March 13, 2016

Kosmetyki z chińskich stron | DRESSLINK

Hej kochani! Zdałam sobie sprawę, że zamawiając z chińskich stron, lepiej kierować się w stronę kosmetyków. Od jakiegoś czasu mam chyba obsesję na ich punkcie, więc kolejny raz zrezygnowałam z ubrań i stwierdziłam, że lepiej zaopatrzyć się właśnie w to! Wybrałam parę produktów, które miały dobre opinie na stronie. Zapraszam na krótką recenzję oraz na mały konkurs na dole.

SPIS PRODUKTÓW:
Paletka Naked (klik) // Paletka Naked 3 (klik) // Błyszczyk (klik) // Zestaw do konturowania (klik) // Czarna maska (klik) // Gąbeczka do makijażu (klik)

Paletka Naked i Naked 3 (?)
Już wiele razy zdarzyło się, że na stronie zamówiłam produkty, które wyglądem przypominały orginalne, drogie kosmetyki. Kiedyś zdecydowałam się na pędzle "Real Techniques", które okazały się naprawdę świetne. Teraz bezpośrednio o paletach. Obie są średnio napigmentowane, jednak fajne jest to, że można nabrać więcej produktu i efekt na powiekach będzie naprawdę ładny. Trochę zaryzykowałam z paletką w odcieniach różu, ale mimo wszystko jestem bardzo zadowolona. Nawet jeśli są to podróbki, to ich wykonanie bardzo okay i nie mam im nic do zarzucenia. ;) 

Długotrwały błyszczyk 
Już raz zamówiłam ten sam błyszczyk w ciemniejszym kolorze. Jest naprawdę świetny! Długo trzyma się na ustach. Niestety bardzo ciężko się go zmywa, ale jak to się mówi: "coś za coś". Tym razem zdecydowałam się na coś delikatniejszego. Kolor idealnie nada się do szkoły. Polecam!

Zestaw korektorów do konturowania twarzy (paletka, gąbeczka i pędzel)
Już od dłuższego czasu stosuje konturowanie na mokro. Ta technika najlepiej sprawdza się do zdjęć. I właśnie w takich okolicznościach najczęściej ją stosuje :) Postanowiłam przetestować te paletkę i jak narazie sprawdza się fajnie. Najaśniejszych korektorów używam na zaczerwienienia i drobne "niespodzianki", a ciemniejszych do konturowania. Jeśli chcecie, chętnie zrobię tutorial konturowania na mokro dla was, tutaj na blogu :)

Czarna maseczka na zaskórniki
Hit internetu! Naoglądałam się recenzji. Produkt jest bardzo zachwalany, nietylko w Chinach, ale na całym świecie. Czy mi się sprawdził? Niestety bez tzw. naparówki, kompletnie sobie u mnie nie poradził. Po jej zrobieniu, było lepiej. Maseczka wygładza skórę, usuwa tłustą warstwę. Niestety wyrywa drobne włoski na twarzy. Trzeba uważać, żeby zbytnio nie najechać na brwi. W niektórych miejscach, jej zrywanie boli. Mimo wszystko buzia jest po niej naprawdę gładką, odświeżona i sprawia wrażenie czystszej. 

Gąbeczka do podkładu
Ostatnią już rzeczą, jaką dobrałam, bo został mi 1$, jest zwykła gąbeczka do podkładu. Ich nigdy za wiele :) Odzwyczaiłam się od nakładania podkładu palcami lub pędzlem. Jestem uzależniona od gąbeczek! Te z dresslink są nieco mniejszych rozmiarów niż tradycyjne, ale idealnie sprawdzają się również do nakładania korektora pod oczy. 

WSZYSTKIE KOSMETYKI POCHODZĄ ZE SKLEPU DRESSLINK.COM

JEŚLI CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W KOLEJNYM PRZEGLĄDZIE BLOGÓW, PODAJ CENY WSZYSTKICH POWYŻSZYCH PRODUKTÓW :) 

58 comments :

  1. Z chęcią sama przetestowałabym taki podróbki i porównała je z oryginałami ;)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ciekawe produkty! Najbardziej moją uwagę przykuła paletka Naked :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪
    ♪ KONKURS! ♪

    ReplyDelete
  3. Naked - niedostępny
    Naked 3- 2.33$
    Błyszczyk - 0.84$
    Zestaw do konturowania - 2.37$
    Czarna maska - 2.08$
    Gąbeczka do makijażu - 0.84$

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  4. Ja od dłuższego czasu, jesli zamawiam z tego typu stronek- wybieram tylko kosmetki i akcesoria kosmetyczne. Ubrania zazwyczaj są średniej jakości. Z tych co pokazałaś mam narazie gąbeczkę i paletkę z korektorami. :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ostatnio miałam zamiar właśnie wypróbować te gąbeczki z chińskiej stronki i chyba zamówię sobię je :)
    Ceny wszystkich produktów :)
    1. The item is no longer available.
    2. 2.33$
    3. 0.84$
    4. 2.37$
    5. 2.08$
    6. 0.84$
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Paletka do konturowania i paletka cieni - chce!!! :)
    Tylko zazwyczaj albo nie mam przy sobie gotówki gdy je widzę, albo na odwrót.. w ogóle ich nie widzę :D Pech.
    Udane zakupy, miłego dnia :)

    ReplyDelete
  7. Od dawna marzę o Naked, czy twoje to podróbki tego nie wiem, jeśli tak to bardzo dobre ,,podróbki'' ;) Chyba zamówię sobie tą maseche pilaten black mask.
    Super post i blog
    http://sweetchilisweet.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne kosmetyki :)
    Ja nigdy nie zamawiałam kosmetyków z chińskich stron, może już niedługo się skuszę!
    Paletki NAKED mają świetne kolorki! *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Osobiście zawsze zastanawiały mnie kosmetyki z tych stron, jednak nadal mam mieszane uczucia. Może kiedyś się skuszę, jednak zapewne zacznę od akcesoriów do makijażu typu gąbeczki, pędzle, potem kosmetyki kolorrowe :)
    www.milleremilia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zawsze zastanawiałam się jak bardzo takie kosmetyki są zbliżone do oryginałów, może kiedyś zdecyduje się na zakup. :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  11. Mam tą paletkę do konturowania i za tak niską cenę to na prawdę super produkt :)

    ReplyDelete
  12. taką paletkę bym bardzo chciała :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Te paletki Naked są genialne <3
    Naked - 2,33$
    Pomadki - 0,84$
    Gąbeczka - 0,84$
    Paletka do twarzy - 2,37$
    Maska - 2,08$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jaki jest sens kupowania podróbek, nie stać cię na oryginał to kup coś innego. Twoja "Naked" ma inne odcienie od oryginału.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam spróbować to zamówiłam. Tylko nie rozumiem w czym ty masz problem? ;)

      Delete
  15. Super by było gdybyś zrobiła oddzielny post z konturowaniem na mokro! :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  16. cienie wyglądają fajnie i paletkę do kontuowania też chętnie wudziałabym w swojej kosmetyczce

    ReplyDelete
  17. Paletki Naked mnie zaciekawiły najbardziej :)

    ReplyDelete
  18. Jednak nie wszystko co chińskie jest złe. Z chęcią przygarnęłabym te paletki i błyszczyk. A no i bardzo chciałabym, żebyś napisała o konturowaniu! :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ta maseczka wydaje się super! *.*

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Fajny post w sumie pokazuje, że za przyzwoitą cenę można znaleźć zamienniki lubianych i droższych produktów. Możesz zrobić taki poradnik konturowania, jestem jego ciekawa!
    Pozdrawiam, twirling-pages.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Kosmetyki wyglądają super, najbardziej zaciekawił mnie ten błyszczyk :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  22. Pierwsza paletka jest nieziemska!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. paletki wyglądaja zachęcająco :)

    ReplyDelete
  24. Ta paletka naked3 ma śliczne kolory, uwielbiam paletki z tej firmy :3 moj blog

    ReplyDelete
  25. Ta pierwsza paletka ma przepiękne kolory cieni. Z chęcią zobaczę na twoim blogu post o konturowaniu na mokro :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Trochę bym się bała tych podróbek, bo nigdy nie wiesz co tam może w nich być. Ale skoro jesteś zadowolona, to czemu nie:)

    ReplyDelete
  27. Chciałabym wypróbować te paletki oraz błyszczyk, chętnie zobaczę tutorial dotyczący konturowania!
    paletka naked- nie wyświetla się cena, ponieważ produkt jest nieostępny naked3- $2.33 błyszczyk- $0.84 gąbeczka- $0.84 zestaw do konturowania- $2.37 maseczka- $2.08
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  28. Miałam czarną maskę :P dla mnie ból i tragedia :( mogę stosować ją tylko na nosie :D. Poklikałam w linki <3 możesz mi pomóc u mnie? potrzebuję dużo wejść, opiekunka mnie gnębi :P http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    + zostawiam obserwację aby móc pomagać w klikach zawsze, jak będzie okazja! :-)

    ReplyDelete
  29. Nie znam się na kosmetykach, ale myślę, że kupowanie tańszych zamienników nie jest akie złe :) Produkt prawie taki sam, a cena znacznie niższa :)

    ReplyDelete
  30. Oo, ciekawe czy te podróbki bardzo różnią się od oryginalnych Naked. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  31. Długo czekałam na posty o "chińskich rzeczach" :) obserwuje :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Super ,że cienie się sprawdzają - mi raz udało się upolować paletkę 'chocolate bar' na Dresslink i też fajnie się sprawdza:) Na stronie są też szminki za ok2$, które podobno są podróbkami MAC'a :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  33. ja jak kiedyś przeglądałam chińską stronę właśnie najbardziej spodobały mi się kosmetyki
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Sama zamówiłam paletkę naked i czekam na nią. Reszta kosmetyków wydaje się być świetna.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)
    Mój kanał na yt (KLIK)

    ReplyDelete
  35. Prześliczne paletki i cudowny błyszczyk. ZAkochałam się w jego odcieniu!
    Pozdrawiam http://xzyq.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Jakoś nigdy nie miałam przekonania do chińskich kosmetyków, wiadomo. Ale chyba jednak dzięki temu postu przełamie się co do nich :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ mój blog, zapraszam :)

    ReplyDelete
  37. Ja tez ostatnio mam obsersje na punkcie kosmetyków! Genialne rzeczy wybrałaś :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  38. Bardzo chętnie przeczytam post o konturowaniu na mokro, sama od pewnego czasu chciałam zacząć konturować twarz, ale nie bardzo wiem jak. Kosmetyki wyglądają naprawdę dobrze, podobają mi się te paletki, może się na jedną skuszę.
    Ceny:
    paletki (brak ceny), błyszczyk 0.84$, paletka do konturowania 2.37$, maska 2.08$, gąbeczka 0.84$
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! :)

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  39. Jejku, paletka ma piękne kolory! No masz racje, takich gąbeczek nigdy za wiele, hah ;)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    ReplyDelete
  40. Świetny post :)
    Bardzo podobają mi się produkty !
    Obserwuję :*
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  41. Ta maseczka to chyba jedyne co mnie zawsze tam interesowało. W każdym razie zdjęcia robisz cudne!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/banggood-spring-wishlist.html

    ReplyDelete
  42. Bardzo interesuje mnie naked3 i korektory... Przydałyby się :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Produkty wydają się być naprawdę fajne! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  44. ta pierwsza paleta wydaje się być ciekawą :)

    ReplyDelete
  45. Super post. :-) Ciekawe kosmetyki. :-) Dodałam bloga do obserwowanych. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    ReplyDelete
  46. Świetne produkty, bardzo podobają mi się te paletyki! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Świetne kosmetyki wybrałaś! Bardzo podoba mi się paletka :D
    We wszystko poklikałam :)
    Pozdrawiam :*
    wkomenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ooo, te paletki w szczególności się super prezentują :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Błyszczyki są cudne, sama mam i je lubię, ale nigdy nie zaryzykowałabym w maseczkę. Jeśli chodzi o produkty do pielęgnacji cery muszę mieć pewność, z czego są zrobione i muszę wiedzieć, że nie dostanę czegoś co tylko pogorszy jej stan :P

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.