February 18, 2016

pillowtalk


Hej kochani! Co u was słychać? Ja od jakiegoś czasu mam wielką motywację do dodawania postów i ciągłego kombinowania z blogiem. Już tylko wyczekuję kolejnych okazji na zdjęcia dla was. Jedyną przeszkodą jest czas, którego niestety stale mi brakuje. Ostatnio wszystko w moim życiu zaczyna iść w dobrym kierunku. Spędziłam cudowne walentynki z moim chłopakiem, coraz więcej się uczę i co najważniejsze w miarę pozytywnie, optymistycznie podchodzę do codziennych obowiązków. A za to ich ilość codziennie wzrasta i wzrasta. Moim jedynym problemem jest to, że muszę skupić się na milionie przedmiotów, z których analogicznie mam strasznie dużo kartkówek i sprawdzianów. To chyba jest wam jednak dość znanym zjawiskiem. Staram się być uśmiechnięta, ale mimo wszystko dobiła mnie jedna sytuacja. I tutaj prośba do was. O co? Mianowicie o radę. Wchodząc na oficjalną stronę Blog Roku zauważyłam, że brakuje tam jednej kategorii, jaką oczywiście jest "blogi nastolatek". Załamałam się, bo mimo że nie liczyłam na wygraną, chciałam spróbować swoich sił. Zakładając, że jest to mój ostatni rok, w którym łapałabym się jako "nastolatka", bardzo się zmartwiłam. Oczywiście mogę zgłosić się jeszcze do kategorii lifestyle, ale nie wiem czy podołam przy wielu świetnych blogach. Co o tym myślicie? Zastanówcie się czy chcielibyście ujrzeć mnie wśród zgłoszonych blogów. W końcu wszystko zależy od was, więc zostawcie odpowiedź w komentarzu. Warto? :) Tym konkursowym akcentem, zostawiam was z ostatnią sesją. Dajcie znać co o niej sądzicie i jakie posty chcielibyście zobaczyć w przyszłości. Mam nadzieję, że do zobaczenia nie długo. Trzymajcie się xx 


37 comments :

  1. Ja jak na razie nie chcę myśleć o szkole, bo na całe szczęście mam ferie <3 uwielbiam tę piosenkę!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  2. Zgłoś się! Cóż Ci szkodzi? :)
    I powodzenia!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoje włosy! Są piękne :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Weź udział! Ja mimo, że nie mam najmniejszych szans to wzięłam udział, a co :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo miło się czyta, że komuś się układa - życzę, aby dalej tak było :). Uważam, że bardzo głupio zrobili w tym roku z konkursem :/. Według mnie możesz się zgłosić, zawsze warto spróbować. W sumie jakbym miała na kogoś zagłosować, to myślę, że na Ciebie :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  6. jasne swetry są po prostu genialne! chyba nie ma takiego ,który by mi się nie spodobał :)

    ReplyDelete
  7. Jeśli nie spróbujesz, to się nie dowiesz :)

    ReplyDelete
  8. ale ładne zdjecia! Ja juz sie nie kwalifikowalam rok temu, bo jestem z lutego, haha
    no, ale glupio postapili likwidujac ta kategorie, lecz mimo wszystko mozesz probowac :) zawsze przeciez warto probowac. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jakie super zdjęcia :)
    Możesz się zgłosić spróbować zawsze warto!
    Ja ostatnio też czuję się coraz bardziej szczęśliwa, powolutku wszystko sobie porządkuje w myślach. Kiedy wszystko zaczyna odnajdować w moim życiu swoje miejsce, kiedy wiem co jest ważne, a co niepotrzebne jest mi jakoś tak lepiej :) Dlatego warto mieć swoją życiową hierarchię!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Ja myślę, że dasz radę! Twój blog jest naprawdę świetny! Trzymam kciuki Kochana! :*
    Naprawdę cudne zdjęcia! *.*
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  11. Szkoda, że nie ma już kategorii "blog nastolatków". Mimo, że nie biorę udział w tym wydarzeniu, to wiem, że wiele osó długo na nie czekało i bardzo na nim zależy.
    Cudowne zdjęcia :)
    Masz piękne włosy :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. głupio, że usunęli tą kategorię, ale zawsze warto próbować, zwłaszcza że ty masz naprawdę swietnego bloga;)
    angelikalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne zdjęcia!
    Masz śliczne włosy ^^
    Do konkursu możesz się zgłosić, nic nie stracisz ;) ale fakt - konkurencja jest ogromna.

    http://bystka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. O kurczę, nie wiedziałam, że usunęli tę kategorię, szkoda, bo na pewno byłabyś wysoko w rankingu... Ale i tak się zgłoś, nic nie stracisz. ;)


    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Powinnaś wziąć udział w tym konkursie :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Pewnie! Zawsze warto wziąć udział w konkursie Blog Roku, zawsze to jakieś nowe doświadczenie, a Twój blog jak najbardziej się do tego nadaje.
    Do wejścia na bloga skusił mnie tytuł posta, bo Zayn jest człowiekiem, którego po prostu uwielbiam! :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  17. piękne zdjęcia!

    http://maniuszek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Twoje włosy to magia <3 Bierz udział w tym konkursie, Twój blog nadaje się do tego! Pozdrawiam :*

    kocotek.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Uważam ze powinnaś spróbować, twój blog jest świetny i napewno dasz rade :3 Te zdjecia, jak zobaczyłam ta druga fotografie to mi mowę odjęło :o moj blog

    ReplyDelete
  20. Masz naprawdę wspaniałego bloga, więc myślę że warto :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Gratuluję motywacji do tworzenia postów :) oby tak dalej
    śliczne te zdjecia w swetrze

    ReplyDelete
  22. Działaj i powodzenia. Czarno-białe zdjęcie bardzo klimatyczne.

    ReplyDelete
  23. Beznadziejnie że usunęli tą kategorie..Ale i tak się zgłoś! :*
    Śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Cieszę się bardzo, że się zgłosiłaś. Głos oddany kto wie może wygrasz :*
    Niestety nadmiar obowiązków jest już chyba nieunikniony zwłaszcza w szkole:( Niestety czasu coraz mniej a tyle, rzeczy chciało by się zrobić. Jak dla mnie dzień stał się już za krótki i mija coraz szybciej.
    Zdjęcia są prześliczne ! Cudowna kurtka i bluza <3
    Powodzenia i wytrwałości kochana :* Mam nadzieję, że nadal będzie Ci się tak wszystko cudownie układać.
    *Bykocur~klik*

    ReplyDelete
  25. Musisz spróbować! Ja próbuję a mam mniejsze szanse haha ♥
    Przepiękne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  26. też nie podoba mi sie to, ze usunęli tą kategorie.
    śliczne zdjęcia :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)


    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.