchnać. Mam nadzieje, ze jak rozluźni mi się trochę w szkole to przejdę się na taki specer :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  16. Ja mam takie szczęście, że mieszkam tuż obok lasu :)
    1 - 9.99$
    2 - 9.89$
    3 - 12.99$
    4 - 53.99$
    5 - 30.99$
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    ReplyDelete
  17. Las jest świetny!Zdjęcia cudowne szczególnie 3 od końca :)
    http://magirrat.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Też uwielbiam las, panuje tam niesamowity, mroczny nastrój. Można pomyśleć, pooddychać i spacerować w zadumie.
    Świetne zdjęcia.

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zanim zaczęłam czytać twoją notkę, włączyłam sobie tę piosenkę. Muszę ci przyznać, że niby opisałaś las i zdjęcia... ale to wszystko ładnie się dopełniło, chodzi mi o: muzykę, zdjęcia i twój sposób napisania całego posta. Ja również uwielbiam lasy, możemy chociaż na chwilę odciąć się od tego całego zamieszania, panującego w miastach, od tylu spraw. Można się rozluźnić i przestać zamartwiać o problemach, które nie są aż tak ważne :)

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam las i taką scenerię do zdjęć! Też nie mogę się już doczekać, aż napisze te testy, a potem już spokój :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Pierwsze zdjęcie po lewej i trzy ostatnie mnie urzekły :3

    ReplyDelete
  22. 1 cena: US$9.99
    2 cena: US$9.89
    3 cena: US$12.99
    4 cena: US$53.99
    5 cena: US$30.99

    mój blog: bystka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Przepiękne zdjęcia! Dwa ostatnie najpiękniejsze <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Lubię takie miejsca. Może nie tyle, co bardziej łąkę :) Śliczne zdjęcia!
    1: US$9.99
    2: US$9.89
    3: US$12.99
    4: US$53.99
    5: US$30.99

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Całkiem fajne zdjęcia!
    bluzka - 9.99$
    top - 9.89$
    top2 - 12.99$
    buty - 53.99$
    buty2 - 30.99$

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  26. O kurcze ale świetna katana <3
    Poklikałam wszystko :) Chce zobaczyć u Ciebie ta czarną bluzkę z pew pew :> Stylizacja też bedzie pewnie kozacka :D

    http://allegiant997.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Przepiękne zdjęcia! Trzecie jest cudne <3 Ciekawe Superstary, chętnie bym takie kupiła :D

    Post przyjemny, idealny na aktualną pogodę :*

    // glowa-w-japonii.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Piękne zdjęcia, może niektóre słabo wyostrzone, ale jest klimat :-) Świetna stylizacja, świetnie wyglądasz i masz świetne włosy :-) Wszystko mi się podoba, pozdrawiam! :-)

    ReplyDelete
  29. Prześliczne zdjęcia! ♥
    Też kocham las, nienawidzę jednak owadów, które tam są. Ostatnio byłam w lesie i alergia się odezwała, więc niestety nie mogę tam przebywać zbyt długo :(

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    ReplyDelete
  30. +zapomniałam dopisać cen. 1 $9.99 | 2. $9.89 | 3. $12.99 | 4. $53.99 | 5. $30.99 :)

    ReplyDelete
  31. Dodawałam wcześniej komentarz ale widzę że się nie dodał :) Ale nie o tym mowa :D Post jest super, inne zdjęcia powodują inny klimat i wejście już powoli do pokoju wiosny :) Ostatnio w lesie byłam dawno nawet nie pamiętam kiedy :/ nie mam czasu nigdy na takie dalsze spacerki :/ Ślicznie wyszłaś na zdjęciach jak zawsze! ;)
    Pozdrawiam!

    http://wikaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Kiedyś lubiłam las, ale bez przyczyny przestałam. Mimo to, nadal czasem chętnie do niego pojadę by się uspokoić i dotlenić. Świetne zdjęcia!

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  33. Świetny outfit, uwielbiam takie lekkie, wiosenne, dziewczęce stylizacje. Do tego super zdjęcia. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcia oraz tło. Ja sama bardzo lubię spędzać czas w lesie, ponieważ tak jak sama wspomniałaś - jest w nim coś, co uspokaja i pozwala nam odpocząć.
    Ceny:
    1. $9.99
    2. $9.89
    3. $12.99
    4. $53.99
    5. $30.99
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Zdjęcia są przepiękne.Moim zdaniem najlepiej wychodzą właśnie w takim plenerze.
    Pozdrawiam :*

    sunshine-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia :) Faktycznie, las ma w sobie tą 'magię'!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  37. Magiczne, unikalne i przepiękne zdjęcia. Czasem fajnie jest się oderwać od standardowych "teł".
    $9.99
    $9.89
    $12.99
    $53.99
    $30.99

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia są przepiękne. Mają w sobie tę moc. Uwielbiam las, szczególnie te świerkowe, gdzie między wysoko położonymi koronami drzew przebijają się promienie słońca. To jest magiczne :)
    1. US$9.99
    2. US$9.89
    3. US$12.99
    4. US$53.99
    5. US$30.99
    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/04/flower-power.html

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.