November 22, 2015

Baby I'm perfect for you



Hej, jestem Jessica! Ale to już chyba wiecie... Mam swoje foszki, momenty, kiedy wyżywam się na wszystkim (i wszystkich) wokół. To śmieszne, bo wiem, że kiedy się uśmiecham wyglądam dość niewinnie. Jestem wybuchową osobą. Kiedy coś mi nie pasuje, odrazu o tym mówię albo to pokazuję. Mam tyle wad, których na co dzień nie widać. Jestem ich świadoma i mimo wszystko nie są moimi kompleksami. Na zewnątrz staram się być twarda. Staram się, aby nic nigdy nie rozzłościło mnie na tyle, by się rozkleić. Często chcę, by ktoś domyślił się o co mi chodzi, a kiedy tego nie robi, jeszcze bardziej się denerwuję. Jednak przychodzą momenty, kiedy pokazuje się moje prawdziwe oblicze. Kiedy zobaczę małe dziecko, które próbuje wejść na murek, przy asekuracji taty wydaję z siebie uroczy dźwięk. Kiedy z okna widzę osoby starsze, które nie mogą poradzić sobie z zakupami, mam wrażenie, że zaraz się rozpłaczę. Kiedy oglądam wiadomości i słyszę, chociażby o tragedii jaka wydarzyła się w Paryżu, zastanawiam się co złego jeszcze ma się wydarzyć? Żyjemy w ciągłym biegu, udając twardych i niezniszczalnych. Przez codzienną monotonię, często jesteśmy nieludzcy. Prawda jest jednak taka, że przychodzą momenty w życiu, w których bez większej przyczyny zalewa nas ciepło. Ja to czuję. Wydaje mi się wtedy, że wszystko jest w porządku. To ciepło zalewa mnie, kiedy wiem, że pomimo moich wszystkich wymienionych wyżej wad, jest ktoś, kto mnie kocha. I na szczęście człowiek został "zaprogramowany" tak, że bez względu na wszystkie negatywne cechy drugiej osoby, on będzie ją kochał i szanował. I ja też mam takie osoby. I te śmieszne momenty kiedy w myślach mówię sobie "Boże powiedz mi z kim ja żyję". Ale mimo wad, mimo wszystko, zależy mi. Nie uważacie, że to najlepsza rzecz w człowieku? Zawsze wspominam o negatywach, a tu coś nowego :) Pamiętajcie, że zawsze jest ktoś, kto bezwględnie was kocha. Może wystarczy się tylko rozejrzeć i to dostrzec? Trzymajcie się xx 

sukienka: zara trf // okulary: klik // słuchawki w zestawie z pojemniczkiem: klik

43 comments :

  1. Zdjecia przepiekne! :) i zgadzam sie - zawsze jest ktos dla kogo jestesmy wazni :).

    ReplyDelete
  2. Tak, to super uczucie kiedy ma się osobę, której zależy na nas, mimo, że czasem jest się małym (lub dużym heh) diabełkiem. :) Wrażliwość na takie rzeczy jak ta staruszka jest bardzo dobrą cechą według mnie. Czasami chciałabym po prostu mieć moc, by oddać im młodość.

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    ReplyDelete
  3. Masz rację. Czasem ludzie mają takie chwile, kiedy się "rozklejają", ale ważne, aby mieć przy tym bliskie nam oosby. :)
    Cudowne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz, wow *-*
    Każdy ma wady :*

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia :* Bardzo inspirująca ta nowa piosenka One Direction ;) A swoim postem bardzo dobrze ją zinterpretowałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam,

    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/11/informations-inspirations.html

    ReplyDelete
  6. Boskie okulary! <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ale cudnie wyglądasz :o <3 okulary są mega <3
    każdy ma wady,a jednak sa ludzie którzy zawszed przy nas są, to jest najpieknejsze :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo mądre słowa!
    Kocham tę piosenkę! :)


    Zapraszam na bloga 2 przyjaciółek, których pasją jest gotowanie i nie tylko
    KLIKNIJ TUTAJ

    ReplyDelete
  9. Takie osoby to skarb! I to piękne, że potrafimy się nawzajem kochać, mimo wszystkich wad, różnic i nieporozumień :)
    Śliczne zdjęcia, sukienkę chętnie bym Ci ukradła! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tak to chyba najlepszy zakup ostatnich miesięcy x

      Delete
  10. Jestem wdzięczna, że mam przy sobie osoby, które kochają mnie pomimo wszystkich moich wad! Wyglądasz przepięknie, świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  11. Jak zwykle idealne zdjęcia :*
    http://Klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz :)
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  13. Przez większość posta czuję się jakbym czytała o sobie :o
    Śliczna sukienka, bardzo Ci pasuje :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jakie jak mam szczęście, że mam blisko takie osoby.
    MILIONSŁÓW

    ReplyDelete
  15. Mamy bardzo podobny charakter :)
    Przepiękne zdjęcia, podziwiam cię, że nie zmarzłaś heh ;)
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dziękuje :) dla dobrych ujęć wszystko!

      Delete
  16. Piękne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Święta prawda, czasem sobie nie zdajemy sprawy, że ludzie nas kochają takimi jakimi jesteśmy. Ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  18. Powinniśmy częściej doceniać te osoby, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Kiedy czytam niektóre twoje cechy, widzę siebie haha :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. mega zdjecia!:3 zawsze znajdzie się przynajmniej jedna taka osoba :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. bardzo podoba mi się Twój styl pisania :D świetnie napisałaś, pomimo wszystkich wad, potrafimy w innych ludziach dostrzec piękno
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam blogi o tak ślicznych zdjęciach <3 Co do postu to fakt, z moim chłopakiem było z początku bardzo ciężko, ale dałam mu szanse raz, drugi, trzeci, zmienił się i teraz jest najcudowniej <3
    http://16lipca.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zazdroszczę ci, ze jestem wybuchowa, bo ja niestety tłumię to wszystko w sobie i źle się z tym czuję :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Pięknie! Dawno kupowałaś sukienkę? Cudna jest

    ReplyDelete
  25. Śliczna stylizacja! :)
    Świetny wpis. :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ale ta piosenka świetnie mi poprawiła humor, dziękuję. :) I ogólnie ten post też. :)
    Nie mam chyba takiej osoby, która bezwzględnie by mnie kochała czy lubiła, ale może chociaż kiedyś ktoś taki będzie. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Jakie masz śliczne włosy!:))
    Super sukienka!:)

    ReplyDelete
  28. Ja jestem mega wybuchowa :/
    Jakie genialne foty!
    poleksandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ślicznie tutaj :))

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Chyba to ciepło, o którym mówisz jest mi dobrze znane ;)
    Cudowna sukienka, uwielbiam rzeczy z zary! Nie zmarzłaś?

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  31. jeju, jakie cudowne zdjęcia- no brak słów! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    ReplyDelete
  32. Jak ja kocham czytać twoje posty, zawsze napiszesz cos z sensem :3 moj blog

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.