November 9, 2015

★◎15 lat temu◎★


Dokładnie 15 lat temu, w Końskich, w pewien pochmurny, jesienny dzień, około godziny 18;00 na świat przyszła mała (nie taka mała, bo ważyła prawie 4kg), zdrowa i czarnowłosa dziewczynka. Ciężko opowiadać mi o tak wczesnym dzieciństwie. Ze zdjęć mogę wywnioskować, że byłam wielką pieszczochą, która mogłaby się tylko przytulać i leżeć z mamą lub tatą. Miałam ciemną czuprynkę włosów, dzięki czemu już w pierwszych miesiącach mojego życia dostałam niezwykle wdzięczną ksywkę-"kaczorek". Dorastałam, nawiązywałam naprawdę dobrą relację z tatą i byłam tzw. córeczką tatusia, co kompletnie się odmieniło. Wydaje mi się, że byłam troszkę zamkniętym dzieckiem, które zawsze chciało poradzić sobie z problemem samo. Wolałam zadawać się z chłopakami, w przeciwieństwie do reszty koleżanek z przedszkola, potrafiłam bawić się samochodzikami i klockami lego! Mimo wszystko, po jakimś czasie zaczęłam preferować lalki, domki oraz misie, a moim największym marzeniem było to aby... zostać księżniczką śpiewającą na wielkiej scenie. W wieku 6 lat przeprowadziłam się do Kielc, co było dla mnie wielkim przeżyciem. Długo nie mogłam się pozbierać po tym jak zostałam sama, bez wszystkich moich znajomych z przedszkola. Jednak teraz nie żałuję, bo nie miałabym tego co mam. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Poszłam do podstawówki i "przerabiałam" dużo przyjaźni. Większość z nich okazało się jednak klapą. Starałam dobrze się uczyć i nie myślałam zbytnio o niczym innym. Przyszedł czas na wybór gimnazjum. Jako tzw. osoba "wierząca, niepraktykująca" zachęcono mnie, abym złożyła papiery do Katolickiego Gimnazjum. Szczerze mówiąc, liczyłam, że znajdę osoby, których wreszcie będę mogła uznać za "swoich". I na szczęście, doczekałam się :) Nic nie przychodzi od razu, ale wydaje mi się, że jeśli dłużej na coś poczekamy, jeszcze bardziej docenimy fakt otrzymania jakiś relacji. Wielkimi krokami zbliża się bal gimnazjalny, egzaminy i liceum. To trochę smutne. Czas mija, ale wzamian za to dostajemy masę emocji, wspomień, nowych doświadczeń, nowych znajomości i nowych prób, które pokażą nam nasze słabości. Wiem, że będę tęsknić za swoją klasą. Ale wiem też to, że ta szkoła wniosła coś do mnie i stałam się zupełnie innym (mam nadzieję, że o wiele lepszym) człowiekiem. Dorastanie jest trudne. Bycie nastolatkiem jest trudne. Jednak po tylu załamaniach i łzach przekonałam się, że nie muszę być idealna dla wszystkich wokoł. Chcę być idealna dla siebie i kochać siebie z moimi foszkami i szybkimi zmianami nastroju. Jestem sobą i pragnę być taką już do końca. Tego wam też życzę ;) Trzymajcie się xx

P.S: czuję się staro :D

68 comments :

  1. Jaka Ty jesteś śliczna! te włosy masz obłędne <3! Na swój wiek wyglądasz bardzo dorosło i dojrzale :) Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! :)

    www.inezkocot.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ale pięknie to napisałaś! "KACZOREK" wygrał wszystko:) zgadzam sie, czasami po czasie potrafimy zrozumieć, ze cos w przeszłości było dla nas dobre:) Życzę Ci w takim razie kolejnych sukcesów i cudownych lat w liceum:)


    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  3. Twoje włosy! Świetne są.
    Tak szczerze, to nie dałabym ci 15 lat, tylko 17-18. To komplement jakby co. :)
    http://budziak.blogspot.com/2015/11/ja-tez-popeniam-bedy.html

    ReplyDelete
  4. Ostatnie zdanie bardzo mnie ujęło, wszystko tak dojrzale ujęłaś. A zdjęcia jak zwykle rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  5. Jak na swój wiek to według mnie wyglądasz bardzo dojrzale! :)
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  6. Ty czujesz się staro?? Ja w piątek miałam 17-ste urodziny, haha! :o
    Jeszcze raz(bo już na instagramie składałam życzenia) wszystkiego najlepszego! <3
    Śliczne zdjęcia i outfit :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W piątek? To chyba 7.11 :) Urodziny mojej siostry x

      Delete
  7. Ja 15 lat skończyłam dokładnie 19 wrzesnia. Jak się urodziłam to musiałam byc niezłą kruszynką bo ważyłam zaledwie 2,3 kg (tak to jest jak się ma siostrę bliźniaczkę xd). Wgl to jest piękna, a twoje posty zawsze są bardzo mądre, trzymaj tak dalej:*

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Najlepszego laska!:*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. 100 lat kochana! Spełnienia marzeń i wytrwałości związanej z blogiem ♥
    Nie mów, że czujesz się staro, bo mam tyle samo lat co ty, hahahah :D
    Wyglądasz bardzo dojrzale i jesteś śliczna :3 Masz przecudowne włosy ♥
    Skąd sweterek?
    Swietny post i zdjęcia. Ja też będę tęsknić za moją klasą, mimo że teraz denerwują mnie jak nie wiem co...
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Sweterek jest z secondhandu ;)

      Delete
  10. Wszystkiego najlepszego! Rewelacyjne zdjęcia :) Śliczne podsumowanie
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Sto lat !!!! Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Do tej pory nie jestem w stanie uwierzyć, że masz dopiero (w pozytywnym znaczeniu) tyle lat! Że jesteś zaledwie rok starsza od mojego brata..
    A Twoje posty są zawsze dopracowane, dopięte na ostatni guzik, piszesz mądrze i dojrzale.Oby to się nigdy nie zmieniało :) Wszystkiego najlepszego

    http://milleremilia.blogspot.com/2015/11/jak-robic-dobre-zdjecia-smartfonem.html

    ReplyDelete
  13. Jakie piękne zdjęcia ! Wszystkiego najlepszego !! <33


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Wszystkiego Naaj Naaj! Ja mialam urodzinki 15 w sobote <3

    ReplyDelete
  15. Ja też byłam wycofanym dzieckiem i zamykałam się w sobie z problemami, starając je sama rozwiązać :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  16. Wszystkiego najlepszego i pięknego życia oraz bycia sobą w każdej sytuacji Ci życzę! ;)
    Świetnie dobrałaś klimat piosenki do tekstu i tematu, dobrze się czytało. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wszystkiego Najlepszego i spełnienia marzeń! :*
    Piękne zdjęcia :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  18. Ja w marcu skończę 21 lat i przeciwnie... czuję się młodo! :D
    Wszystkiego najlepszego! :)

    ReplyDelete
  19. Życzę Ci, aby Cię nigdy nikt w życiu nie zawiódł :)

    ReplyDelete
  20. Wszystkiego najlepszego kochana! Mega dużo uśmiechu na twarzy, dostania się do wymarzonej szkoły i zdrowia przede wszystkim! Świetnie opisałaś swoje dzieciństwo :D
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Cudne zdjęcia <3 Wszystkiego najlepszegoo ! :) Ja też byłam małą chłopczycą która skakała po drzewach, grała w piłke i wolała samochody od lalek :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Wszystkiego najlepszego!
    Oj, to przykre, gdy ludzie mówią, ze czuja się staro. Mam 20 lat, ale czy to ważne. Bez znaczenia, ile masz lat, korzystaj z życia. ;)

    ReplyDelete
  23. Jejku jaka ty śliczna !! I masz takie piękne włosy :o :*

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajnie, że napisałaś takie urodzinowe podsumowanie! Pięknie wyglądasz! Zdjęcia wyszły bardzo fajnie :)

    Wszystkiego, wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń, dużo szczęścia i miłości, samych pięknych chwil w życiu i innych wyjątkowych rzeczy! I powodzenia w blogowaniu! Bardzo lubię czytać Twoje posty, jesteś świetna w tym co robisz! :*
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  25. Świetnie opisałaś te 15 lat! Na prawdę jestem pod wielkim wrażeniem, a zdjęcia są cudowne! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  26. Wszystkiego najlepszego, dalszych sukcesów w blogowaniu, dostania się do wybranego liceum i wszystkiego, co sobie wymarzysz! śliczne zdjęcia :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo ciekawy post :) milo się go czytało
    prześliczne zdjecia !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jejku to ostatnie zdjęcie jest takie urocze *0* Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i błogosławieństwa Bożego, niech Pan Cię prowadzi :) Abyś spełniała się w blogowaniu, bądź zawsze sobą :* Pomodlę się dzisiaj za Ciebie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taki prezent jest najlepszy :) Dziękuję bardzo! x

      Delete
  29. Masz cudowne włosy, świetnie wyglądałaś w dniu urodzin. Chciałabym Ci życzyć zdrowia, to nic, że juz po Twoich urodzinach lecz zdrowia nigdy za mało! :-)

    ReplyDelete
  30. Spełnienia marzeń kochana! ;)
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. sto lat, pięknie to opisałaś super się czyta 'kaczorku' ;)

    obserwuje i zapraszam
    http://pod-chmurka.blogspot.com/
    obserwacje i komentarze mile widzane

    ReplyDelete
  32. Spóźnione sto lat na blogu, bo zdążyłam napisać Ci coś na Facebooku :D
    Świetne są te zdjęcia ♥ Ahh, wspominać to dzieciństwo *-*
    Biedna, że musiałaś się przeprowadzać.

    ReplyDelete
  33. Ale cudownie to opisałaś i kiedy jeszcze włączyłam pod to tą idealną piosenkę to powstała piękna całość, zaczytałam się. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i sukcesów w blogowaniu ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  34. Świetnie to napisałaś! Cudowne zdjęcia ;)
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Jeju 15 urodziny? Wyglądasz dużo dojrzalej, a to mi mówią, że nie wyglądam na swój wiek :D
    Obserwuję :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Dobrze napisane, ważne by akceptować samego siebie, ładne zdjęciaa, śliczne masz włosy!:))

    ReplyDelete
  37. Myślałam ze jesteś ode mnie straszą a tu prosze, tylko rok różnicy :) Jesteś śliczna i życzę ci żebyś zawsze była szczęśliwa oraz rozwijała się w tym kierunku w którym pragniesz :3 Sto lat! moj blog

    ReplyDelete
  38. Piękna jesteś <3. A w Twoich włosach jestem zauroczona. Ale przyznam szczerze- ja nie chciałabym się cofnąć do czasu, kiedy miałam 15 lat :p.
    marysia-k

    ReplyDelete
  39. Na Twoim blogu jestem pierwszy raz i kiedy Cię zobaczyłam, to nie sądziłam, że jesteśmy w tym samym wieku. Co do postu, to aż nie wiem co napisać. Będzie to trochę beznadziejne z mojej strony, ale notka i zdjęcia są świetne!

    NOWY POST NA IMPRESSENCE ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
  40. Zrobiłabyś kiedyś tutorial jak zrobić make up z tego posta?

    ReplyDelete
  41. Najlepszego kochana *,*
    Też mam 15 lat :D
    Rocznik '00 najlepszy ever :D
    Zapraszam do mnie :)
    Gabrielle->Nowy Post!

    ReplyDelete
  42. Wszystkiego najlepszego!
    (Trochę spóźnione, ale co tam :)).
    Śliczny sweterek :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  43. Przepiękne zdjęcia! Cudny sweterek! <3
    Przede wszystkim spełnienia najskrytszych marzeń! Sto lat! <3 :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Najnowszy post - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia. Piękna jesteś. :)

    ReplyDelete
  45. Masz bardzo niebywałą urodę. :)
    spóźnione sto lat!

    MILIONSŁÓW - blog klik

    ReplyDelete
  46. wszystkiego najlepszego, trochę spóźnione, cudowne zdjęcia

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Piękne masz włosy! Ja w wieku 5 lat przeprowadziłam się z Warszawy do małej miejscowości i tak na prawdę cieszę się. Znalazłam tutaj przyjaciół i trochę już osiągnęłam. Cieszę się z tego co jest. Myślę, że tak musiało być.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    ReplyDelete
  48. Jesteś przepiękną i (z tego, co mogę wywnioskować, czytając bloga) bardzo mądrą i wartościową dziewczyną! Życzę Ci więc, żebyś się nie zmieniała i faktycznie pozostała wierną samej sobie do końca :)
    natforart

    ReplyDelete
  49. Wszystkiego najlepszego!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  50. Wszystkiego Najlepszego! Życzę Ci spełnienia najskrytszych marzeń! :*
    Cudowne zdjęcia, przepiękna stylizacja! ^^ Sweterek bardzo mi się podoba :)
    Podobnie jak Ty mam 15 lat, egzaminy i bal gimnazjalny przed sobą. ^^ Również wybrałam Gimnazjum Katolickie, jako osoba 'wierząca-niepraktykujące', ale niestety u mnie okazało się nie do końca dobrą decyzją, dlatego też od połowy drugiej klasy chodzę do innego gimnazjum i bardzo się z tego cieszę w końcu mogę być sobą, wiem, że to była dobra decyzja :)) Ale cieszę się, że Twoja decyzja o pójściu do tej szkoły okazała się trafna ^.^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Cuuudowne te zdjęcia <3 Haha, nie masz, czemu czuć się staro. Ciesz się, że jeszcze masz liceum przed sobą!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.