January 19, 2016

Powerful


Jakiś czas temu spadł śnieg, chociaż to już raczej wiecie. Nie jestem zwolenniczką nart, snowboard'u, być może dlatego, że nigdy nie próbowałam, ale mimo wszystko nie ubolewam nad tym, że miasto okrył biały puch. Szkoda tylko, że nie zdarzyło się to w święta. W moim województwie zaczęły się ferie. Dla niektórych może oznaczać to dwa bite tygodnie obijania się, ale nie dla mnie! Przynajmniej w moich planach jest nadrobić trochę bloga. Co z tego wyjdzie, nie wiem, ale mieć nadzieję zawsze można :) W poniedziałek wybrałam się do Geoparku, który znajduje się przy rezerwacie Wietrznia w moim mieście. Od zawsze zachwycał mnie jego budynek, wygląd z zewnątrz. Jednak nigdy nie było czasu, chęci, sił, żeby tam pojechać. I tutaj kolejna zaleta ferii: robisz co chcesz i kiedy chcesz! Już nie przeszkodzi ci żadna nauka, korepetycje, etc. Mamy zamiar odwiedzić jeszcze kilka ciekawych miejsc. Jeśli nasze plany dojdą do realizacji, efekty z pewnością zobaczycie tutaj :) Moje postanowienia co do wyjazdów raczej nie wyjdą z wielu przyczyn, o których nie chcę się tutaj rozwodzić. Mam jednak nadzieję na jakiś mały, chociaż jednodniowy, spontaniczny trip. Jak na razie nie mogę doczekać się nadchodzących dni. Jestem przepełniona energią i mam nadzieję, że zostanie już tak do czerwca! Dajcie znać jakie macie plany na swoją zimową przerwę oraz czy zdjęcia w takim klimacie wam się podobają :) Na dole czeka na was kolejna szansa na promowanie waszych blogów. Aktualny "przegląd blogów" już w zakładce na górze. Trzymajcie się! xx 

Żeby wziąć udział w przeglądzie blogów wystarczy podać osiem poniższych cen w komentarzu :) Wybiorę 6 najlepszych blogów!
1 klik / 2 klik / 3 klik / 4 klik / 5 klik / 6 klik / 7 klik /  8 klik

56 comments :

  1. ale masz sliczny makijaz! Ja ferie zaczynam jako ostatnia :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. W moim województwie również rozpoczęły się ferie. Ja także chciałabym je spędzić jakoś sensownie, zobaczymy na ile mi się to uda. Świetnie zdjęcia!

    Ceny ubrań:
    1. $3.73
    2. $2.74
    3. $3.42
    4. $21.95
    5. $21.95
    6. $25.95
    7. $37.95
    8. $19.95

    atramka.pl < mój blog. Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz. :)

    ReplyDelete
  3. Ja wolałabym gdyby śniegu nie było, zazdroszczę, że już zaczęły ci się ferie :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja również teraz rozpoczęłam ferie! :)
    Genialne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  5. Ja właśnie bardzo bym chciała nauczyć się jeździć na snowboardzie, a dzisiaj sporo śniegu napadało, 1. nie znam tu żadnego idealnego miejsca 2. nie mam snowboardu :<.
    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    ReplyDelete
  6. Świetna typowo zimowa stylizacja i ekstra zdjęcia :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  7. piękne zdjęcia Jessica! :*
    zapraszam na mojego bloga ;) ----> http://wiczka12.blogspot.com/2016/01/winter_82.html

    ReplyDelete
  8. Po mimo tego, że na dworze mrozy to u ciebie panuje bardzo miła i przyjazna atmosfera, a to dla mnie bardzo ważne. Lubie czuć się dobrze tam gdzie przebywam - tutaj myślami. Pozdrawiam Cie ciepło i zapraszam Cie do mnie pomau-nolimits.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Kilka lat temu podczas ferii spróbowałam jazdy na nartach i nie przypadło mi to do gustu. Ze sportów zimowych najbardziej lubię łyżwy. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. To udanych ferii! Moje dopiero za miesiąc..
    Śliczne zdjęcia! <3
    Pędzle - 3,73$
    Paletka - 2,74$
    Pędzle 2 - 3,42$
    Szara bluza - 21,95$
    Sukienka - 21,95$
    Szary sweter - 25,95$
    Kurtka - 37,95$
    Szara bluza ciemna - 19,95$

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia naprawdę mi się spodobały, mają fajny klimat. A moje plany na ferie? To przede wszystkim narty i odpoczynek, ale poczekam sobie do połowy lutego :)

    1-$3,73
    2-$2,74
    3-$3,42
    4-$21,95
    5-$21,95
    6-$25,95
    7-$37,95
    8-$19,95

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ja zamierzam w ferie, chociaż trochę przyłożyć się do bloga i porobić trochę zdjęć

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia są piękne, bardzo mi się podobają :) Życzę Ci udanych i niezapominanych ferii, do tego przepełnionych przygodami! Ja na swoje poczekam do połowy lutego, ale w ogóle mi to nie przeszkadza - mając tak mało odstępu między przerwą świąteczną, a zimową pewnie bym się za bardzo rozleniwiła, haha ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. cudowne zdjęcia.
    ja ferie na razie spędzam gotując różne pyszności!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja mam ferie jako ostatnia i też zamierzam je bardzo aktywnie spędzić i dobrze wykorzystać! Pzt. bardzo sie ciesze, że jestem w przeglądzie blogów, dziękuję! :*

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja już mam ferie, ale konkretnych planów oprócz MeetYT4 nie mam. :)
    Śliczne zdjęcia ♥
    1. US$ 3.73 | 2. US$ 2.74 | 3. US$ 3.42 | 4. US$21.95 | 5. US$21.95 | 6. US$25.95 | 7. US$37.95 | 8. US$19.95

    Pozdrawiam i zapraszam >>> nicolenicky01.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  17. Ja tez zaczęłam teraz ferie i juz zrobiłam sobie rozpiskę postów, kilka zdążyłam juz napisać. Niestety jestem w liceum i od nauki aż tak odpocząć nie moge. Mam nadzieje ze ta energia ktora teraz mam tez mnie nie opuści do czerwca :3 Takie zdjecia mi się strasznie podobają, mam tez sliczny makijaż :)
    1. $3.73
    2. $2.74
    3.$3.42
    4. 92.34 zł
    5. 92.34 zł
    6. 109.17 zł
    7. 159.66 zł
    8. 83.93 zł
    moj blog

    ReplyDelete
  18. Ja również już zaczęłam ferie i szczerze mówiąc, nie lubię mieć ich jako pierwsza. Mimo wszystko postaram się je jak najlepiej wykorzystać! Cudowne zdjęcia!
    $3.73
    $2.74
    $3.42
    $21.95
    $21.95
    $25.95
    $37.95
    $19.95
    ☃ HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK☃

    ReplyDelete
  19. 1. 16.17zł 2. 11.88zł 3. 14.83zł 4. 21.95us 5. 21.95us 6. 25.95us 7. 37.95us 8. 19.95us

    Ja też mam zamiar dobrze wykorzystać ten wolny czas ;)

    http://maniuszek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam twoje włosy!:o
    $3,73, $2,74 , $3,42, $21,95, $21,95, $25,95 , $37,95, $19,95 :3

    http://aleksandra-badzio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. ja zaczynam ferie już w poniedziałek, chciałabym je aktywnie spędzić, a nie tylko siedzieć w domu przy laptopie :D

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  22. Masz piękny uśmiech ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jejku trafiłam na twojego bloga przypadkiem i zostaję na stałe!
    Ceny:
    $3.73
    $2.74
    $3.42
    $21.95
    $25.95
    $21.95
    $37.94
    $19.95

    ReplyDelete
  24. Te zdjęcia są genialne <3 Ty zawsze tak uroczo wychodzisz :( <3
    MÓJ BLOG - klik! <3

    ReplyDelete
  25. Jak zawsze masz tak super zdjęcia! Jesteś po prostu bardzo i to bardzo fotogeniczna! :D <3
    Uwielbiam czytać twojego bloga! <3
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  26. Również zaczęłam ferie. Zdjęcia powalają na kolana. ;)

    Ceny:
    1.US$ 3.73; 2. US$ 2.74; 3. US$ 3.42; 4. US$21.95; 5. US$21.95; 6. US$25.95; 7. US$37.95; 8. US$19.95

    Pozdrawiam, Alicja
    z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/
    xxxxx

    ReplyDelete
  27. Świetne są zdjęcia w takim klimacie :)
    Ferie zaczynam 15 lutego, ale moim zdaniem to dobrze, akurat jest czas na myślenie gdzie by się pojechało ze znajomymi, ale stawiam też po części na spontaniczność
    poklikane
    US$ 3.73
    US$ 2.74
    US$ 3.42
    US$21.95
    US$21.95
    US$25.95
    US$37.95
    US$19.95

    http://by-paolka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. http://maja-kaszyca.blogspot.com/ - ceny(po kolei):US$ 3.73, US$ 2.74,US$ 3.42, US$21.95,US$21.95, US$25.95, US$37.95, US$19.95

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajnie czytać, ze nie masz zamiaru leniuchować, przepełnia cię energia i masz plany, które chcesz zrealizować. Tez zaczęłam właśnie ferie i podchodzę do nich z takim samym nastawieniem jak ty!:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  30. Zazdroszczę ferii! Ja aktualnie siędzę schorowana w domciu i jak tyko wyzdrowieje mam dużo planów! :) genialne zdjęcia <3
    1 US$ 3.73
    2 US$ 2.74
    3 US$ 3.42
    4 US$21.95
    5 US$21.95
    6 US$25.95
    7 US$37.95
    8 US$19.95

    www.onlydreams.pl

    ReplyDelete
  31. przepiękna jak zawsze♥
    1- 3.73$
    2- 2.74$
    3- 3.42$
    4- 21.95$
    5- 21.95$
    6- 25.95$
    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ale masz cudowne włosy!
    Chętnie wezmę udział w przeglądzie. (Jakbyś mnie wybrała, proszę napisz mi w komentarzu. Dziękuję.)

    cienie - 2.74$
    pędzelki - 3.42$
    pędzelki roż. - 3.73$
    bluza - 21.95$
    sukienka - 21.95$
    sweter - 25.95$
    katana - 37.95$
    bluza - 19.95$

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia i całokształt bloga również :D
    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas:
    http://cieszsiechwila-ld.blogspot.com/ !!!

    ReplyDelete
  34. Bardzo ładne zdjęcia, aż mi się zimno zrobiło jak zobaczyłam jak się poświęciłaś. :)
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/zima.html

    ReplyDelete
  35. Jejkuu te włosy <333 !!
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Zdjęcia świetnee
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja też mam teraz ferie i mnóstwo czasu na wszystko czego nie da rady robić w roku szkolnym. Co do nart, to też nigdy nie próbowałam, ale może uda mi się jeszcze w tym sezonie, w końcu zawsze musi być ten pierwszy raz. Śliczne zdjęcia! ;)
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  37. Oj tak, też mam nadzieję, że ta pozytywna energia utrzyma się ze mną aż do czerwca! Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  38. Ja obecnie jestem chora. Ferie zaczynam właściwie od dziś. Oficjalnie od poniedziałku 25 stycznia stycznia. Też mam zamiar nadrobić zaległości z blogowaniem i niestety zamierzam się trochę uczyć.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. SUPER BLOG
    zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/2016/01/sport-co-jesc-co-ograniczyc.html

    ReplyDelete
  40. Super look :) Masz przepiękne włosy :)
    Ja natomiast bardzo chciałabym chociaż raz spróbować nart albo deski :)

    ReplyDelete
  41. Ja ferie zaczynam dopiero w połowie lutego, zdjęcia w takim klimacie bardzo mi się podobają, wyglądasz ślicznie!
    1. $3.73 2. $2.74 3. $3.42 4. $21.95 5. $21.95 6. $25.95 7. $37.95 8. $19.95
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.