December 18, 2015

details


Hej kochani! Rok temu pokazałam wam, jakimi dekoracjami ozdobiłam mój pokój. W prawdzie z roku na rok dużo się nie zmienia, ale pozwoliłam sobie zrobić parę zdjęć na bloga. Uważam, że świąteczne dekoracje nie są najważniejsze, ale mimo wszystko wprowadzają nas w klimat i są miłe dla oka :) Jak zwykle stawiam na minimalizm, dlatego moje wnętrze nie wygląda zbyt bogato, ale wydaje mi się, że nie jest to żaden problem. Napis, który wisi nad moim łóżkiem kupiłam w sklepie Tk Maxx. Oprócz niego, wszystkie dekoracje są raczej mniejsze. Stawiałam na detale. Nawet świeczka została zamieniona z białej na czerwoną! :) Ozdoby takie jak gwiazdki pod zdjęciami czy aniołki na rolecie pochodzą z kiermaszy charytatywnych. Uważam, że jest to fajny sposób na znalezienie czegoś do waszego pokoju. Zwykle wydajemy na to masę pieniędzy, wałęsając się po centrach handlowych, a tutaj można przeznaczyć je na coś ważnego. Za lusterko włożyłam już słynne uszka renifera, które wykorzystałam w poprzednim poście :) Kolejnym fajnym sposobem na świąteczną dekorację są ramki ze zdjęciami. Ja swoje udekorowałam zimowym papierem. Banalne, ale bardzo efektowne. Do świąt jest jeszcze trochę czasu, więc napewno zdąrzycie jeszcze wymyślić coś ładnego :)

A wy, dekorujecie swoje pokoje?


40 comments :

  1. Prześliczne dekoracje! Muszę się koniecznie zabrać za dekorowanie pokoju ;)

    http://martynakrysinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Twój pokój ślicznie wygląda! Ja też stawiam raczej na minimalizm niż świąteczny przepych. W tym roku na szafkach zawiesiłam światełka - białe gwiazdki, w ramkach na zdjęcia mam świąteczne grafiki, a na specjalnej szafce, gdzie zawsze mam jakieś dekoracje, już pojawiły się tematyczne ozdoby!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne! Szczególnie drógie zdjęcie! Bardzo podobają mi się świąteczne pokoje i ozdoby <3

    roxa05.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękne te dekoracje. Wszystko wygląda na dopracowane i idealnie dopasowane. :)
    Też udekorowałam swój pokój, ale nie jest to nic odkrywczego. Na klamce od okna dachowego, zawiesiłam ogromną, srebrną gwiazdę, na wezgłowiu łóżka powiesiłam lampki, a na niektórych klamkach zawiązałam na kokardkę wstążki w kratkę. Może jeszcze coś wykombinuję do świąt. :)
    Pozdrawiam, http://annie-kathe.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Naprawdę prześlicznie tu u ciebie! ♥ Ja powiesiłam tylko dwie czerwone skarpety - mam nadzieję ,że przed świętami uda mi się coś pokombinować :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo mi się podobają takie świąteczne dekoracje! Można wczuć się w ten świąteczny klimat :) sama mam ich masę w swoim pokoju, jednak u mnie na ścianach goszczą kolory, więc jest z nimi trochę ciężej :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Pięknie u ciebie! <3
    Ja nie mam jeszcze nic udekorowanego w pokoju i chyba czas najwyższy się za to zabrać!

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jeju Jess jakie ładne zdjęcia!
    Ja mogłabym na wszystko zawiesić światełka hah :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. U mnie niestety póki co pustka, ale uwielbiam oglądać, jak inni dekorują swoje pokoje. Od razu pokój wydaje się przytulniejszy :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jak cudownie. Ja mam tragiczny pokój;c

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładnie ozdobiony pokój :)
    Ja niestety mam tylko małą przestrzeń, która jest zrobiona po mojemu bo mam pokój z bratem :c
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ale pięknie! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja właśnie zaraz biorę się za porządki i ozdabianie pokoju, więc taka dawka inspiracji od Ciebie mi się przyda :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja właśnie dzisiaj zamierzam udekorować swój pokój, żeby lepiej poczuć ten klimat świąteczny :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  15. ja nie dekoruje:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Prześlicznie ozdobiłaś swój pokój! Ja również swój ozdobiłam świątecznie, ale nie tak ładnie jak Ty to zrobiłaś! *.*
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  17. Ja w tym roku jakoś zabrać się za to nie mogę, dopiero dzisiaj powiesiłam lampki. Mam pomysły, ale nie chce mi się jakoś. Do świąt może się przemogę. :P

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękny pokój i przede wszystkim dekoracje :)Takie rzeczy na pewno dają dużo klimatu i przytulności.
    Ja w tym roku nie dekoruje zbytnio pokoju. Dzisiaj ubrałam jedynie choinkę, która w zupełności mi wystarcza :3
    Pozdrawiam, i życzę wesołych świąt! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jaak ślicznie... *_*

    http://bystka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Naprawdę pięknie - wspaniałe dekoracje, detale - super.

    ReplyDelete
  21. ja już w listopadzie bym dekorowała swój pokój świątecznie, ale zawsze mama mnie powstrzymuje :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam dekoracje świąteczne, nawet takie najdrobniejsze dodają cudownej atmosfery do naszego pokoju:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  23. Rzeczywiście bardzo pomysłowo udekorowałaś swój pokój. Masz racje, że zawsze wprowadza nas to w świąteczny klimat chociaż na dworze brak śniegu :(

    MÓJ BLOG KLIK

    ReplyDelete
  24. Twój pokój musi naprawdę ślicznie wyglądać! Dobrze, że chociaż w taki sposób możemy umilić i poczuć w jakimś stopniu te święta.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ja również ozdobiłam już swój pokój. Teraz aż miło do niego wejść. :)
    Twój wygląda fenomenalnie *O*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  26. Ja też właśnie ozdobiłam troche pokój :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja już ozdobiłam pokój dwa tygodnie temu, haha ;)
    Jessica zapraszam Cię do wzięcia udziału w mojej świątecznej akcji, która ma na celu wywołanie uśmiechu u ludzi :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Cudownie przystroiłaś swój pokój! ♥
    Ja swój także ozdabiam :D
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ślicznie udekorowałaś pokój, u mnie niestety nie ma w pobliżu kiermaszów charytatywnych, śliczne te aniołki!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. jak cudowanie tam masz <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.