January 17, 2016

Prom 2016



Hej kochani! Nie było mnie tutaj 8 dni, ale mimo wszystko bardzo się stęskniłam. W międzyczasie miałam problem z touchpadem w laptopie, ale większość mojego czasu i uwagi zajęły przygotowania do balu gimnazjalnego. Ten post będzie długi i dość obszerny (?) jeśli chodzi o zdjęcia, ale to tylko dlatego, że wszystko chcę wam dokładnie pokazać. Zapraszam :)
Przygotowania były bardzo stresujące. W czwartek udałam się na swoje pierwsze w życiu żele i muszę przyznać, że naprawdę mi się podobają. Ich kolor to przejście z pudrowego różu do nude, ale na bal postanowiłam pomalować je na czarny mat. Niestety miałam pewien problem ze skórkami, na które jak zwykle najechałam, ale zaraz przed balem udało mi się zmyć z nich lakier. Wykorzystałam lakiery z golden rose, które jak zwykle świetnie sobie poradziły :) Włosy kręciłam u fryzjera, a makijaż robiłam sama. Jestem z niego bardzo dumna, bo kreska wyszła mi perfekcyjnie, a to rzadko się zdarza, kiedy jest się tak zestresowanym :) Kosmetyki, których użyłam są pokazane na dole. Sukienkę kupiłam w małym sklepie niedaleko mojego domu.
Przejdźmy do balu. Po powrocie obejrzałam zdjęcia na aparacie, które wykonała moja mama. Nawet w momentach, w których nie pozowałam do aparatu mam uśmiech na ustach. Więc mogę was upewnić w tym fakcie, że w żadnej chwili na tym balu nie zrobiło mi się źle/smutno/niedobrze. To był najlepszy bal jaki mogłam sobie wymarzyć. Zaczął się on krótkim spotkaniem w kaplicy szkolnej, następnie krokiem poloneza poszliśmy na salę gimnastyczną. Zaczęła grać muzyka, która zacieła się jakieś 6 razy, ale wtedy nie miało to dla mnie zbyt wielkiego znaczenia. Nadszedł czas na walca, a potem na belgijskiego. Bawiłam się naprawdę świetnie. Nie da się ukryć, że na naszym balu królowało disco polo, ale to zawsze będzie taki typ muzyki, przy którym każdy będzie się dobrze bawił! :) Ci, którzy obserwowali całość na snapie, szczególnie się o tym przekonali! Ten wieczór spędziłam z każdym po trochu, jednak najwięcej czasu byłam z Kubą. I to też było dla mnie bardzo ważne dlatego moja radość jest podwójna. Wiecie co jest najlepsze w tych wszystkich promach? To, że ludzie się integrują i spędzają ze sobą czas bez względu na to czy rozmawiają ze sobą na co dzień. Bawiliśmy się od początku do końca. Idealne podsumowanie trzech lat gimnazjum oraz wiele nowych wspomnień z moim chłopakiem i przyjaciółmi. Mam nadzieję, że każda moja następna impreza typu bal/studniówka będzie tak samo dobra. Tego też wam życzę i zapraszam do oglądania zdjęć! xx Buziaki :) 


64 comments :

  1. Ale ślicznie wyglądałaś! Cudownie! Następna taka impreza to studniówka! :D Ja mam w czerwcu dopiero bal :/

    ReplyDelete
  2. Wszyscy wyglądaliście pięknie. A Ty z Kubą uroczo. Cieszę się, że zrobiłaś taki post, super się oglądało zdjęcia i czytało. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądałaś. Po tej rekomendacji chyba ja też zdecyduję się na żele :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  4. Świetny post. Nie ukrywam że trochę go oczekiwałam, bo po relacji ze snapa byłam jeszcze ciekawsza szczegółów. Cieszę się że bal się udał. :) Na tych ostatnich zdjęciach wyglądacie przeeeeuroczo <3

    ReplyDelete
  5. Ojej, te skórki to rzeczywiście.. :) Ale na balu pięknie wyglądałaś i cudowną miałaś sukienkę!

    ReplyDelete
  6. Ale... ale... prom to studniówka, a nie gimbobal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. prom to nie jest studniówka gwoli ścisłości :)

      Delete
  7. !Świetnie, że miałaś tak udany bal!
    Ja mam za dwa lata i nie mogę się doczekać hah
    Wyglądałaś przecudnie włosy, sukienka, makijaż ahhh :D
    MAYUM *click*

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądałaś na balu,widać,że wszystko było dopracowane co do najmniejszego szczegółu.Najważniejsze jest to aby się dobrze bawić,bo wspomnienia wtedy zostają nie do opisania! Ja niestety,''stety'' nie byłam na moim balu i nawet jakoś szczególnie nie żałuję,ale przede mną jeszcze studniówka więc nic straconego! :)

    whitee-flowers.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia to świetne pamiątki! Ślicznie wyglądałaś i bardzo się cieszę, że wszystko się udało! Ale jesteście z Kubą słodką parą :)
    Ja mój bal gimnazjalny też wspominam dobrze, było naprawdę, naprawdę fantastycznie!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Widać, że to było naprawdę piękne wydarzenie. Sama żałuję, że na koniec gimnazjum ja nie miałam czegoś takiego, śliczna sukienka :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Pamietam ze moj bal gimnazjalny to był jeden z fajniejszych dni w moim zyciu:3 Świetne zdjecia, ślicznie wyglądałaś <3 moj blog

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia, niesamowicie pasujecie do siebie z Kubą! Trzymam kciuki, żeby było tak jak najdłużej :) Sama mam do balu jeszcze 2 lata ale porady zatrzymam dla siebie :) obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ciekawy wpis! Ja dopiero bal gimnazjalny będę miała po egzaminie :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  14. Ślicznie razem wyglądacie. *.*
    Mój PROM rok tenu też zaliczam fo udanych. Chyba nigdy jak wtedy moja klasa nie byla tak zrzyta.

    ReplyDelete
  15. Ja swój bal gimnazjalny miałam w czerwcu ubiegłego roku i również dobrze go wspominam. Ślicznie wyglądałaś! :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  16. jejku to musialo byc niezapomniane wydarzenie! u mnie na zakonczenie gim nic takiego nie bylo:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Oglądałam to wydarzenie na snapie! Ty i Kuba jesteście cudowną parą- zazdroszczę! <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Twoje zdjęcia z Kubą są idealne! <3
    Przepięknie wyglądałaś, racja, że kreska wyszła Ci cudowna!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ale musiało być fajnie! Wyglądałaś przepięknie, Twoja sukienka to po prostu cudo! ♥
    Ja mam bal gimnazjalny dopiero w maju/czerwcu, mam nadzieję, że będzie fajny!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  20. ale śliczna sukienka ! i cudownie wyglądałaś! i też używam tej paletki 4in1 :)
    zapraszam do mnie, pokazuję jak przerobić lustro :)

    ReplyDelete
  21. Cieszę się, że spędziłaś miłą tą noc. Tak powinno być! :)

    ReplyDelete
  22. Wyglądałaś pięknie! Bardzo fajnie, że to wszystko opisałaś. Mnie także czeka w tym roku bal gimnazjalny i strasznie się stresuję. Czasami nawet mam ochotę z niego zrezygnować i po prostu nie iść.

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm jedyne co mogę Ci powiedzieć to, że ja też się mega stresowałam! Ale naprawdę warto x Fajne wydarzenie, a takich niewiele :)

      Delete
  23. Jak pięknie! Właśnie o takim balu marzę :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja swój bal mam 4 lutego. Widać, że to były niezapomniane chwile. Na zakończenie podstawówki też miałam taki bal i również wspominam go bardzo dobrze.
    Pięknie wyglądałaś! Ty i Kuba jesteście idealni!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  25. Wyglądałaś przepięknie, jak księżniczka! Idealny makijaż, śliczne włosy, cudowna sukienka! Razem z Kubą wyglądacie bardzo uroczo! :) Super, że napisałaś taki post, naprawdę fajnie się to czyta. Ja swój bal mam dopiero w czerwcu chiałabym, żeby był tak magiczny jak twój.
    Pozdrawiam serdecznie,
    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Twój z pewnością będzie świetny x

      Delete
  26. Wyglądałaś prześlicznie, a zdjęcia z Kubą są najpiękniejsze!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  27. Bal gimnazjalny.. Ojej kiedy to było.. Ja już nawet studniowke mogę tylko wspominać. Slicznie wyglądałaś !
    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jeju, jak to czytałam to robiło mi się ciepło na sercu. :) Niby nic takiego - "zwykły" bal, a jednak taki... powód do radochy dla osoby, która to czyta. Jestem ciekawa, czy u mnie zorganizują w tym roku coś w tym rodzaju. Mimo że (jak to napisałaś) nie z każdym się rozmawia na codzień, chciałabym się z nimi jakoś pożegnać w miłej atmosferze. Życzę Ci więcej nowych wspomnień z chłopakiem i powodzenia w nowej szkole po wakacjach. ^^

    ReplyDelete
  29. Cudownie wyglądalaś! :) Widać, że świetnie się bawiłaś!

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  30. Faktycznie świetna kreska! Wyglądałaś jak księżniczka. ;)
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  31. Ślicznie wyglądałaś! :) Zdjęcia są wspaniałe, będą pamiątką na całe życie!
    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  32. Cudownie wyglądałaś, piękna sukienka :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Wspaniały post i zdjęcia ;)
    Widać, że uśmiech nie schodził Ci z twarzy :D Przed moim balem jeszcze 2 lata, ale już nie mogę się doczekać! Zapraszam do mnie thewildestme.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. wyglądałaś pięknie, ja swój bal miałam rok temu, a dzięki Twojej notce wszystko mi się przypomniało

    zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięcze ;)

    ReplyDelete
  35. też będę miała w ty roku bal lecz odbędzie się on w czerwcu :( szkoda, bo uwielbiam tego typu "imprezy". PS. wyglądałaś jak księżniczka kochana♥

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Cudownie wyglądałaś! :) Ja niedawno byłam na swojej studniówce i również świetnie się bawiłam. Teraz zostało mi tylko czekać na zdjęcia od fotografa... :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  37. Ślicznie wyglądałaś! Bardzo podoba mi się Twoja sukienka, jest piękna! Mam nadzieje, że i mój bal będzie tak udany\1 (Ale do niego i tak jeszcze trochę czasu :D)
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ja niestety nie mam takiego balu w moim gimnazjum. Wyglądałaś ślicznie!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  39. Przepięknie wyglądałaś ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. ja nie miałam takiego balu, tylko komers zaraz przed końcem roku szkolnego
    widać że był udany

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Cudnie razem wyglądacie,a sukienka cudowna ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Szkoda, że ja nie miałam balu na koniec gimnazjum. :( My mieliśmy tylko tzw. kolację pożegnalną. :( Ale za to w przyszłym roku połowinki, a za 2 lata studniówka! :D
    Cuuudowne zdjęcia! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  43. świetny wpis :)
    obserwuje :P

    zapraszam: http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ślicznie wyglądaliście :* Ja wieczorek (bal gimnazjalisty) mam dopiero w czerwcu :'(

    ReplyDelete
  45. Ja też w tym roku będę miała bal gimnazjalny ale dopiero w czerwcu.
    Pięknie wygladaliście razem :)
    blantt1.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.