November 18, 2015

Staying alone isn't a good way


Wiele razy chciałam poradzić sobie z problemami sama, zamykajac się na ludzi, blokując moje wszystkie możliwe konta na portalach społecznościowych lub sugerując innym, żeby dali mi spokój. Zakładałam słuchawki na uszy, wchodziłam pod kołdrę i zasypiałam, ignorując wszystkie moje obowiązki i bliskich. I przychodzę tutaj dzisiaj, by powiedzieć jedną, niby nieistotną, ale jednak dość ważną rzecz. Zostawianie problemu sobie i bycie z nim sam na sam niezawsze jest tą dobrą drogą. Nie chodzi mi o to, żebyście na siłę próbowali być z kimś, kto pomoże wam z problemem. Często takie związki są dość zamglone, zakłamane. Zakrywają rzeczywistość, zamiast zapobiegać kolejnym przeszkodom. Mam na myśli raczej ignorowanie "całego świata" dla zakrycia rzeczywistości, której najzwyczajniej się boimy. Często inni podpowiadają nam, żeby odizolować się od ludzi, kiedy spotyka nas jakaś trudność. Mówię temu stanowcze "NIE"! Samotność dobija. Samotność z problemem dusi. Zamiast słuchania smutnej muzyki, snu i olewania wszystkich wokół, włącz płytę swojego ulubionego wykonawcy, zapal parę świeczek, porozmawiaj z kimś bliskim. Zawsze warto się komuś wyżalić. Może być to twoja mama, przyjaciółka lub osoba prawie obca. Możesz iść do spowiedzi albo nawet wejść na anonimowy czat i bez ujawniania tożsamości wygadać się. Po sobie wiem, że lepiej nie męczyć się z problemem zbyt długo. Tym bardziej jeśli sprawa jest ważna i sami nie jesteśmy w stanie sobie z nią poradzić. Zachowanie niektórych sytuacji, z którymi się zmagamy tylko dla siebie jest dość egoistyczną drogą. "Bo oczywiście łatwiej jest zamknąć się na cały świat i nie probować walczyć, prawda?" Niestety tak. Jest to o wiele wygodniejsze. Skąd wiecie, że ktoś do kogo pójdziecie nie znajdzie wyjścia z problemu? Warto szukać pomocy, nie zadręczając się myślą, że możemy komuś przeszkadzać lub zwyczajnie nie go nie obchodzić. Wszyscy mamy bliskich, wszyscy mamy przyjaciół. Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie się o nas troszczył. Pozwólmy "działać" tym osobom i nie trzymajmy w sobie złych emocji :) Trzymajcie się xx 


ZAPRASZAM NA ROZDANIE :)  KLIK



43 comments :

  1. Jakbym czytała o sobie :) Świetny tekst!

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Masz całkowitą rację! Niegdyś skrywałam emocje ale teraz czuję się o wiele lepiej gdy z kimś porozmawiam o moich problemach

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny tekst, człowiek potrzebuje drugiego człowieka i tego nie da się ominąć :) Świetne buty! :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo mądry wpis, duszenie w sumie złych emocji może wyrządzić dużo krzywdy dla nas samych. Pozdrawiam

    http://simplemenstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Też mam tak czasami, że chcę się zamknąć w sobie na cały świat, ale później zdaję sobie sprawę, że nie mogę z danym problemem poradzić sobie sama i idę po radę do przyjaciela, który pomoże mi znaleźć wyjście z sytuacji. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia <3
    Bardzo mądry post. Ja zazwyczaj duszę w sobie problemy, ale wiem, że lepiej się komuś wygadać.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Lubię czytać, jak piszesz, bo zawsze czuję, jakbyś trafiała dokładnie w to, co nurtuje moje myśli i serce. To, co piszesz zawsze jest idealną odpowiedzią na moje pytania. Słowa dobierasz w tak przemyślany sposób i trafiasz do mnie, jak żadna inna blogerka. Zgadzam się, że zostawianie problemów samemu sobie i 'duszenie' się z nimi to złe rozwiązanie, dopiero po przeczytaniu tego, co napisałaś, zdałam sobie z tego sprawę. Uświadomiłaś mi to, sprawiłaś, że zaczęłam dostrzegać błędy w moich niektórych zachowaniach i dziękuję Ci za to:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę bardzo mi miło :) Ja mam identycznie z katechezami.

      Delete
  8. ładnie

    zapraszam do mnie : http://eskucinska.tumblr.com

    ReplyDelete
  9. Ja niestety chce rozwiązać swoje problemy sama i jakoś trudno mi poprosić kogoś o pomoc. Chyba, że już naprawdę nie daję sobie rady :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dobrze wiem, o czym piszesz. Ukrywanie się z sekretami może nawet zniszczyć psychikę. Jak to jeden z bohaterów mojego ulubionego serialu powiedział - Secrets can eat you up, from the inside.
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. bardzo ładnie wyglądasz :) i ciekawie piszesz;)
    http://scarlecinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. pozwolmy innym sobie pomoc, proste:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetnie piszesz, bardzo fajny post :)
    Piękne zdjęcia! :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  14. Wiadomo, że lepiej nie zamykać się w sobie nie siedzieć pod kołdrą słuchając smutnej muzyki, i mimo prób rozweselenia się, słuchania ulubionego zespołu z własnego doświadczenia wiem, że jednak jak mam jakiś powód do rozpaczy nie umiem poprawić sobie humoru tylko jeszcze bardziej się dołuje, trudno, tak już mam hah :(

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety, chyba nic na siłę... No, ale chociaż to z siebie w jakiś sposób wyrzucić x :)

      Delete
  15. Czasem trzeba pobyć samemu, ale rzadko, kiedy naprawdę jest wszystkiego za dużo, natłok ludzi, problemów. Ale w większości przypadków to bardzo zgubne i takie duszenie w sobie wszystkiego to coś złego. Zgadzam się z wszystkim co napisałaś :)
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. O super buty ! Piękne zdjęcia. Bardzo ciekawy post. Blog jest super będę tutaj wpadać częściej.
    Jak będziesz miała czas to zapraszam do mnie.
    Ola-Mylifestyle

    ReplyDelete
  17. Zgadzam się! Zawsze lżej jest gdy opowiemy komus o naszym problemie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Dokładnie, też wiem po swoim doświadczeniu, że lepiej komuś się zwierzyć niż samemu próbować uporać się z trudną sytuacją.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zgadzam się z Tobą w 100% problemy, które są tłumione nigdy nie prowadzą do ich rozwiązania.
    Śliczne zdjęcia :) obserwuję ;)
    differentdiamond.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Masz rację! Nie warto chować się przed światem ze swoimi problemami. Druga osoba może okazać nam pomoc, nawet przez sam fakt, że będzie przy nas. A wyżalenie się przynosi dużą ulgę! I lepiej myśleć i przyciągać do siebie pozytywne rzeczy, niż te negatywne :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  21. Pięknie napisany post :))
    Masz zupełną rację. Nie powinniśmy zostawać z poważnym problemem sam na sam, bo nie zawsze będziemy w stanie sobie z tym poradzić. Wiem, co to znaczy, bo sama to przeżyłam...
    Cudowne zdjecia :))
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Samotność nie pomaga, ale niestety to ją najbardziej lubię w złe dni!:)

    ReplyDelete
  23. Muzyka bardzo fajnie komponuje się z treścią posta.
    TuBlogujeMartynka

    ReplyDelete
  24. Świetne, mądre słowa :)
    Cudowne zdjęcia ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Zgadzam się z Tobą! Zamykanie się na świat i innych ludzi nie jest dobrym rozwiązaniem. Samotność dobija, duszenie w sobie wszystkich problemów nie polepsza naszej sytuacji. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  26. Podziwiam Cię, że napisałaś o tym tutaj. Ja zawsze radzę się kogoś, bo trzymacie w sobie czegoś powoduje, że wybucham i jest źle :c Świetnie wyglądasz ♥

    ReplyDelete
  27. O problemie zazwyczaj mówię bliskiej mnie osobie, która zawsze stara sie pomóc. Mimo to, kiedyś czułam się tak fatalnie, że cały dzień spędziłam w łóżku na bezsensownym leżeniu i odrzucaniu rozmów telefonicznych od przyjaciół. To był ten jeden i pewnie ostatni raz, kiedy taka forma "przetrawienia" problemu mi pomogła..
    Ciekawa stylizacja i fenomenalne zdjęcia. Super! http://wwhatcanisayy.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  28. ślicznie wyszłaś, ja zwykle nie mówię nikomu o swoich problemach

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja zazwyczaj zachowuję dla siebie takie sprawy, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.