December 8, 2015

TEST: obiektywy do telefonu

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z czymś nietypowym, a będzie to test obiektywów do telefonu :)

Zawsze chciałam je wypróbować. Jest to napewno ciekawy gadżet, a co w tym najlepsze? Nie są to drogie obiektywy do aparatu, a ich tańsze oraz mniejsze zamienniki. Wydaje mi się, że od małego jestem tzw. "zbieraczem" nietypowych rzeczy, więc możecie spodziewać się większej ilości postów tego typy na blogu. Oczywiście jeśli będziecie tego chcieli :)

Gdzie kupić i ile wydać?
Spotkałam się z wieloma stronami, na których można kupić te cudeńka. Z tego co wiem, stacjonarnie pojawiały się one w Biedronce, ale szybko się skończyły. I nic dziwnego, bo kosztowały coś koło 20zł. Na polskich stronach znalazłam je nawet za ponad 200zł, co jest dla mnie przesadą. Fakt faktem, obiektywami wykonuje się naprawdę dobre zdjęcia, niektóre porównywalne do jakości aparatu, ale nie jest to dla mnie na tyle potrzebne, żebym wydawała na to taką sumę. Możecie szukać ich na allegro lub na przeróżnych azjatyckich stronach. Ja swoje mam z wholesalebuying.com

Jaka jest zawartość zestawu i jak zacząć robić zdjęcia z użyciem obiektywów?
W moim zestawie znalazłam 3 obiektywy: makro, fisheye i wide angle* (na każdym zdjęciu, jest literówka, za którą bardzo przepraszam), woreczek, spinacz oraz nakładki ochronne na obiektywy. Każdy z nich ma inne zastosowanie. Makro doskonale przydaje się do zdjęć robionych z bliska, np. piasek, oko, materiał, itp. Wide angle oddala obraz. Fisheye tzw. "rybie oko" to chyba najpopularniejszy z wszystkich. Jest szerokokątny, łapie obraz w zasięgu 180°. Wybraną soczewkę zakładamy na spinaczyk, po czym przymocowujemy do aparatu telefonu. Zapewniam was, że telefon się nie porysuje, bo pod plastikową częścią są miękkie, ochronne nakładki.

Czy są warte zakupu?
Jestem osobą, która zachwyci się chyba każdym gadżetem związanym z fotografią. Te obiektywy to naprawdę fajna sprawa szczególnie jeśli chodzi o zdjęcia na instagrama lub filmiki na snapa. Myślę, że jest to fajna sprawa jeśli nie kosztuje to zbyt dużo.

OCENA: 9/10 LINK DO OBIEKTYWÓW: KLIK

PRZYKŁADOWE ZDJĘCIA



36 comments :

  1. Świetne te obiektywy <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ciekawa rzecz

    Rzadko osób zakłada blogi na tumblr.com . Na tej platformie najczęściej można spotkać blogi ze zdjęciami np. inspiracje . Wcale nie widać blogów lifestyle i ja założyłam takiego bloga, chce udowodnić wszystkim że ta platforma jest warta uwagi . O to mój blog : http://eskucinska.tumblr.com/

    ReplyDelete
  3. Już jakiś czas temu myślałam nad zakupem takiego obiektywu, ale nie byłam do końca przekonana, po tym poście chyba jednak skuszę się na jego zakup.
    Świetny blog, obserwuję! ;)
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mam je, kupiłam w Biedronce i są super! :D
    Fajny post!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. https://www.youtube.com/watch?v=tazcwqfrWxI Zobacz to :D, to są tylko chińskie zabawki !

    ReplyDelete
  6. Fajne takie obiektywy! Ja jednak nie robie prawie wcale zdjec telefonem;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wow! Jeszcze nie słyszałam o tych obiektywach, ale wydają się być świetne!
    Tym bardziej, ze aż tak drogie nie są :D
    Świetna recenzja i zdjęcia!
    Obserwuje i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  8. takie obiektywy to naprawdę warty uwagi gadżet, miałam zamiar kupić te w biedronce jednak nie zdążyłam, bo wszystkie się wykupiły. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie:
    >mój blog KLIK<

    ReplyDelete
  9. Mam takie obiektywy właśnie z biedronki co wtedy były i są świetne! :D
    Piękne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  10. Cudo. Marzę o obiektywie do telefonu :)

    ReplyDelete
  11. Ciekawy dodatek! Sama czekam na swoje z Banggodd i nie mogę się doczkeać efektów współpracy z tymi cudeńkami. :D Zdjecia cudne! ;*

    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Z chęcią sprawię sobie taki obiektyw. Jest genialny! :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mam te obiektywy i to właśnie z biedronki, haha. Tez jestem nimi zachwycona!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. obiektywy obietywami mnie zauroczyło to jak robisz zdjęcia <3
    zapraszam do siebie:
    www.fflare.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajne są te obiektywy, chciałam nawet kupić te z Biedronki, ale zanim się zorientowałam, to już ich nie było. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Szkoda, że nie ma ich już w Biedronce, bo z chęcią bym kupiła... Genialne! :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  17. Przydałyby mi się takie obiektywy :) Na pewno jakość zdjęć od razu by mi się poprawiła!
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  18. świetne są!💚

    Buziak, chanelier.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Długo myślałam nad zakupem takich obiektywów, nadal nad tym się zastanawiam. Kiedyś widziałam takie w biedronce, kosztowały chyba około 30zł :) Zobaczymy, zobaczymy. Z tego co widzę, to efekty dla mnie są zadowalające! <3

    ☃ all-pastel-world.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    ReplyDelete
  20. Słyszałam dużo dobrych opinii na temat tych obiektywów. I zastanawiam się nad zakupem. :D

    ReplyDelete
  21. Ale fajny gadżet! Chcę go również, więc już zamawiam :)

    ReplyDelete
  22. Też mam te obiektywy, ja kupiłam swoje w biedronce jak jeszcze były dostępne, uwielbiam je :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. super obiektywy, robią cudowne zdjęcia *.*
    Mój blog: klik

    ReplyDelete
  24. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    ReplyDelete
  25. Mam takie obiektywy, są świetne! Robią śliczne zdjęcia! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  26. Te obiektywy do telefonu to świetna sprawa! Bardzo podobają mi się zdjęcia, która zamieściłaś, są tak ładnie przygotowane! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  27. Ciekawy gadżet. Może kiedyś będę miała okazję z takiego skorzystać ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ahh zachęciłaś mnie do zakupu, zdjęcia są naprawdę świetne, a szczególnie makro.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajny obiektyw. Spodobał mi się i muszę sobie taki sprawić:)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.