January 2, 2016

Ready for 2016!


Święta, święta i po świętach. Spędziłam je naprawdę bardzo miło i spokojnie. Mimo wszystko cieszę się, że jestem w domu, bo jednak tu jest najlepiej. Chciałam jakoś podsumować ten rok, ale niestety kompletnie nie potrafię się określić, co do tego czy był lepszy czy gorszy. Z pewnością było w nim wiele ciężkich dla mnie momentów, ale ilość szczęśliwych chwil, wynagradza te nieciekawe. Co prawda jest już 2 stycznia, ale mimo wszystko chciałam w skrócie opisać rok 2015 :). Pierwszym, niesamowitym wydarzeniem roku 2015 był zdecydowanie koncert Ed'a Sheeran'a. Po upływie tak wielu miesięcy, nadal nie jestem w stanie do końca uwierzyć, że byłam tam i oddychałam tym samym powietrzem, co on! :D Oczywiście nie mogę zapomnieć o tym, że zaczęłam być z Kubą. W maju wybrałam się na wycieczkę szkolną do Pragi. Było naprawdę genialnie i nigdy nie zapomnę tego wyjazdu. Skakanie na trampolinie do nocy, ognisko i rozmowy z moją przyjaciółką do rana. Po powrocie czekało na mnie dużo pracy, a mianowicie poprawianie ocen, cały czas nauka. Nadszedł ten długo wyczekiwany moment, kiedy rok szkolny się skończył, ale nie miałam zbytnio czasu na odpoczynek, ponieważ w ten sam dzień wyjeżdżałam w góry z ks. Leszkiem i moimi najbliższymi przyjaciółmi. O tym możecie nie wiedzieć, ponieważ w czasie tego wyjazdu popsuł mi się aparat i niestety nie było tutaj żadnych zdjęć. I tutaj muszę przypomnieć dość słaby moment w moim życiu, a mianowicie kryzys blogowy. Mój aparat został odesłany do naprawy w środku wakacji, przed bardzo ważnym spotkaniem, które miało miejsce 17 lipca. Było to spotkanie z bloggerkami w Warszawie, które wspominam naprawdę cudownie. Wakacje spędziłam świetnie, mimo że wyjechałam tylko na 4 dni w góry. Ten rok przyniósł mi bardzo dużo miłych, kochanych wspomnień związanych z moimi bliskimi. Letnią przerwę zakończyłam wyjazdem, trochę na własną rękę z Kubą. Liczę, że następne wakacje będą tak samo świetne albo nawet jeszcze lepsze! :) Moje postanowienia noworoczne? Nie będę sobie obiecywać, że zacznę ćwiczyć albo zdrowo się odżywiać. To wyszłoby mi na dobre, ale wiem, że i tak zrezygnuje po tygodniu, więc chciałabym wybrać coś, co faktycznie będę w stanie zrealizować. Chcę w pełni wykorzystać rok 2016 i zapełnić go cudownymi wspomnieniami. Chcę być szczęśliwa i zarażać szczęściem innych. To moje postanowienie. A jakie jest wasze? :) 


47 comments :

  1. świetne zdjęcia !
    zapraszam do siebie -> http://aisakm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia ! I życzę udanego 2016 roku! :)
    Pozdrawiam,
    mondialeenblanc.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ja wiem, ze nic nie musze sobie postanawiac, cele objawia sie w trakcie i z realizacja nie bede czekac. Genialne zdjecia!:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ciekawie piszesz, masz świetny styl, nie pozostaje mi nic innego jak zaobserwować. Ja też chciałabym, żeby ten rok był pełen dobrych wspomnień, życzę Ci, żebyś dobrze go wykorzystała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Ja już twojego bloga obserwuję od jakiegoś czasu także bardzo miło mi słyszeć te ciepłe słowa ;)

      Delete
  5. Powodzenia w realizacji tego postanowienia Jess :*
    luuvmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ahh mi się marzy koncert Kiny Grannis, ma cudowny głos. ^^ ślicznie Wyglądasz w tej szmince. :D
    Mój blog
    Mój fanpage
    ROZDANIE

    ReplyDelete
  7. Powodzenia w realizacji tego postanowienia, mam też nadzieję, że Twoje szczęście będzie się udzielało innym, w tym mi :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Fajnie, że jesteś zadowolona z roku 2015 ;)
    Cudowne zdjęcia, jesteś prześliczna!
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Dobre postanowienie noworoczne, życzę powodzenia w realizacji. :)
    Pasuje Ci ten kolor szminki. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mam nadzieję, że w 2016 roku spotka Cię mnóstwo miłych sytuacji, że spełnisz swoje marzenia i odniesiesz dużo sukcesów - zarówno tych osobistych jak i blogowych. Życzę Ci, by ten rok był dla Ciebie najlepszy! Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  11. Jakie masz cudne dołeeczki ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jess, kiedy wybierzesz blogi z tego posta co było do kliknięcia (do przeglądu blogów zakładki)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak przejrzę wszystkie blogi i wybiorę najlepsze :) Cierpliwości xx

      Delete
  13. Super wyglądasz, śliczne zdjęcia :*
    Powodzenia w realizacji postanowienia! :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  14. Cudne zdjęcia. Ja też miałam wiele cudnych wydarzeń w 2015 ♥
    A do postanowień mam take samo podejście ;)

    ReplyDelete
  15. Jejku jesteś cudowna :') Życzę ci spełnienia twojego postanowienia. Jeśli chodzi o zdrowe odżywianie to ja także nigdy sobie tego nie zaplanuję, bo nigdy nie daję rady tego dotrzymać ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  16. Bardzo fajna stylizacja :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana! :*

    SiostryAndrzejewskie

    ReplyDelete
  17. Moje postanowienia są podobne, chcę się przede wszystkim realizować!

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja to w sumie nigdy nie robię sobie jako takiego jednego postanowienia noworocznego, tylko zawsze 1 stycznia układam listę celów i marzeń na dany rok, w tym roku jest długaśna haha.
    Btw. Nie mogę się napatrzeć na to jak piękna jesteś! Wow ♥

    http://theparadisecityblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja mam trochę i mam nadzieję, że uda mi się zrealizować ich choć kilka. Śliczne zdjęcia! Szczęśliwego nowego roku!

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Przepiękne zdjęcia! Moim postanowieniem jest to żeby być szczęśliwa dobrze wykorzystywać każdy dzień :)
    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Moje jedyne postanowienie na ten rok - więcej uśmiechu :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Mam nadzieję, że w 2016 będziesz miała mnóstwo miłych wspomnień :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  23. Każde zdjęcie takie piękne ;* Pozdrawiam ♥ hahaha, jestem z okolicy Kielc ;)
    BLOG

    ReplyDelete
  24. Rok temu moje postanowienia również wiązały się ze zdrowym trybem życia, a nawet się do tego nie przyczyniłam, także mam podobnie jak Ty. Przepiękne zdjęcia, uwielbiam Twój minimalistyczny styl! :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jess będziesz brała udział w blog roku? w kat. nastolatków? :)

    ReplyDelete
  26. prześliczne zdjęcia, życzę jeszcze wielu sukcesów blogowych jak i priv♥!

    www.pisanepasja.blogspot.com - zapraszam :)

    ReplyDelete
  27. Niby banalne postanowienie, jednak nikt wcześniej nie wspominał o czymś takim. Interesujący blog, a stylizacja fenomenalna. Dużo zdrowia w 2016! Pozdrawiam wwhatcanisayy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja mam jakies tam postanowienia, ale nie wiem co z tego wyjdzie :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Piękne zdjęcia - bardzo pozytywne! Ja mam w planach zrobić sobie jakąś ambitną listę z postanowieniami (długo nie byłam przekonana, ale się skuszę! :D)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  30. Świetne to twoje postanowienie, chyba odgapię :)

    ReplyDelete
  31. Widać, że rok 2015 przyniósł ci wiele pozytywnych chwil. Piosenka idealnie wpasowuje się w post, właśnie słucham ją czytając twojego posta i wprowadza ona niesamowity klimat. Życzę ci, aby rok 2016 przyniósł Tobie więcej pozytywnych wspomnień. Śliczne zdjęcia, jak zawsze! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  32. Moim jedynym postanowieniem jest tak jak u Ciebie wykorzystać ten rok w pełni, liczę że będzie udany bo 2016 to rok 18-stek mojej i moich znajomych! :)
    Śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Cudowna! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne postanowienie :)
    Moim celem przez ten rok jest być uśmiechniętą, szczęśliwą i wykorzystywać każdą minutę mojego życia w 100% :) Resztę postanowień związanych mam z blogiem.
    Śliczne zdjęcia, cudowny makijaż! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Piękne zdjęcia, ślicznie na nich wyszłaś.
    Bardzo fajne postanowienia, o moich możesz przeczytać w najnowszym poście na blogu :)
    zapraszam → marysiawojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Życzę samych sukcesów w 2016 roku kochana! :)
    Jesteś przepiękna i niezwykle fotogeniczna.

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  37. Miałaś naprawdę wspaniały 2015 rok! Trzymam kciuki, żeby 2016 był jeszcze lepszy!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  38. Ale piękne zdjęcia! Dla mnie 2015 był naprawdę świetnym i radosnym rokiem. A postanowienia? Po prostu cały czas rozwijać siebie i swoje zainteresowania, podwyższać poprzeczkę i cieszyć się wszystkim :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  39. Też w tym roku nie mam za wiele postanowień i te które wiem, że bym nie zrealizowała w ogóle nie pojawiły się na mojej liście. Dla mnie istotne w nowym roku są tylko 3 rzeczy i do nich będę dążyć, a Tobie także życzę wytrwania w postanowieniu :*
    + Nigdy nie mogę trafić na Twoje nowe posty, bo niestety nie wyskakują mi na stronie głównej bloggera :(

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja poprzedniego roku też zbytnio nie umiem określić. Chyba było w porządku, ale mogło być o wiele lepiej. Na mojej liście z postanowieniami znalazł się punkt abym była szczęśliwa i tak jak ty chcę zarażać moim szczęściem innych :D Mój Blog - klik

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.