October 18, 2015

things you need to buy this autumn!

Hej kochani! Dzisiaj postanowiłam zrobić dla was typowo modowy post. Parę firm poprosiło mnie o zrobienie wishlisty z ich sklepów, ale postanowiłam stworzyć dla was o wiele ciekawszy post. Tak powstała seria "things you need to buy", która będzie pojawiać się tutaj co jakiś czas. Pierwotnie pomyślałam, żeby publikować przed rozpoczynającą się porą roku, ale wszystko wyjdzie w praniu :) 

Szary płaszcz to zdecydowanie hit tego sezonu! Idealnie pasuje do białych, ale i czarnych ubrań. Idealnie sprawdza się do eleganckich, ale także sportowych stylizacji. Nie tylko kolor podbił świat mody. Rozchodzi się tutaj także o długość. Niezależnie od wzrostu, modelki, bloggerki i celebrytki przekonują się do płaszczy za kolano. Moja wersja (zdjęcie pierwsze od prawej) jest nieco skrócona, ale sama planuję zakup dłuższego płaszcza.  

Ciekawe modele szarych płaszczy ze sklepu SHEIN:



Motyw kraty chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Jest już z nami od bardzo długiego czasu i co chwilę znajduje się na topie. Jesienią zdecydowanie zawładną szaliki w kratę. Od krat zielonych i czarwonych aż po białe. Idealnie pasuje do wcześniej wspomnianego szarego płaszcza, ale także i do parek i kurtek skórzanych.

Szaliki ze sklepu DRESSLINK:

Kocham swetry. Moim zdaniem to jedyny plus jesieni, która jest zdecydowanie najsłabszą według mnie porą roku. Jednak możliwość narzucania na siebie kardiganów jest świetnym uczuciem. Odcienie szarości, khaki, czerń. Polecałabym właśnie takie motywy kolorystyczne. Każda prosta stylizacja nie będzie już nudna z długim, rozpinanym swetrem.

Kardigany ze sklepu ROMWE:


Przy okazji posta modowego, chciałabym wam pokazać przeuroczą koszulkę z ananasami. Zamówiona jeszcze w wakacje, ale nie zdążylam wam jej pokazać. Dajcie znać co o niej sądzicie :)
top: klik

Jeśli poklikacie w linki, dajcie znać, zrobię to samo u was :) 

20 comments :

  1. fajnie wykonalas tego posta! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jeny, super, że wymyśliłaś coś oryginalnego, zamiast tworzyć kolejny, zwykły post promujący, jak na wszystkich blogach. Śliczne te płaszczyki i koszulka mega urocza!
    Oczywiście chętnie Ci pomogę- poklikane:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  3. Super to wykombinowałaś. Bardzo mi się podoba tra forma. Super byłoby gdybyś robiła taki post przed każdą porą roku :) Oczywiście poklikałam :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogpsot.com

    ReplyDelete
  4. Kurcze jakie cudeńka :)

    http://theparadisecityblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super pomysł na nową serię, koniecznie muszę kupić sobie w końcu szalik w kratę! super ta koszulka :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne ubrania! <3

    Pozdrawiam Cię serdecznie, jesteś bardzo ciekawą osobą.
    all-pastel-world.blogspot.com •• klik ••

    ReplyDelete
  7. Fajny pomysł na zrobienie wish list dla różnych sklepów. Z tym się chyba jeszcze nie spotkałam :)
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  8. Wszystkie rzeczy, które tu wymieniłaś uważam za totalny must have! ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  9. Ja mam już upatrzony śliczny płaszcz, teraz muszę tylko go kupić!
    Twoja bluzka jest śliczna :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Swietny post, grube swetry i kraciaste szaliki to moja slabosc od dawna :)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam te szaliki, muszę sobie jakiś sprawić! ;)

    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  12. świetny pomsył na taką serie, ja ostatnio szukałam taniego szalika, ale nie mogłam znaleźć na szczęście moja mama miała i mi dała
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajny pomysł na post! Ja właśnie zamówiłam sobie 2 szaliki w kratę<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Grube kolorowe szaliki i szary płaszcz - to jest to!! :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajnie wykonałas tego posta, bardzo mi się podoba! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    ReplyDelete
  16. Podoba mi się, że zrobiłaś ten kolaż w innej formie. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Interesujący post modowy! :)
    Oczywiście poklikałam, poklikasz też u mnie?
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. swietnie, ze zrobilas bardziej kreatywna wersje tego typu postow! :) zdecydowanie jest to bardziej zachecajace do poklikania

    http://www.kamop.pl <- klik

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.