January 9, 2016

Some news

BLUZA: KLIK
Ostatnio się trochę nie odzywałam, ale musiałam tutaj wpaść, ponieważ mam wam do przekazania parę informacji :) Oceny już prawie wystawione. Bardzo się z tego powodu cieszę i jestem bardzo dumna ze swojej średniej. Kończę ten semestr z tylko jedną czwórką, mianowicie z matematyki, ale to nie jest dla mnie jakaś nowość! :D Następny tydzień zapowiada się dość luźno. Większość czasu spędzimy pewnie na dekorowaniu sali, próbach poloneza, etc. Coś wam to przypomina? Wiem, że mówię to trochę późno, ale wielkimi krokami zbliża się mój bal gimnazjalny. Nie mogę uwierzyć, że jeszcze niedawno patrząc na aplikację w telefonie widniała tam liczba stu dni, a teraz... został tydzień. Zaraz po balu moje województwo ma ferie, w które szykuje się naprawdę wiele fajnych wyjazdów i prawdopodobnie jeden event. Mimo planów, mam nadzieję, że uda spotkać mi się z moimi przyjaciółmi i spędzić z nimi trochę więcej czasu. Liczę, że w ten wolny czas nadrobię wszystkie zaległości z ludźmi, z którymi nie mam okazji spotkać się na co dzień. Jeśli wszystko się uda, z pewnością was poinformuję. Na razie jednak nic więcej wolę nie mówić :) Wracając do tematu promu, chciałam zapytać was czy chcielibyście ujrzeć tutaj, na blogu relacje z moich przygotowań i bezpośrednio tego wydarzenia? Z pewnością będzie to dla mnie dość ważny wieczór, więc jeśli tylko będziecie mieli chęć przeczytania o nim, post się pojawi! W każdym razie, mam nadzieję, że styczeń będzie dość owocny jeśli chodzi o bloga. Za miesiąc konkurs, w którym już rok temu udało mi się wziąć udział, a mianowicie "Blog Roku". Uprzedzając pytania, tak, mam zamiar spróbować swoich sił kolejny raz. :) W tej kwestii, wiem, że mogę na was liczyć x Na razie to tyle, mam nadzieję, że w najbliższym czasie wpadnę do was jeszcze z jakimś postem tematycznym. Na ten moment, chciałam wam przypomnieć, że żyję i nie znikam z bloga. Sama nie wiem czym była spowodowana ta krótka przerwa, ale zapewne zbyt dużym natłokiem obowiązków. Moje samopoczucie jest jednak bardzo dobre i liczę, że u was też wszystko jest w porządku. Do zobaczenia za parę dni xx Buziaki!

PS: Przegląd blogów pojawi się w poniedziałek :) 
BLUZA: KLIK

38 comments :

  1. Fajnie, że macie bal w styczniu, ja swój mam dopiero w czerwcu haha :D A ferie do 1 lutego:(

    www.different-view-of-the-life.pl

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia.:) http://weronikagawior.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  3. Bardzo chciałabym zobaczyć relacje z tego jak przygotowujesz się na bal gimnazjalny :) Mnie też to czeka :D
    Bluza - 5.52$
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  4. Koniecznie zrób post z przygotowaniami do promu! :)
    Chętnie poczytam o twoim balu bo sama, też w tym roku będę go miała.
    Gratuluję dobrych ocen, wow tylko jedna 4.
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Będę trzymać kciuki (bo chyba sama biorę) udział w blogu roku!:*

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. +będę na pewno głosowała na Ciebie kochana xx, pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  7. Ja bal mam pod koniec roku, raczej. Będę na ciebie głosować na 100% :)
    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. U mnie takiego balu nie bylo, szkoda:/


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kolejna świetna blogerka, która bierze udział w "Blog Roku". Ja naprawdę nie wiem na kogo będę głosować :((
    Świetne zdjęcia, jesteś prześliczna ♥

    nicolenicky01.blogspot.com << ZAPRASZAM ♥

    ReplyDelete
  10. Prześliczna, jak zawsze :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Fajnie, że wracasz :) Zdjęcia - śliczne *-*
    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  12. Zrób koniecznie post z przygotowaniami ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jaka Ty jesteś pięęękna !<3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wow, świetne oceny, skoro tylko jedna czwórka. Jednak w tym temacie bardzo dobrze cie rozumiem, czwórka z matematyki to dla mnie też nie nowość.
    Bardzo chętnie zobaczyłabym taki post z przygotowaniami do balu, bo mam go już za rok :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  15. Chętnie przeczytam wpis o balu gimnazjalnym! W końcu za 2 lata tez mnie to czeka, haha :D Śliczne zdjęcia!
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Musisz koniecznie brać udział w konkursie! Masz ogromne szanse ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Gratuluję tak świetnych ocen. :)
    Chętnie zobaczyłabym tu wpis o balu, jestem go ciekawa. Mój dopiero w czerwcu. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wyczuwam, że po Blogu Roku zbankrutuje XD

    ReplyDelete
  19. To poprosimy potem post o balu, oby było super! :)
    Ten czas strasznie szybko leci, my mamy 5-go lutego bal karnawałowy, a pamiętam jak dopiero był listopad i zaczynali go organizować :O
    Śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. gratuluje super ocen i tak jak inni mam nadzieje,że zrobisz post o balu.

    pozdrawiam♥
    http://pasteloovy.blogspot.com/ <---zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  21. Gratuluję średniej ocen! :)
    Życzę Ci, aby twoje plany zostały zrealizowane pomyślnie.
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Może zrobisz post o balu :) ???
    Zapraszam do mnie ;**
    BLOG

    ReplyDelete
  23. Takze jestem w ostatniej klasie gimnazjum, ale niestety w mojej szkole nie ma czegos takiego jak gimbal :(
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja chętnie przeczytałabym taką notkę o balu! Cudownie, że wszystko jest teraz dobrze i oby było tak dalej, bo z tego co piszesz, styczeń zapowiada się dla Ciebie naprawdę fajnie :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  25. Ja bal gimnazjalny mam dopiero po egzaminie :D Czekam na post z relacją z przygotowań jak i samego wydarzenia ;)
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Też mam ferie w pierwszym terminie! :) Ahh, wreszcie można wypocząć, haha.
    Mam nadzieję, że Ty też wypoczniesz i będziesz się dobrze bawić na wszystkich wyjazdach! :))

    ReplyDelete
  27. Gratuluję Ci tak dobrych ocen, chętnie zobaczę relację z przygotowań do balu, jak i z samego wydarzenia :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  28. U mnie ferie mamy na koncu, więc jeszcze poczekamy ;) Chciałabym widzieć relacje z przygotowań do balu ;))

    Zapraszam na blog-klik

    ReplyDelete
  29. Śliczne zdjęcia
    Insomesense.blogspot.com
    Zapraszam

    ReplyDelete
  30. zapraszam do udziału w konkursie u mnie na blogu :) http://igakrzywina.blogspot.com/2016/01/podziekowanie-konkurs_10.html

    ReplyDelete
  31. Ja już miesiąc temu praktycznie zakończyłam semestr (21.12) :)
    Cudne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  32. Ja swój bal gimnazjalny mam dopiero w czerwcu, ale chętnie zobaczyłabym post z przygotowaniami! Świetne zdjęcia, co to za przepiękna szminka? :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  33. chciałabym zobaczyć relacje z tego jak przygotowujesz się do balu :) Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam-PaulaBlog

    ReplyDelete
  34. Ja jeszcze nie mam wystawionych ocen, ale zostały podane proponowane oceny :D Ja możliwe, że będę mieć dwie 4 a pozostałe ocenki to 5 i 6 :) Życzę Ci udanego balu! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  35. Ja także mam ferie, więc życzę Ci udanych, radosnych ferii :) Koniecznie pokaż zdjęcia.

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  36. Też mam ferie. Wreszcie można wszystko odespać *,*
    Zapraszam do siebie:
    alkarpisze.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.