March 9, 2016

KNOW JESUS, KNOW LIFE

Hej kochani! Przeżyłam kolejne rekolekcje, które oczywiście okazały się genialne! Obawiałam się ich ze względu na to, że do naszej szkoły było zaproszone kilka innych szkół. W pierwszym dniu przedstawili się nam tegoroczni rekolekcjoniści. Był to Piotrek i Jacek z okolic Białegostoku. Pod nazwą "Wyrwani z Niewoli" głoszą Słowo Boże na podstawie własnych przeżyć. Nie chcę wchodzić w szczegóły ich świadectw, ponieważ liczę, że sami ich wysłuchacie (klik - świadectwo Piotra) Przemówił do mnie ich sposób przekazywania wiary. Jak mam być szczera w ostatnim czasie odkładałam Boga na bok. Nie martwcie się jeśli też tak macie. Z czasem zauważyłam, że chrześcijaństwo to nie jest tylko i wyłącznie ciągła radość Bogiem. Niezawsze będziemy czuć działanie Ducha Świętego. Jednak trzeba wierzyć, że ono faktycznie działa. I nawet kiedy zdarzają się nam upadki, chwile w których "już nic nie ma sensu", zawsze można wrócić. Nawet gdy ta przerwa w wierze miałaby trwać miesiąc, rok albo dłużej. Każdemu z nas zdarzają się kryzysy. Te rekolekcje znów pozwoliły mi na cieszenie się wiarą. Kiedy chcesz być wierzącym, dobrym człowiekiem, zawsze pojawiają się problemy. Fakt faktem, trzeba się starać, dążyć do bycia jak najlepszym. Pamiętajcie jednak, że nie musicie być perfekcyjni. KAŻDY popełnia błędy, KAŻDY ma szansę na powrót. Miałam czas w moim życiu, w którym czułam sie totalnie przekreślona, Pojawiła się u mnie najgorsza możliwa myśl "nie ma sensu wracać skoro i tak jestem grzeszna". Po to powstała spowiedź. I nie bójcie się do niej przystępować. Nawet jeśli macie chodzić do niej co dwa tygodnie. Kiedyś budziła się we mnie obawa przed ciągłym wyznawaniem tym samych grzechów. Nikt nie jest idealny, nikt odrazu nie wyjdzie z nałogu, chociażby nałogu popełniania tych samych błędów. Po tych rekolekcjach przekonałam się, że kiedy popełniam błąd, nie jestem odrazu przekreślona. Jedne rekolekcje nie zmienią całkowicie mojego życia, ale pamiętajcie, że zawsze jest to jakiś krok dalej. :) Bóg jest dobry i chce abyśmy wracali do niego, nawet z tymi samymi grzechami. Może jeden powrót to milowy krok do zbawienia. :) Trzymajcie się kochani!

Polecam także zajrzeć na fanpage "Wyrwani z Niewoli" :) Możecie także wysłuchać piosenki Heresa, którą bardzo polubiłam dzięki tym rekolekcjom (klik - piosenka). 

49 comments :

  1. Mam pytanie trochę nie na temat, ale wciąż o kwestiach religijnych, a mianowicie jakie dałaś sobie imię na trzecie? Miałam wybrać sobie jakiegoś świętego i pomyślałam, że chciałabym tego, którego wzięłaś Ty. :) +jak masz na drugie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na drugie mam Maria, a z bierzmowania Rita :)

      Delete
    2. Oo, myślałam nad Ritą. :) Dziękuję za odpowiedź. :)

      Delete
  2. Ja w pewnym sensie tez tak mam, ale jestem na dobrej drodze by sie znowu zmienic.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ooo jak super że napisałaś taki post. :) Sama jestem wierząca i bardzo zaciekawił mnie Twój post. :) No i śliczne zdjęcia, zawsze uśmiechnięta! :*

    Pozdrawiam, miłego czwartku. :) Pamiętaj- jeszcze tylko dwa dni do weekendu! :D

    Ps. Organizuję fajny konkurs, może cię zainteresuje :)

    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ojej u mnie też właśnie były rekolekcje :) I wczoraj ksiądz włączył nam świadectwo Piotra :) Ono bardzo poruszyło moje serce <3 Cudownie że mogłaś ich poznać ;)

    ReplyDelete
  5. ja nie wierzę w Boga. Kościół to sekta.
    a rekolekcje dla mnie to było kilka dni wolnego od szkoły. a już dawno nie uczęszczam na rekolekcje, bo szkołę skończyłam i do koscioła tez nie chodze.

    ReplyDelete
  6. Czuć coś energetycznego w Twoim wpisie.
    WARTO z Bogiem iść przez życie.
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  7. ten bronzer....trochę za dużo

    ReplyDelete
  8. skoro Bóg jest dobry to czemu jest tyle cierpienia na świecie? że niewinne dzieci umierają z głodu, umierają z choroby czy też jakaś nawiedzona "matka" zabija własne dziecko ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To w ludziach jest nienawiść i zło :)

      Delete
    2. Bo ludzie wybierają zło, Bóg daje nam wolny wybór na tym polega wolność. Bóg nie każe ci do niego iść. Jeśli będziesz dobry za życia, w niebie będziesz wiecznie szczęśliwy :)

      Delete
  9. Ja jestem w momencie, w którym kompletnie w siebie przestałam wierzyć..
    Pozdrawiam, MINIIMALIISTKA

    ReplyDelete
  10. Nie zgadzam się z komentarzem powyżej. Bóg pozwolił, aby jego własne Dziecko umarło na krzyżu najgorszą śmiercią z możliwych. Nasze przeżywanie łączy się nieodzownie z cierpieniem niestety taka jest prawda. Może tam w górze mają lepiej?
    Co do filmiku, muszę go obejrzeć szukałam długo takie świadectwa.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    ReplyDelete
  11. Piękny tekst, piękne zdjęcia, piękne piosenki. Naprawdę poruszający post.

    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja tam wierzę w Boga, nie w kościół. To jak kościół wszystko ustawił, m.in. to, że wybrał sobie Ewangelie spośród wielu innych, które przeczą tym czterem. I bezsensowne regułki nazywane modlitwą, dla mnie to nie jest rozmowa z Bogiem. Kościół przez wiele lat manipulował ludzi, którzy po prostu nie mieli jakiejkolwiek wiedzy. A spowiedź? Czemu mam mówić moje grzechy przed jakimś starym facetem? Ja nie wierze w to całe uwolnienie od grzechu, ale jeżeli już to ta sprawa jest w rękach Boga, nie osoby siedzącej w konfesjonale. Wiara jest wielu ludziom potrzebna, ale religia jest według mnie zbędna. P.s. Polecam każdemu film "spotligh", na faktach ;)

    ReplyDelete
  13. Masz piękne włosy, chciałabym takie mieć. Moje niestety wyglądają jak siano i nie wiem czy da się coś z nimi zrobić. Życzę dalszych sukcesów :)

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Znam tych chłopaków, byli w moim gimnazjum w ubiegłym roku! Kocham ich po prostu, to oni pokazali mi że wiara jest w życiu potrzebna. OD zawsze byłam wierząca, ale przez pewnien okres wątpiłam we wszystko. Oni pokazali mi, że Jezus czeka na mnie :) Cieszy mnie też fakt, że są jeszcze wierzące blogerki :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajnie napisany tekst :) Rekolekcje dopiero przede mną, jestem ich ciekawa!
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  16. Fajnie, że mieli oni fajny przekaz i zainspirowali cię do tej notki ;)
    Przepiękne zdjęcia, te czarno-białe, mają super klimat.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  17. Ja uważam że wiara jest dla nas samych. Wiara to dobro, a Bóg jest jeden tylko ma różne imiona i wcielenia. Nie chodzę do kościoła, nie ufam księżom. Dla mnie to trochę pranie mózgu, a nawet Biblia ma zmyślone historie (potwierdzone). :)

    ps. super zdjęcia, pierwsze zwłaszcza!

    ReplyDelete
  18. Twój wpis doslownie emanuje tą energią ! brawo!
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  19. Niestety z tym roku nie mogłam uczestniczyć w rekolekcjach :/ moj blog

    ReplyDelete
  20. Mnie niestety tegoroczne rekolekcje ominą, co mnie bardzo smuci :( Cieszę się, że dużo wynosisz z takich spotkań, wiele osób po prostu wchodzi i wychodzi, ta "godzina" nie zmienia nic w ich życiu.

    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  21. Bardzo bardzo fajny post. Pięknie napisany! Oddałaś w nim całe swoje odczucia - brawo! :)
    Moje rekolekcje w środę, mam nadzieję, że coś z nich wyniosę.
    Pozdrawiam http://xzyq.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Niesamowite...

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Fakt, chyba każdy czasem ma kryzys wiary, uważa że nic nie ma sensu, ale po to są właśnie choćby takie rekolekcje, żeby pokazać nam że jest inaczej. Cudowny wpis :)
    Piękne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Moje rekolekcje zaczynają się w tą niedzielę. Cieszę się, że przeżyłaś cudowne rekolekcje. Też chciałabym, aby moje takie były.
    Pierwsze zdjęcia- SZTOS! *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Wow, podziwiam Twoją wiarę. U mnie w liceum nie ma nawet rekolekcji :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  26. bardzo lubię ten czas kiedy rozpoczynają się rekolekcję :D

    pisanepasja.blogspot.com - zapraszam:)

    ReplyDelete
  27. Fajnie, że Ci się spodobały rekolekcje. Ja swoje zaczynam w przyszłym tygodniu :) Super zdjęcia :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. U mnie rekolekcje się jeszcze nie zaczęły, ale z niecierpliwością oczekuję na nie, bo z każdym rokiem co raz bardziej zagłębiam się w wiarę do Boga. Pomimo, że mam dość częste kryzysy z wiarą, to próbuję wracać i próbować zbliżyć się do Boga, bo każdy zasługuje na poprawę. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  29. Bardzo mądry post, obserwuję twojego bloga od niedawna, ale twój sposób przekazywania informacji bardzo mi się spodobał. Przejrzałam nawet te starsze posty i muszę powiedzieć, że masz talent :)
    Zapraszam na bloga ♥

    ReplyDelete
  30. Moje rekolekcje, tak samo jak w każdym roku były rewelacyjne! Jeśli chodzi o artystów, którzy niosą Boże słowo, to polecam Ci PAXA! Na prawdę chłopak młody, z wielkim talentem i potencjałem! :*
    Super wpis!
    Zapraszam Cię też do mnie! ---> http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Bardzo mądry post! Cuudowny blog ♥

    Zapraszam na mojego, mam nadzieję, oryginalnego bloga:
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja rok w rok po prostu ,,mam" rekolekcje. Na tym się kończy. Żadnego WOW, nic ciekawego się nie dzieje, żadnej nauki z tego nie mam, niestety, a chciałabym.

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Bardzo ciekawy post! Nikt takich nie pisze i to jest w pewnym sensie wyrwanie się ;) Super! :)

    http://bystka.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja rekolekcje miałam od środy do piątku i były to jak na razie najlepsze jakie przeżyłam
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Niewiele jest osób, które przyznają sie do swojej wiary przed innymi, szczególnie w internecie. Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie czytało sie ten post głownie ze względu na to, ze jako osoba wierząca " te sprawy " są dla mnie ważne :) pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.