February 12, 2016

Zatrzymaj się

Hej kochani! Na początek chciałam poinformować, że zdjęcia były robione więcej niż tydzień temu. Teraz nie ma śniegu, ale bardzo chciałam je tutaj pokazać.
-----------
Czy zastanawialiście się kiedyś jak pożera nas codzienne życie? Wydaje mi się, że przez obowiązki, brak czasu dla nawet ukochanych osób, tracimy to co najważniejsze - świadomość tego, że za jakiś czas wcale nie musimy mieć wokół swoich przyjaciół i rodziny, że w pewnym momencie możemy stracić wszystko to, co mamy. Prawda jest taka, że twoja praca nie przytuli, nie pocałuje i nie wesprze cię w trudnych momentach. Możesz jedynie czuć się dumny z tego co robisz. Poczucie satysfakcji z twojego zajęcia, hobby to ważna rzecz. Jednak tak samo ważna jak umiejętność doceniania tego co masz i z kim możesz spędzać czas. Jak każdy uczeń mam miliony obowiązków. Zdarza mi się "zagapić" i czasem nawet kompletnie nieświadomie kogoś zranić. Dlaczego? Z powodu wielu rzeczy: gorszego dnia, porażki w szkole lub w domu, czegokolwiek. Czasem mam wrażenie, że stoję na ulicy i po moich obu stronach jadą rozpędzone samochody. Lubię się zatrzymywać. To pozwala mi wrócić do momentów, które zapoczątkowały przełom w moim życiu. Czasem potrzebujemy niezłego kopa, żeby stanąć i powiedzieć: "jak mogłam tego nie doceniać" albo "przecież miałam tak dużo". Na co dzień bardzo stresuję się szkołą, czasem też blogiem, moją organizacją czasu albo po prostu tym, że przez ten zamęt stracę to co najważniejsze - ludzi, którzy mnie wspierają. Czasem muszę działać sobie na przekór. To tak jakbyś chciał odizolować się od społeczeństwa, a pierwsze co byś zrobił to zadzwonił do swoich wszystkich przyjaciół. Działaj na przekór. Myśl o przyszłości, ale się nią nie przygnębiaj. Wcale nie musisz się bać. To ty decydujesz o swoim szczęściu. Nikt nie odbierze ci tego, co kochasz. Chyba, że sam to oddasz. Wychodzę z założenia, że czasem warto się zatrzymać i pomyśleć jak coś, z czego jesteś dumny się zaczęło. Często myślę co byłoby, gdybym została w swoim starym mieście. Prawdopodobnie nie byłabym z Kubą i nie przyjaźniła się z moimi bliskimi. Mozę byłby ktoś inny. Ale jaka ja bym była? Zatrzymaj się. Pomyśl jak to się stało, że tu jesteś. Daj się ponieść życiu i po prostu walcz. :) Przy okazji chciałabym wam pokazać naprawdę godny podziwu eksperyment. Dodatkowo myślę, że ma dużo do "zatrzymywania się". Trzymajcie się kochani xx Wierzę w was!



47 comments :

  1. Przepiękne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia. :)
    A codzienność.. Pożera nas, ale jest też częścią nas i stanowi jakiś nieodłączny element życia, wpisany od zawsze i już chyba na zawsze. :)
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  3. ciekawie piszesz! czasem warto się zatrzymać, współczesny człowiek nie dostrzega pewnych rzeczy, bo "ma mało czasu"... bardzo ładne zdjęcia :)

    zdjęcia zimowe możesz wykorzystać do zimowego konkursu na moim blogu
    byajina.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ostatnie zdjęcie jest przepiękne! <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Masz rację, warto się zatrzymać ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo ciekawy temat! Śliczne zdjęcia, dobrze, że zdecydowałaś się je pokazać ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  7. Brak czasu, nie pozwala nam bardzo często dostrzec różnych rzeczy, a ty bardzo ładnie ujęłaś to w słowach.
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jaki fajny ten filmik..Masz rację, bardzo dobrze napisany post :)
    Szkoda, że już nie ma śniegu, ale zdjęcia śliczne!! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Też czasem lubie sie tak na chwile zatrzymać, żeby zacząć doceniać to co doprowadziło mnie do tego kim teraz jestem.
    Piękne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  10. Warto czasem po prostu pomyśleć, pogadać z samym sobą :)
    Widziałam ten filmik wczesnej i bardzo mnie zainspirował :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  11. piekne zdjecia <3 zaraz zabieram sie za ogladanie filmiku :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  12. Czasami warto się zatrzymać i przemyśleć wszystko. :) Śliczne zdjęcia, są cudowne!! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  13. Ten filmik mnie wzruszył i to bardzo. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach (zresztą jak zawsze ) :3 mój blog

    ReplyDelete
  14. Jak zawsze piękne zdjęcia. :) Ja zawsze każdy wolny czas jaki miałam starałam się spędzać z przyjaciółmi i z rodziną. Mamy tylko jedno życie i nie możemy zmarnować go tylko na ciągłą naukę i pracę. Wiadomo, że to też jest ważne ale można to wszystko jakoś połączyć :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się w 100%! Bez sensu marnować życie na naukę i pracę, mamy jedno życie, najlepiej przeżyć je tak jak my chcemy!
    U mnie nowy post, recenzja dwoch produktów z Ziaji, zapraszam :)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jeju uwielbiam Twoje zdjęcia i włosy..jesteś przepiękna <3

    ReplyDelete
  17. Niestety, teraz wszystko robimy w pośpiechu i nie zauważamy tych wszystkich małych rzeczy, którą mogą nam dać tyle radości. To smutne. Masz rację, codzienne życie nas pożera. Brakuje nam czasu by usiąść na chwilę i pomyśleć. Świetne zdjęcia, jak zwykle zresztą. Masz piękne włosy. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ten film daje do myślenia. Przez cały ten czas się uśmiechałam. Dziękuję, bo dzięki Tobie mogłam go obejrzeć. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetna zdjęcia <3
    http://ritta1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetna zdjęcia <3
    http://ritta1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia są piękne, bardzo mi się podobają! Masz piękny uśmiech, a włosów to po prostu zazdroszczę! Miło czytało mi się Twoją notkę i masz dużo racji. Sama ostatnio sporo myślę nad cały moim życiem, nad codziennością, nad ludźmi którymi się otaczam, a nawet nad tym jak korzystam z każdego dnia. Jest wiele rzeczy, które chciałabym lepiej zorganizować i poukładać, ale jest też wiele rzeczy, które ostatnio udało mi się osiągnąć oraz tych, z których jestem dumna już od długiego czasu. Takie chwile refleksji naprawdę się przydają! Filmik też obejrzałam i spodobał mi się. Ciekawy eksperyment!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  22. Czasem warto się tak na chwilę zatrzymać i co nieco przemyśleć! :)
    Cudowne zdjęcia, przepięknie na nich wyglądasz!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  23. Czasem trzeba sie zatrzymac, przemyslec sobie wszystko i nie gonic :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jak ja dawno nie widziałam śniegu :c
    Boskie zdjęcia, mam tak samo jak Ty ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  25. Mi ostatni tyg zdecydowanie pozwolił na zatrzymanie się i docenienie tego, co mam, więc bardzo polecam haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Super zdjęcia ! :D śliczne włosy <3

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/02/walentynki-2k16.html

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia! :)
    Świetny wpis, jestem tego samego zdania co Ty. Ludzie gnają do przodu, pochłania ich praca, czasem nie mają czasu dla najbliższych, a przecież to wszystko jest chwilą, której niedługo może tak naprawdę zabraknąć..
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetnie dopełniłaś moją myśl :) dziękuję!

      Delete
  28. NOMINUJĘ CIĘ DO LBA :) http://fashion-style-inspire.blogspot.com/2016/02/libster-blog-award.html

    ReplyDelete
  29. Ale masz śliczne długie włosy! *.* Cudownie się prezentują na zdjęciach! *.*
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  30. piękne zdjęcia i stylizacja ;)
    zapraszam i do mnie:

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajnie i przyjemnie napisane :) Zdjęcia są cudne ! Nie było ci zimno ? Mi od samego patrzenia jest !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Przepiękne zdjęcia :) http://aleksii123.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.