December 1, 2015

writing's on the wall


Szkoła już totalnie mnie wykańcza, a jestem sobie w stanie wyobrazić, że u was jest tak samo. Mam wrażenie, że przeżywam z moimi bliskimi tj. przyjaciele, chłopak oraz rodzina cudowne chwile. Przychodzi szkoła, wieczne stresy, czasem porażki i jestem dobita na cały następny tydzień. Brakuje mi wakacji, codziennych spotkań, ciepłych temperatur i wszystkiego co szczęśliwe. Zwykle, staram się motywować was moimi postami, a ten jest zupełnie inny. Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazicie, jednak staram się być tutaj w stu procentach szczera i prawdziwa. Bo przecież nie można ciągle wychwalać dobrych, szczęśliwych momentów zapominając o reszcie? Zresztą wydaje mi się, że ignorowanie rzeczywistości do niczego nie prowadzi. Chciałabym, żeby inni też dostrzegali, że życie nie jest tak proste i pełne tylko tej pozytywnej energii. Nie chodzi mi o dobijanie się, wręcz przeciwnie, chociaż w najmniejszym stopniu zapobieganie temu smutkowi, zamule. Przepraszam was za dłuższą przerwę w postach. Mam nadzieję, że z czasem mój humor się poprawi i wróci ta cała motywacja co do bloga. Życzę wam spokojnego tygodnia, bez stresów ;) Proszę o ewentualną modlitwę w mojej intencji. Dzisiaj zapraszam was na post bardziej modowy, ze stylizacją, w dość nietypowych warunkach i scenerii. Liczę, że jednak przypadnie wam on do gustu. Już niedługo nowe, ciekawsze posty! Trzymajcie się cieplutko xx 

KOSZULKA: KLIK // OKULARY: KLIK 

KOSZULKA: KLIK // OKULARY: KLIK 

46 comments :

  1. U mnie jeśi chodzi o szkołę..masakra. Nie chodzi tu o oceny, tylko o to, ze codziennie mam przynajmniej 1 kartkówke lub sprawdzian i nie potrafię się ze wszystkim wyrobić ;/

    agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. zdjęcia są naprawdę przecudowne! :) u mnie w szkole okropny natłok wszystkiego... :(


    pozdrawiam serdecznie! :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  3. ladne zdjecia! kazdy tak czasem ma, szkola potrafi dobic:/


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cudowne buty! Sama mam klasyczne superstary, ale twoje są obłędne.

    zapraszam na świąteczną serię na blogu :
    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wspaniałe zdjęcia! Kto jest Twoim fotografem? ^^
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękny blog i zdjecia OBSERWUJE :) http://fashion-style-inspire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Też już tęsknie za wakacjami, no ale niestety trzeba jeszcze trochę na nie poczekac. Tymczasem już niedługo przerwa świąteczna ♥
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  8. No to żeby Ci ta motywacja szybko wróciła! :*
    Śliczne zdjęcia i outfit!
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  9. Kocham tą piosenkę i piękne zdjęcia :) anananas9.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Czekałam na Twoją nową notkę, a przede wszystkim ciekawa byłam jaką piosenkę dodasz, haha. ;)
    Super miejsce na sesję. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jezuuuu, jak zwykle - genialne zdjęcia <3 nie zawsze da się myśleć pozytywnie, niestety :/
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mi również brakuje wakacji, ciepełka a nie tych ciągłych duńskich wiatrów i mojego chłopaka, który mieszka w Polsce :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    ReplyDelete
  14. Ta koszulka strasznie mi się podoba! I masz bardzo fajne buty :) Zdjęcia wyszły super!

    Ja w tamtym roku, czyli kiedy była w klasie III gim., bardzo stresowałam się nauką i przejmowałam nawet 4. Do tego bałam się, że nie dostanę się na wymarzony profil. Teraz wiem, że było to zupełnie niepotrzebne! Czasem trudno jest się czymś nie przejmować, ale można chwilkę pomyśleć nad tym czy naprawdę warto. W liceum zrozumiałam, że oceny nie są najważniejsze. Jestem świadoma mojej wiedzy i umiejętności. Staram się jak mogę, ale nie załamuję się kiedy dostaję gorszę oceny albo kiedy zabraknie mi punktów do wyższych. Myślę, że bardzo dobrze wypracować sobie takie poczucie pewności własnej wiedzy. Wtedy jest nam o wiele łatwiej przetrwać ciężkie wolne chwile :) Trzymam za Ciebie kciuki! Dasz radę!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Boskie okulary!

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Życie nie zawsze jest kolorowe. Trzeba pokazywać, że jesteśmy tylko ludźmi i możemy mieć gorsze chwile ;). Modlitwę ode mnie masz gwarantowaną :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  17. Zakochałam się w tych butach, genialneee! :)
    poleksandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Cześć,
    mogłabyś mi podać swój email? Lub napisać do mnie na mój, który jest podany na moim blogu? Mam propozycję :)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Czasem po prostu tak jest, że wszystko nas dobija. W moim przypadku staram się wszystko odbierać pozytywnie i w listopadzie naprawdę mi się to udało! Także dla chcącego nic trudnego, a modlitwę ode mnie masz również zagwarantowaną :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. U mnie w szkole też urwanie głowy, przydałoby mi się dodatkowe parę godzin w ciągu doby lub najlepiej, gdybym nie potrzebowała snu, wtedy by mi się udało zdążyć ze wszystkim :) śliczne zdjęcia i świetne superstary!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja niedługo mam testy i też w szkole teraz wszyscy na ostatnią chwilę robią nam diagnozy, testy, sprawdziany... Jakby to miało nam w czymś pomóc, a to tylko pogarsza, bo jest więcej stresu :/
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
  22. Życzę powodzenia na testach właściwych. Na pewno dasz radę, nie martw się :)
    Śliczne zdjęcia :*
    Będę trzymać kciuki!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. jeju najpiękniejsza sesja *.* mnie też szkoła wykańcza..

    KLIK MÓJ BLOG♥

    ReplyDelete
  24. Mam nadzieję, że Twoje samopoczucie poprawi się jak najszybciej! Cudowne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  25. Ja am dokładnie to samo, mam ogromnie dosyć szkoły, całe moje życie polega aktualnie na nauce, tak bardzo potrzebuję tych świąt, nie wiem jak przetrwam kolejne dwa tygodnie, ale przecież jakoś muszę i ty też dasz radę!
    Masz super wyczucie stylu, cudowne zdjęcia i sceneria idealna!

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  26. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) http://blogjuliettawelcome.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award-3.html

    ReplyDelete
  27. Pięknie wyglądasz. Mam nadzieję, że się już polepszyło. Ja mam tyle na głowie przez tą szkołę :c

    ReplyDelete
  28. http://agiiz.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie do mnie. Świetny wpis :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.