January 29, 2016

Spotkanie Kieleckich Bloggerek


Hej kochani! Pamiętacie jak w którymś poście wspomniałam o evencie, który ma mieć miejsce w te ferie? W ostatni wtorek w moim mieście, w kawiarnii Tiffany odbyło się spotkanie Kieleckich Bloggerek. Dzięki uprzejmości dziewczyn, ja równiez miałam okazję w nim uczestniczyć. Już na początku było to dla mnie wyróżnienie. Nie wiedziałam dokładnie czy uda mi się być na spotkaniu, ale na szczęście moje plany poukładały się tak, że wtorek miałam wolny :) Poznałam naprawdę świetne osoby. Bardzo fajnie się nam rozmawiało i tak naprawdę spędziłyśmy ze sobą dobre trzy godziny. Wydaje mi się, że jestem trochę nieśmiałą osobą, ale czasem przełamanie się dużo daje. Wypady jak ten z pewnością otwierają nam drzwi na nowe doświadczenia i energię do dalszej pracy! Niestety tak się zagadałyśmy, że nie mam dla was zbyt dużo zdjęć, ale jestem pewna, że to zrozumiecie. Każda z nas dostała trzy torebki z kosmetykami do pielęgnacji i kolorówką. Dodatkowym, ale chyba najbardziej docenionym przez nas prezentem były bransoletki z firmy Perlove. Ja trafiłam na srebrną z serduszkami i z pewnością często będę ją zakładać. Jeśli chodzi o osoby, które pojawiły się na spotkaniu: Emilia Miller i Natalia Korbacz (organizatorki), Olivia z kanału Livv, Faustyna Fugińska, Natalia Miszczyk, Laura Lee oraz inni :) Poniżej pokazałam wam zawartość każdej z toreb. Jeśli chcielibyście ujrzeć tutaj szczegółową recenzję, chętnie ją zrobię! Jak na razie do moich ulubionych należą: maskara firmy Celia, arbuzowa wazelinka od Bielendy, grejfrutowy krem do rąk z The Secret Sope, ciemny lakier z firmy Joko oraz peeling o przepięknym zapachu z firmy Perfecta. 

rzęsy wyczesane tuszem z Celii oraz puder 

40 comments :

  1. Super, że mogłaś uczestniczyć w takim spotkaniu, widać, że było świetnie. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. To super, że miałaś okazję być na takim spotkaniu! :)
    Buzaiki <3, meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  3. Fajnie, że udało Ci się być na tym spotkaniu i tak miło spędziłyście razem czas:) Zgadzam się, że warto otwierać się na nowe znajomości, tym bardziej, jeśli łączy Was ta sama pasja:) Świetne upominki!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  4. Super event. Szkoda że mnie nie było, może za rok się uda :)

    ReplyDelete
  5. Jaki był cel tego spotkania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poznanie innych osób z tą samą pasją :)

      Delete
  6. Oo, nawet dużo was tam! U mnie w mieście są 3 blogerki (łącznie ze mną) i kiedyś zrobiłyśmy wspólną sesję i posty na temat rywalizacji :). Ogólnie to fajnie jest spotkać osoby z tą samą pasją :)

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super, że odbyło się takie spotkanie ;)
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Takie spotkania są naprawdę świetne! Bardzo fajnie, że mogłaś wziąć w czymś takim udział! Sama chętnie bym wzięła. Poznawanie ludzi, którzy mają taką samą pasję jak ty i potrafią dobrze zrozumieć czemu jest ona dla Ciebie taka ważna jest niesamowite :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Zawsze chciałam być na takim spotkaniu, super sprawa!
    Śliczny makijaż oka! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajna inicjatywa. Należało Ci się zaproszenie :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  11. musialo byc super! Ja nie bylam na zadnym takim spotkaniu :/


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Fajnie, że dostałaś zaproszenie na to spotkanie, otwieranie się na nowe znajomości jest bardzo dobre:))

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Sama z chęcią udawanym się na takie spotkanie. Świetnie by było spotkac ludzi co lubią robic dokładnie to samo co ty, takie odnalezienie swojego miejsca :3 moj blog

    ReplyDelete
  14. To musiało być cudowne spotkać tyle osób takich jak ty i to dopiero z podobnej miejscowości. Też chciałabym kiedyś uczestniczyć w podobnym spotkaniu.

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  15. Fajny pomysł z tym spotkaniem. Gdyby w moim mieście było podobne, napewno wybrałabym się. Musiało być naprawdę super. :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  16. Znam tylko 3 dziewczyny, ale widać, że miło spędziłyście czas :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetnie, że mogłyście się spotkać! Niestety w Lublinie nie mamy takiego spotkania ;<

    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne są takie inicjatywy! Gdyby u mnie coś podobnego było, też bym z chęcią się pojawiła :D Oby takich spotkań było więcej w blogosferze!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. To cudownie, że miałyście okazję się spotkać :)
    Widać, że świetnie spędziłyście czas! Śliczne zdjęcia <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  20. U mnie kiedyś było spotkanie blogerek, ale niestety dużo starszych ode mnie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. fajne rzeczy

    zapraszam do mnie na bloga , on nowego roku wróciłam z nowymi pomysłami : http://eskucinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. mega supi są takie spotkania!<3

    http://pisanepasja.blogspot.com/2016/01/tumblerowe-zdjecia-moje-inspiracje.html?showComment=1454264628720#c2406757616109266680

    ReplyDelete
  23. Świetne rzeczy i super to spotkanie! Fajnie, że udało Ci się na coś takiego pójść :)
    Buziaki!♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Fajnie, że miałaś okazję uczestniczyć w takim spotkaniu. Świetne kosmetyki! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  25. Bardzo fajnie uczestniczyć w takim spotkaniu. Blogerki z Wrocławia :') też chcą takie zorganizować, ale nie wiemy czy to wypali... ;/
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    ReplyDelete
  26. Ale super, że udało Wam się zobaczyć <3 Chciałabym spotkać się z blogerkami z Krakowa!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Super, że zostałaś zaproszona na takie spotkanie, urocze upominki dostałyście :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.