November 27, 2015

Small cosmetics test - BORNPRETTYSTORE


Hej kochani! W ostatnim czasie przyszło do mnie moje zamówienie z BornPrettyStore. Zazwyczaj dostawałam do recenzji biżuterię, ale tym razem firma zaproponowała mi, abym wybrała sobie coś z części kosmetycznej. Było to pewne ryzyko, ale ponieważ ostatnio testuję kosmetyki z tych wszystkich azjatyckich stron, postanowiłam spróbować. I wyszło tak, że naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona! Zamówiłam trzy rzeczy. 


Pierwszą z nich jest brushegg, czyli dosłownie tłumacząc "jajeczko do pędzli". Jestem posiadaczką naprawdę wielu pędzli. Odkąd jako dziecko, dostałam swój pierwszy zestaw, zaczęłam je kolekcjonować. Niestety po każdym użyciu powinno się je myć. Naprawdę nienawidzę tego robić. Zresztą myślę, że każda z nas za tym nie przepada. Jajeczko zakłada się na dwa palce, nalewa się na nie płyn i szoruje pędzle. Uwierzcie mi, że wystarczą 3 potarcia, żeby pędzel był czysty. Używanie tego produktu jest bardzo poręczne i wygodne. Jak najbardziej na plus! OCENA: 9/10


Kolejną jest błyszczyk. Producent zapewnia długą wytrzymałość oraz zmatowienie. I wszystko to dostajemy. Błyszczyk wygląda na ustach jak szminka/tint. Jest naprawdę wydajny. Pogłębienie koloru zależy od ilości nałożonych warstw. Produkt jest naprawdę świetny, gdyby nie to, że trochę się klei, co nie jest przyjemne. Jednak myślę, że można mu to wybaczyć i punktuje w innych kategoriach. Dostępny w wielu kolorach. OCENA: 7/10


Ostatnim już produktem jest paletka cieni. Muszę przyznać, że cienie z azjatyckich stron jeszcze ani razu mnie nie zawiodły. Te nie są tak bardzo napigmentowane jak cienie z dresslink, które kiedyś wam pokazywałam, ale mimo wszystko mają piękne, delikatne kolory, które idealnie nadadzą się na dzień, ale także na jakieś większe wyjście. :) Dodatkowy plus paletki? LUSTERKO. Wreszcie mam jakąś paletkę, która ma lusterko. I jest to bardzo wygodne. Zapewnia to bardziej precyzyjny makijaż oka. OCENA: 8/10

BRUSHEGG: KLIK // BŁYSZCZYK: KLIK // PALETKA: KLIK

Podsumowując... Paczka jest naprawdę świetna. Szła do mnie dość długo, ale najwyraźniej warto było czekać. Zapraszam was na stronę bornprettystore.com. Dajcie znać czy wy kiedykolwiek zamówiliście coś na tej stronie i jak wam się to sprawdza :)

KOD PROMOCYJNY: 2CSH10
LUB TUTAJ: KLIK

41 comments :

  1. Ja kolekcjonuję pędzle z BPS <3 Te pojedyncze z ich oferty są idealne, już mam prawie wszystkie :D

    ReplyDelete
  2. Sama chyba musze zamowic te cienie!:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Paletka cieni bardzo w moim guście ;)

    ReplyDelete
  4. jestem ciekawa urządzenia do mycia pędzli :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  5. Też mam trochę pędzli, dlatego taki brushegg bardzo by mi się przydał :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ciekawi mnie bardzo te jajko, spodobały mi się również cienie :)

    ReplyDelete
  7. Świetne rzeczy, rewelacyjny kolor błyszczyka! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    ReplyDelete
  8. Brushegg to fajna sprawa :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Przepiękne rzeczy! *.*



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Myślę że te jajeczko może być świetnym gadżetem, gdyż wiem że trudne jest mycie pędzli :) Muszę się w nie zaopatrzyć.

    all-pastel-world.blogspot.com ♥KLIK♥

    ReplyDelete
  11. Szkoda, że nie pokazałaś pomadki na ustach i cieni na powiekach, ale może pokażesz następnym razem. ;)
    Ładne kolory ma ta paletka.

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napewno produkty pojawią się na mojej twarzy na jakiś zdjęciach :)

      Delete
  12. To jajeczko do pędzli wygląda ciekawie :)
    Niestety nigdy nie miałam okazji zamówić coś z tej strony :/
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zawsze byłam ciekawa kosmetycznej części tej strony:) super rzeczy :)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  14. Śliczny kolor ma ten błyszczyk :D
    Świetna paletka :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  15. Ciekawa sprawa z tym jajeczkiem :D Przydałoby się takie. ;)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  16. Myślę, że Born Pretty Store jest jedną z lepszych stron, bo mimo, że rzeczy są takie tanie, to mają bardzo dobrą jakość (w stosunku do ceny). :)

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE, matowa paleta :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo podoba mi sie Twoja paczka, z chęcią bym wzięła sobie taki sam kolor błyszczyku, bo uwielbiam produkty do ust :)
    yukinephoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Poluję na jakieś fajne cienie już bardzo długo, bo na przecenach w Rossmanie ta, którą sobie upatrzyłam, już niestety była wykupiona :( Daj znać, jak się sprawdzają!
    BLOG I KONKURS - KLIK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te są naprawdę fajne :) Polecam jeszcze paletkę z dresslink.

      Delete
  19. Mam trochę pędzli i ten brushegg przydałby mi się :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Najbardziej zachwyciła mnie paletka,świetne kolory. Brushegg też całkiem niezły :)

    Buziaki!
    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam ten błyszczyk <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super kosmetyki. Paletka mega ♥

    ReplyDelete
  23. Jakie genialne zdjęcia
    Super kosmetyki, mega nam się podobają. :*
    Zapraszamy! ♥[KLIK]

    ReplyDelete
  24. Cienie mają świetne kolory, a to jajeczko to super sprawa ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Szukam takiej paletki z cieniami od pewnego czasu, chyba sobie ta kupie :3 moj blog

    ReplyDelete
  26. Lubię ten sklep, ale dawno niczego z niego nie zamawiałam. Błyszczyki mam w kilku odcieniach i uwielbiam je :) A to do mycia pędzli przydałoby mi się i w końcu muszę sobie zamówić.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    ReplyDelete
  27. Ja własnie czekam na moje jajeczko do mycia pędzli. Już nie mogę się doczekać :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.