October 13, 2015

◦◯ grey coat with white jeans ◯◦

coat: top secret // jeans: klik // shoes: h&m

Kolejny post ze stylizacją! Bardzo się cieszę, ponieważ ostatnie zdjęcia naprawdę mi się podobają. A wykonane były koło godziny ósmej rano, w weekend, przy temperaturze ujemnej. Jestem bardzo dumna z siebie i fotografa. Daliśmy radę! Na sobie mam śliczne, białe jeansy, które już od jakiegoś czasu są moimi ulubionymi. Dziury na kolanach sprawiają, że nie są to zwykłe spodnie. Jest to mały detal, ale mimo wszystko dodaje im uroku. Postawiłam (jak zwykle zresztą) na bardzo proste zestawienie kolorów. Szary płaszcz idealnie zgrał się z białą bluzą oraz czarnymi botkami na obcasie. Sceneria była naprawdę świetna. Światło rano jest zachwycające. Można założyć, że prócz porannej temperatury, robienie zdjęć rano to super sprawa! Jak możecie zauważyć, od jakiegoś czasu w postach z outfitem, staram się pisać mniej. Wolę wykazywać się w postach tematycznych niż modowych. Mam nadzieję, że to rozumiecie i nie macie nic przeciwko. Oczywiście, jeśli coś jest nie tak, bardzo mocno liczę na wasze opinie i wskazówki. Dajcie znać czy podobają wam się stylizacje, które proponuję! Buziaki, trzymajcie się misie! xx 


coat: top secret // jeans: klik // shoes: h&m


43 comments :

  1. Sam płaszczyk mi się nie podoba, troszkę za długi jak dla mnie, ale Ty chyba dobrze wyglądasz we wszystkim? :D Ważne, by pisanie takich krótszych, 'nietematycznych' postów sprawiało Tobie przyjemność. Ja uwielbiam Twoje zdjęcia (i włosy = goals), więc mi takie posty ani trochę nie przeszkadzają.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja! I cudne zdjęcia ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczniutkie zdjęcia <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Idealna stylizacja! Ja lubię jak w postach ze stylizacjami jest mało tekstu. Jakoś lepiej to wygląda :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  5. Prześlicznie wyglądasz :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj! :*

    ReplyDelete
  6. Cudowna stylizacja! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Plaszczyk jest cudowny <3
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ładna stylizacja! :) ja bym chyba nie dala rady wygladac dobrze na zdjeciach tak rano, haha :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ten płaszcz chyba troche za duży ale całość ok ;)

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz. Poświęcenie było warte ♥

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne zdjęcia, cuudny płaszczyk! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    ReplyDelete
  12. Jaki śliczny płaszczyk!

    Zapraszam do mnie - KLIK, pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  13. Świetny post i zdjęcia ♥
    Bardzo podoba mi się twoja stylizacja, ale płaszczyk jest ciut za długi :D
    Obserwuję i pzodrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  14. Świetna stylizacja! Uwielbiam tą piosenkę :)

    ReplyDelete
  15. Super zdjęcia! Więcej takich postów :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. W weekend tak rano i przy mrozie?? Podziwiam, haha!
    Ale śliczne są! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Moim zdaniem stylizacja jest świetna, uwielbiam taki styl :3 mój blog

    ReplyDelete
  18. Szary płaszczyk jest prześliczny i bardzo pasuje do spodni! Świetna stylizacja <3
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  19. Twoje stylizacje zawsze mi się podobają haha! Posty tematyczne twojego autorstwa również lubię czytać :D W outficie wszystko mi się podoba a zwłaszcza czarne botki! Pozdrawiam! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  20. Genialna stylizacja, tak samo jak zdjęcia :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetne masz stylizacje
    Uwielbiam takie klasyczne - czern biel szarosc <3

    ReplyDelete
  22. mysle, ze w postach ze stylizacjami to zdjecia powinny obronic caly post, wiec zdecydowanie ilosc tekstu jest w porzadku! :)

    http://www.kamop.pl <- klik

    ReplyDelete
  23. Moim zdaniem bardzo udana stylizacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    +obserwuję
    http://messmarii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Mnie się bardzo podoba... i masz przepiękne włosy, pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  25. śliczny jest ten płaszczyk!
    bardzo ładnie wyglądasz i masz piękne włosy!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczna stylizacja, a zdjęcia cudowne! Moim zdaniem nie ma nic złego w mniejszej ilości tekstu przy tego typu postach, a nawet jest lepiej, jeśli napiszesz mało a konkretnie, niż dużo i nieciekawie (chociaż w Twoim przypadku nieciekawe posty się nie zdażają :*) świetny płaszczyk!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Hej Jasica. Kocham czytać twego bloga lecz z tymi butami to przesadziłaś. A płaszczyk jakby troszkę przypomina koc mojej babci. Pozdrawiak. Xxxxx

    ReplyDelete
  28. Przepiękna ta stylizacja, spodnie bardzo mi się podobają :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  29. Ja jakoś nieszczególnie jestem przekonana do płaszcza, widać że jest za duży, co jak dla mnie w tym przypadku średnio wygląda. Ale na pewno jest ciepły i wygodny. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. piękne masz włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Bardzo piekne zdjecia ! A spodnie z takimi dziurami sa moim hitem miesiaca :)
    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Piękny płaszcz, ślicznie wyglądasz!
    Mój blog :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.