October 11, 2015

some morning inspirations


Zakochana w aparacie i możliwości odkrywania w nim coraz nowszych funkcji, często robię zdjęcia martwej naturze. Zazwyczaj żadne z nich się tutaj nie pojawiało, ale ostatniego ranka obudziłam się z naprawdę niesamowitą energią do działania. Wstałam chwilę po ósmej i muszę przyznać, że kiedy wstanie się wcześnie, dzień jest dłuższy i o wiele lepszy. Podniosłam powieki i zobaczyłam promienie słońca przedzierające się przez moją białą roletę i pościel. To świetne uczucie, widzieć światło pomimo nadchodzącej, ponurej pory roku jaką jest jesień. Brakuje mi wolnych poranków, kiedy spokojnie mogłam wybrać strój na budzący się dzień, pomalować się, poczytać książkę i posiedzieć na moim łóżku słuchając piosenek z mojej playlisty. Tęsknię za wakacjami, ale rok szkolny ma swoje plusy. Cały tydzień staram się dawać z siebie wszystko, żeby doczekać weekendu, w którym bez stresu poleżę pod kołdrą, a potem spotkam się z przyjaciółmi. Niestety w ciągu tych dwóch dni muszę również zajrzeć do książek, co jest zdecydowanie minusem. W ostatnim czasie stałam się o wiele bardziej zorganizowaną osobą, wszystko co muszę zrobić zapisuję w notesie lub na tablicy. Pozwala mi to zaoszczędzić naprawdę dużo czasu, a z racji tego, że weekendy chcę wykorzystać maksymalnie, jest to bardzo pomocne. Jeśli chcielibyście ujrzeć tutaj post o organizacji mojego czasu, chętnie go dla was napiszę, a teraz zapraszam na parę inspirujących zdjęć zrobionych pewnego słonecznego ranka. xx 

BLUZA: KLIK / NASZYJNIK Z KRYSZTAŁKIEM: KLIK / SPODNIE: KLIK

39 comments :

  1. Dawanie z siebie stu procent może być czasem strasznie męczące, nie sądzisz? Niby ma się te dwa dni weekendu, ale kiedy jest ogrom nauki to się po prostu nie da odpocząć i tym niestresować. :P Podoba mi się naszyjnik. Mam 'podobny' z czarnym kryształkiem ale na zwykłym srebnym wisiorku.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczne, inspirujące zdjęcia! <3
    Masz bardzo ładną bluzkę!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  4. Z chęcią zobaczyłabym post o twojej organizacji! Ja również staram się dawać z siebie 100%. :)
    Świetne inspirujące zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  5. Świetny post!

    __________________________________________
    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  6. zdjęcia takie tumblrowe :) ja teraz tez wstaje zwykle wczesnie, zeby miec dluzszy dzien :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja bardzo lubię wstawać wcześniej! Mam wtedy wrażenie, że nie marnuję czasu. Cudne inspiracje, zwłaszcza, że to twoje zdjęcia, a nie np. z tumblra :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zapisywanie sobie wszystkiego w notatniku mi tez bardzo pomaga :3 chętnie przeczytałbym post o twojej organizacji czasu :) moj blog

    ReplyDelete
  9. Ja również uwielbiam takie poranki, czasem dobrze jest wstać wcześniej :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  10. Perfekcyjne zdjęcia, zazdroszczę aż tak wielkiego talentu do robienia zdjęć :)
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Łał, ale cudne zdjecia. Z checia zobacze post o organizacji czasu :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia wyszły ci przepiękne! Uwielbiam takie czyste i delikatne *,*
    również uwielbiam robić zdj ;3
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jakie cudowne zdjęcia, takie magiczne *o*
    Pozdrawiam serdecznie :)

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  14. Naprawdę śliczne zdjęcia! Mam do ciebie pytanie, pamiętasz jakim czasie doszło do ciebie zamówienie z pikczersbox?

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia, można wiedzieć skąd jest notes? :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ja w piątek i sobotę miałam wycieczkę integracyjną, to teraz nauczyciele tyle zadali

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Piekne zdjecia <3 tez wole wstawac wczesniej, chociaz ostatnio wtalam o 11... musialam jednak odespac ten caly tydzin nauki :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  18. Ah, uwielbiam takie zdjęcia, są takie inspirujące i tumblr'owe, niektóre aż magiczne. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjecia! Niestety tak jest, że przez szkolną rutynę mamy wrażenie, że życie zatacza nieustanne koło :)

    http://charlotteea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jedno słowo: genialne!

    http://poprostunataliaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Cudowne zdjęcia *.*
    Dla mnie też weekend powinnie być odpoczynkiem, a zamiast tego otwieram książki i robie notatki na testy, żeby w tygodniu był czas tylko na zadania domowe i nauke. Minął dopiero miesiąc szkoły a ja już potrzebuje przerwy. :)

    ReplyDelete
  22. Zdjęcia jak z tumblr, ślicznie Ci wyszły! :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  23. Bardzo ładne zdjęcia ! Z tych małych urywek widać, że masz piękny pokój :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczne!
    To tylko moje zdanie, ale jeszcze lepiej wyglądałyby gdyby były czarno-białe ;)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Post o organizacji czasu to świetny pomysł :)
    Zostaję tu i zapraszam do siebie :) http://szukajacamotywacji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Aaa jakie idealne Ci te zdjęcia wyszły! Uwielbiam tego typu inspiracje! <3
    Swoją drogą w środę będę robiła taki sznurek ze zdjęciami, bo już je wywołałam i tak myślę, że te wąsy to genialny pomysł :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Super blog. Śliczne zdjęcia. Blog warty polecenia.

    ReplyDelete
  28. Piękne zdjęcia *0*
    Też kocham robić zdjęcia martwej naturze, ale i osobom oraz naturze :)

    ReplyDelete
  29. Oooo świetne zdjęcia, uwielbiam takie inspiracje :) Piękna ta szminka z YSL :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    ReplyDelete
  30. Cudowne zdjęcia!

    http://theparadisecityblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.