December 12, 2015

Mary, Did You Know?


*byłabym wdzięczna gdybyście posłuchali w czasie czytania, właśnie tego utworu*

Hej kochani! W ostatnim czasie wybrałam się z Kubą na "Listy do M. 2". Było naprawdę fajnie poczuć ten klimat świąt. Wydaje mi się, że rok temu pojawił się tutaj bardzo podobny post. Mimo wszystko, chciałabym jeszcze raz przyjrzeć się temu tematowi. Zainspirowała mnie jedna piosenka z właśnie tego filmu. Jak możecie zauważyć, wszystkie (a raczej prawie wszystkie) piosenki świąteczne przepełnione są dzwoneczkami w tle, słowo "christmas", "santa" stają się ich tematami przewodnimi. Może jestem dziwna, nie mówię, że też nie cieszyłam się tymi utworami, bo naprawdę jest to kochane, że większość osób je zna i chętnie wykonuje. Wydaje mi się jednak, że znalazłam coś cenniejszego. Od trzech lat, w okresie przedświątecznym, nadchodzi pewien moment, kiedy omijam ten cały świąteczny szał prezentów i skupiam się po prostu na przyjściu Jezusa. Postanowiłam, że ten post pojawi się tutaj, kiedy faktycznie wreszcie nadejdzie ten czas. Teledysk do "Mary, did you know?" jest dość skromny. Jestem z zespołem Pentatonix już dość długi czas, ale kiedy dowiedziałam się, że ich piosenka znajdzie się w polskim filmie, poczułam wypełniające mnie ciepło. Co najśmieszniejsze, kiedy usłyszałam ten utwór pierwszy raz, wiedziałam, że będę go "męczyć" przez cały czas przygotowania się do świąt. Jest taki prawdziwy, nieprzesadzony. Pokazuję istotę tych świąt. To, co jest najważniejsze. Nie codziennie rodzi się Jezus, co nie znaczy, że na co dzień go z nami nie ma. W tamte święta postanowiłam sobie, że większą wagę przykładam do tego o czym są wszystkie kolędy. Halo, rodzi się Bóg! Śpiewamy o tym tak często w te świąteczne dni. Czy naprawdę rozumiemy teksty tych pastorałek? Czasem warto olać prezenty, choinkę, przeceny, nowy telefon, laptop. Myślę, że gdybym ja nakręcała się tylko tym, nie dałabym rady funkcjonować w te święta. Całe spędziłabym na śledzeniu instagrama i innych social mediów albo spaniu. Nie prosiłam o nic konkretnego na te święta, ale myślę, że jeśli "trafię" na jakieś pieniądze, odłożę je na program do montowania. Jakiś czas temu obejrzałam świetny filmik o depresji, nagrany przez znaną mi od dłuższego czasu youtuberkę. Chcę robić to samo. Kocham zdjęcia, ale uważam, że filmy lepiej oddawałyby moje uczucia, emocje. Chcę nagrywać dziewczęce filmiki, ale oprócz nich, skupię się na motywowaniu was do wiary. Wiem, że to będzie też dobra "terapia" dla mnie. Fajnie jest pisać dla was o Bogu, lubię to. Liczę, że będziecie ze mną w te święta. Liczę też, że jest tutaj ktoś, kto załapał, o co mi chodzi i być może przekona się do spędzania świąt z trochę innym podejściem. Ja mam nadzieję, że święta i czas międzyświąteczny spędzę z kochanymi przeze mnie osoby. Tego też wam życzę. Odzywajcie się, jeśli macie jakieś wątpliwości. Jest tutaj Jessica, która wysłucha i postara się poradzić, każdemu, kto ma wątpliwości do wiary, ale nie tylko. Trzymajcie się. xx

P.S: Ktoś ostatnio zapytał mnie na snapie, co jest moim wymarzonym świątecznym prezentem.. Odpowiedź brzmi: stała obecność ludzi, których kocham. ;)

sukienka: klik

46 comments :

  1. Zdjęcia są śliczne, bardzo mi się podobają!
    Co do postu, to masz rację! Warto pomyśleć o tym, co jest istotą Świąt Bożego Narodzenia. Teraz dużo osób skupia się tylko na atmosferze - prezenty, piosenki, rodzinne przyjęcia - a zapomina o tym, że to tylko uzupełnienie tego co najważniejsze. Fajnie, że o tym napisałaś!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. fajne zdjęcia

    Rzadko można spotkać blogerów, którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać z kolei dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam udowodnić wszystkim, że ta platforma jest warta uwagi i można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie: http://eskucinska.tumblr.com/

    ReplyDelete
  3. zdjecia sa mega!
    a co do tresci- ludzie czesto zapominaja czym jest prawdziwa istota swiat i robia z tego swiecka sprawe zalezna od prezentow i domniemanych tradycji.. wypadalo niektorym naprawde przypomniec co się wtedy dzieje.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Moja odpowiedź, gdybym została zapytana o wymarzony prezent, byłaby taka sama :). Bo to jest dla mnie najważniejsze. Życzę Ci, aby udało Ci się stworzyć kanał na yt - będę oglądać.
    Śliczna piosenka^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  5. Cudowny post :') dobrze, że piszesz takie rzeczy :) no i cudne zdjęcia!! <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Prześliczne zdj tak świątecznie :**
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Sukienka jest śliczna<3 Shein ma genialne rzeczy!
    Na dodatek te 'uszka'- słodkie:D

    http://www.justcleo.pl/2015/12/casual-outfit-with-green-parka.html

    ReplyDelete
  8. Ja też przygotowuje się na przyjście Pana. Jest to trzeci rok z rzędu w którym chodzę na roraty. Codziennie też słucham ojca Szustaka "jeszcze5minutek". W tym roku chcąc szczególnie przeżyć narodzenie Jezusa. Idę na pasterkę :) Bo mimo że jestem wierząca i staram się być blisko Pana Boga. Jeszcze nigdy nie byłam, czas to zmienić ;) Miło, że nie jestem z tym sama :) Piękne jest to że chcesz tutaj opowiadać o Bogu :)

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ale piękne zdjęcia! Mają cudowny klimat :o
    Ślicznie wyglądasz :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  11. Wg mnie to bardzo dobry pomysł z tym kręceniem filmików, oglądałabym je z chęcią :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Cudownie wyglądasz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cudowne zdjęcia! Na prawdę piękne! <3
    Co do posta, to masz rację. Trzeba podchodzić czasami do świąt Bożego Narodzenia z innym podejście niż oczekiwanie na prezenty. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  14. Muszę obejrzeć Listy do M 2, zdecydowanie!
    Cudowne zdjęcia! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mnie też ten film z depresją zainspirował to tworzenia :D Cieszę się, że znalazłam kolejny blog, który tak otwarcie mówi o Bogu <3
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. co ty dużo mówić, pięknie napisane, zdjęcia śliczne, a piosenka aż łapie za serce. Będę tu częściej wpadać :)
    pozdrawiam
    http://aleksandrakubiszyn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia jak zwykle zapierają dech w piersiach ♥ cudnie

    ReplyDelete
  18. Jaki masz aparat, czy przerabiasz zdjecia ?
    Twoje zdjecia to sztossss💪🏿

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aparat Canon 60D, a zdjęcia obrabiam w programie Photoscape, rzadziej w Gimpie i Photoshopie :)

      Delete
  19. Tą piosenkę poznałam kilka tygodni temu dzięki mojej wspaniałej nauczycielce muzyki, jest prześwietna. I ten niesamowity klimat... Ah. :)
    Świetne miejsce do zdjęć! :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ostatnio słucham kilka razy tej piosenki, podoba mi się! Pierwszy raz usłyszałam ją właśnie w filmie 'Listy do M 2'.
    Pięknie napisany, mądry post! Zdjęcia jak zawsze - przepiękne, ślicznie wyglądasz! <3

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  21. zapraszam do siebie gdzie do zgarnięcia jest kawaiibox

    ReplyDelete
  22. Przepiękne zdjęcia <333 Fajne tło do zdjęć z choinką <333


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Czasem wydaje mi się, że ludzie zapominają, co tak naprawdę jest najważniejsze w świętach Bożego Narodzenia. Przepiękne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia, takie świąteczne. Ahh, kolędy warto interpretować ;)
    Święta też są ważne ze względów religijnych, pamiętajmy ♥

    ReplyDelete
  25. Bardzo mądrze napisałaś, zawsze cieszę się, kiedy przychodzą święta lecz tak naprawdę nigdy nie zastanawiałam skupiałam się nad nadejściem Jezusa. Twój post dał mi dużo do myślenia. Dziękuję
    www.marysiawojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ooo jejku ten film jest cudowny! Kupiłam ścieżkę dźwiękową dla Mamy i teraz sama cały czas słucham :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Niesamowicie klimatyczne fotografie!

    ReplyDelete
  28. piękna! <3
    http://locastrica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Niestety gdzieś w tym pędzie za prezentami zgubiliśmy , to ,co w tych świętach jest najważniejsze :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  30. Świetny post ! Jestem zachwycona.! Cieszę sie ze pisze ktoś o świętach zupełnie inaczej niż inni xxx

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.