February 24, 2016

Jeżeli decydujesz się na coś dobrego, spotkasz przeciwności | + Blog Roku 2015


Hej kochani! Tak jak zwykle, od czasu do czasu przychodzę do was z postem tematycznym. Posty tematyczne mają tutaj naprawdę dobre statystyki, za co bardzo serdecznie dziękuję! Daje mi to ogromną satysfakcję, no i oby tak dalej :) Dzisiaj chciałabym zacząć od bardzo prostego przykładu. W roku 2013 założyłam bloga. Z początku wcale nie brałam go na poważnie i była to pewnego rodzaju odskocznia od szkoły. Jednak przed dzisiejszymi ludźmi nic się nie ukryje, więc sama z siebie postanowiłam wreszcie pokazać go innym. Zdania były (i myślę, że zawsze będą) podzielone, jedni powiedzą ci: "Wow, Jessica! To co robisz jest naprawdę fajne", a drugim kompletnie się to nie spodoba. Tak samo jest w przypadku, kiedy zdecydujesz się na coś dobrego. Jeśli zaczniesz się dobrze uczyć - wyzwą cię od kujonów. Pogłębisz swoją wiarę - nazwą cię moherowym beretem. Znajdziesz setki osób, które będą coś do ciebie miały "bo tak". Co robić, żeby nie dać się złamać? Oczywiście nie dawać za wygraną. Łatwo powiedzieć, a trudniej zrobić. Prawda? Nie do końca. Im bardziej będziesz chciał robić to co robisz, to co sprawia ci przyjemność, tym łatwiej będzie ci walczyć. Ludzie często czegoś zazdroszczą, życzą ci źle. A robią to tylko dlatego, bo nigdy nie byli w tym etapie życia, przeżywania i przywiązywania dużej uwagi do tego co robisz, w którym jesteś ty. Aktualnie w moim życiu, posiadanie różnych hobby ma ogromną wagę. Cieszę się z tego, że trzy lata temu wpadłam na pomysł założenia bloga. Gdyby ktoś 2 lata temu powiedział mi, że mój blog jest do bani, zaczęłabym płakać i poważnie myśleć nad tym co z nim zrobić. Teraz "wyrzuciłabym" ten niekonstruktywny hejt to folderu pt. "nie czytać, nie przejmować się". Jeśli jest ktoś, ktokolwiek, kto pochwala twoją pracę, oznacza to, że jest sens ją wykonywać. Chyba nie masz zamiaru zrezygnować z czegoś, co lubisz tylko dlatego, że nie podoba się to pojedyńczym jednostkom, prawda? Rób swoje, a z pewnością zostanie ci to wynagrodzone :) 

---------
Jeśli spodobał Ci się ten post oraz mój blog zachęcam do zagłosowania na mnie w konkursie Blog Roku 2015 :) Wystarczy wysłać sms o treści F11461 na numer 7124! Koszt sms'a wynosi: 1,23 zł. Pieniądze przeznaczone są na dzieci z chorobami nieuleczalnymi. 

39 comments :

  1. wazne, zeby sie spelniac:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia! Ja nigdy się nie spotkałam z taką czystą krytyką a propos moich pasji. Nawet, jeżeli ktoś by się na coś takiego skusił, ciężko byłoby mu mnie złamać ;D
    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  3. Śliczna stylizacja, bardzo mi się spodobała ;)

    Pozdrawiam i zapraszam nicolenicky01.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  4. Nie warto przejmować się opinią innych na temat tego co kochamy czy też bardzo lubimy robić. Nie warto też przywiązywać wielkiej wagi do słów osób które nie życzą nam dobrze. Zdjęcia genialne! Już zagłosowałam na Twojego bloga! Życzę Ci powodzenia i trzymam mocno za Ciebie kciuki!
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  5. Też się nie przejmuję! Nawet pisałam posta o tym, że to ja, ty czy inne rozwijające się blogerki są i zawsze będą wyżej niż hejterzy :)

    Też biorę udział w blogu roku, mimo że mam dosłownie minimalne szanse :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Grunt to sie nie poddawać, gdy coś sie wali :)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Zdecydowanie się zgadzam. Przeciwności losu zawsze będą, nawet jeśli wybierzemy dobre rzeczy. Warto jednak walczyć do końca :)
    Powodzenia w konkursie! :*
    Śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Życie nie jest usłane samymi różami są też kolce czyli wszystkie przeciwności lecz one nas utwardniaja i sprawiają, że jesteśmy tacy jacy jesteśmy teraz. Najważniejsze by każda przeszkodę pokonać a nie poddawać się.*Bykocur~klik*

    ReplyDelete
  9. Powodzenia w konkursie :3 Kocham twoje zdjecia sa cudowne :) moj blog

    ReplyDelete
  10. Ja od pewnego czasu przestałam zwracać uwagę na to co ludzie o mnie negatywnego mówią. Nie ma sensu się tym przejmować, takie osoby chcą nas zniszczyć. Idealnie to opisałaś, nie możemy im dać satysfakcji i się poddawać. Bardzo lubię twoją urodę. Jest taka dziewczęca i delikatna, przez co pięknie wychodzisz na zdjęciach. POWODZENIA W KONKURSIE na bloga roku, trzymam kciuki.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  11. zawsze powinniśmy robić to co lubimy czy kochamy, to że naszą pasją jest coś nietypowego nie znaczy, że jest to głupie czy niewarte uwagi, ze strony ludzi takie będzie to różnie odbierane, często negatywnie, ale ja w takich momentach myślę sobie, że kiedyś coś osiągnę i pokaże ludziom, że nie warto było naśmiewać się z moich pasji. Najważniejsze żeby być ambitnym i cierpliwym, reszta przyjdzie sama :)

    zapraszam: MOJ BLOG

    ReplyDelete
  12. Kiedyś bardzo przejmowałam sie tym, co ludzie o mnie mówią. Na przełomie szóstej klasy i pierwszej gimnazjum byłam bardzo mocno hejtowana przez rówieśników z powodu prowadzenia bloga. Byłam wyśmiewana i poniżana. Tak mnie zaszczuli, że rozpłakałam się przy wychowawczyni i nie mogłam wykrztusić słowa. Ale dzięki temu ona z nimi porozmawiała. Od tego czasu to zelżało, a ja nie przejmuję się aż tak. :) Dobrze, że masz takie podejście.
    Wierzę, że daleko zajdziesz w tym konkursie! :)


    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ciekawy post. Zauroczyły mnie te zdjęcia, są po prostu świetne! Masz wspaniałego fotografa.

    Pozdrawiam Serdecznie :*
    ♡ ALL PASTEL WORLD ♡

    ReplyDelete
  14. Co jak co, ale na Ciebie na pewno zagłosuję :).
    Ja utożsamiam się z obydwoma przykładami. Uczę się dobrze i inwestuje w swoją przyszłość. Wierzę w Boga i się z tym nie kryję. Jestem na takim etapie, że nie obchodzi mnie, co powiedzą o tym inni :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  15. Bardzo dobrze napisałaś! W zupełności się z Tobą zgadzam :) Do tego piękne zdjęcia! Strasznie podoba mi się sposób w jaki przerabiasz fotografie, które zamieszczasz tutaj na blogu!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  16. Świetny post! Jestem tego samego zdania co Ty - nie warto się przejmować pojedynczymi osobami, którym się nie podoba to co robimy, ponieważ mogą najzwyczajniej zazdrościć, a to nasze życie, więc my je powinniśmy przejść tak, jak sami chcemy i kochamy. :)
    Pozdrawiam i powodzenia w konkursie Blog roku! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. z każdym postem zachwycam się wszystkimi zdjęciami
    są oszałamiające! :3

    http://pyzapworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. masz swietna ta szminke na ustach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja do razu powiedziałam znajomym,że prowadzę bloga.Większość się ucieszyła,chciała link itd.. Oczywiście znalazła się taka jedna, której nie podoba się moja "działalność". Bywa... Trzeba się z tym pogodzić. Czemu masz takie piekne zdjęcia?! Zazdoszczę :) A i nie wyglądasz na piętnaście lat, jestem w twoim wieku, zapraszam --->http://dyanablog01.blogspot.com/ A i obserwuję!

    ReplyDelete
  20. Szczerze, to zajrzałem tu tylko przez zdjęcia, bo jestem maniakiem zdjęć z za mocnym kontrastem i swoje również mocno kontrastuję haha Ale przeczytałem tekst, i w sumie pomimo, że chciałem z tego zrezygnować, bo kolejny raz zobaczyłem "blog roku", to przeczytałem i nie mogę złego słowa powiedzieć. Zasadniczo, to mogę Cię tylko utwierdzić w tym, że jest sens w tym co robisz :>

    Koza z www.niewiernykoza.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. świetne zdjęcia, super jakość, a ja to wręcz uwielbiam! Korzystając z okazji.. mam pytanie: W jaki sposób dodajesz zdjęcia, że są jednej szerokości i nie psuje się jakość?? Są na to jakieś kody? Czy kwestia wyglądu bloga? Czy jest jakiś inny sposób? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może to kwestia ustawiania zdjęć w orginalnym rozmiarze. Możesz też pokombinować w kodach css. Znajdź sobie jakiś tutorial, bo w komentarzu naprawdę ciężko byłoby wytłumaczyć :)

      Delete
  22. Prześliczne zdjęcia, cudownie wyglądasz! ♥
    Powodzenia, trzymam kciuki :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  23. świetna stylizacja i ciekawe zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczną i piękną dziewczyną... Uwielbiam odwiedzać Twój blog... :)

    kalaafi.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia :) ) Odnośnie postu to ostatnio moi koledzy z klasy odkryli mojego bloga, przed dziewczynami go nie ukrywalam nawet pomagały mi robić zdjęcia no ale jednak chłopaki to chłopaki. Oczywiście jak można się było spodziewać zaczęli ze mnie żartować i takie tam ale postanowiłam, że nie dam im satysfakcji i nie przestanę pisać :) Bardzo mądry post :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Masz rację :) nie ma co sie rpzejmować czymś takim ;)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  26. Pięknie wyszłaś na zdjęciach!
    Powodzenia :)
    http://bystka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ostatnio nauczyłam się właśnie nie przejmować takimi komentarzami. Teraz zaczynam pracować nad pozytywnym myśleniem, bo to u mnie leży.
    Cudowne zdjęcia Jess ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  28. Pomimo, że czytam Twój blog od niedawna to już pokochałam Ciebie i Twoją stronę! Ja sie boję jeszcze powiedzieć o tym znajomym. Moze za rok, jak się bardziej rozkręci :) A Ty powiedziałaś swoim rodzicom? Głosuję na Ciebie!

    ReplyDelete
  29. Wspaniały blog i ogólnie post ;) jakość zdjęć megaaaa..
    Ogólnie śliczna jesteś :3
    Pozdrawiam i życze powodzenia na blogu

    http://blacktrueprincess.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.